Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2003, 09:49
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Lis@nne schreef op 30-04-2003 @ 20:09:
Ik ga er deze zomervakantie ook naar toe! Wanneer ga je en in welk appartementencomplex zit je? Ik heb gehoord dat het daar heel gaaf is en qua uitgaansleven zit het ook wel goed!

Uitgaan is er niet erg veel in Kusadasi, maar wel in Bodrum. Staat bekend als de uitgaansstad van t toeristisch gebied, maar Alanya is ook wel erg goed.
Advertentie
Oud 01-05-2003, 15:23
miro
miro is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 01-05-2003 @ 10:47:
Ehm sorry hoor, maar ik weet wel degelijk genoeg van Turkije. En in welke brochure staat dat eigenlijk?
In de gogotours brochure. Lijkt me nie tdat ze dat zomaar verzinnen? Maargoed, ik ga dr niet heen dus voor mij maakt het toch niet uit
Oud 01-05-2003, 15:26
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
miro schreef op 01-05-2003 @ 16:23:
In de gogotours brochure. Lijkt me nie tdat ze dat zomaar verzinnen? Maargoed, ik ga dr niet heen dus voor mij maakt het toch niet uit

Nooit brochures van grote maatschappijen vertrouwen, sowieso weinig brochures zijn betrouwbaar en vooral NIET naar die mensjes luisteren als je bij een grote reisbureau boekt want die lezen alleen maar dingen uit boekjes en van hun monitortje.
(ja ik weet zo ongeveer welke brochures goed en slecht zijn omdat mn pa een reisbureau heeft..)
Ze gaan er echt niet inzetten van: ''je kan hier niet goed uitgaan''

Kusadasi is gewoon klein, veel natuur en rust en niet zo heel grot winkelplek en vooral weinig uitgaansgelegenheden. Daarvoor moet je naar Bodrum of Alanya. Maar daar heb je weer weinig rust
Oud 01-05-2003, 16:08
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Kusadasi is kai vet
Oud 01-05-2003, 16:57
MeisjeVTC
MeisjeVTC is offline
Citaat:
Lis@nne schreef op 30-04-2003 @ 20:09:
Ik ga er deze zomervakantie ook naar toe! Wanneer ga je en in welk appartementencomplex zit je? Ik heb gehoord dat het daar heel gaaf is en qua uitgaansleven zit het ook wel goed!
Ik ga 27 Juli en we zitten in appartement Akdaz, en jij?
Oud 01-05-2003, 17:24
drakootje
drakootje is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 01-05-2003 @ 10:48:
Je weet niet in welk hotel je zit
Tuurlijk wel maar is toch altijd afwachten wat je aantreft in brochures ziet t er allemaal mooi uit.
Oud 01-05-2003, 17:31
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
drakootje schreef op 01-05-2003 @ 18:24:
Tuurlijk wel maar is toch altijd afwachten wat je aantreft in brochures ziet t er allemaal mooi uit.
Die brochures moeten wel waarheidsgetrouw zijn.
Oud 01-05-2003, 17:37
drakootje
drakootje is offline
Citaat:
Wawl schreef op 01-05-2003 @ 18:31:
Die brochures moeten wel waarheidsgetrouw zijn.
Ja maar ze maken altijd foto's van de mooiste kamers en uit een mooie hoek etc etc. Je kunt van een krot nog iets moois maken als je er een foto van maakt. En het eten en de service enzo is helemaal maar afwachten.
Oud 01-05-2003, 17:43
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
drakootje schreef op 01-05-2003 @ 18:37:
Ja maar ze maken altijd foto's van de mooiste kamers en uit een mooie hoek etc etc. Je kunt van een krot nog iets moois maken als je er een foto van maakt. En het eten en de service enzo is helemaal maar afwachten.
Ohja, daar heb je helemaal gelijk in. Er wordt natuurlijk binnen de bepaalde grenze ontzettend gemanipuleerd met foto´s ed.
Oud 01-05-2003, 18:30
maysa
maysa is offline
turkije is wel leuk enzo
maar kusadasi is nu echt de meest commerciële stad van allemaal
vin ik nie zo leuk
maarja er zijn zo veel meer boeiende dingen in de buurt dusja
ik heb me er alleszins rot geamuseerd
nuja er in de omgeving bedoel ik
Oud 01-05-2003, 19:32
Verwijderd
Citaat:
MeisjeVTC schreef op 01-05-2003 @ 17:57:
Ik ga 27 Juli en we zitten in appartement Akdaz, en jij?
Hee wat grappig.. ik zit ook in Akdas.. maar ik ga 1 juli al weg!! Nouja als ik dan weer terug ben laat ik wel ff weten hoe het was!
Oud 01-05-2003, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 01-05-2003 @ 10:49:
Uitgaan is er niet erg veel in Kusadasi, maar wel in Bodrum. Staat bekend als de uitgaansstad van t toeristisch gebied, maar Alanya is ook wel erg goed.
Ik ben vorig jaar in Alanya geweest.. maar ik vond dat een beetje tegenvallen. Weinig natuur, heel druk, en ik vond het uitgaan eerlijk gezegd ook wel een beetje tegenvallen. Maar goed.. ik ben natuurlijk niet in elke discotheek geweest. Het strand is overigens wel heel gaaf.. heel veel golven enzo. Moet je btw wel oppassen als je daar op je luchtbedje drijft, want je kunt zo ineens meegesleurd worden door een golf en dat is niet cool! *heeft ervaring... *
Oud 01-05-2003, 19:36
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Dminor schreef op 22-04-2003 @ 16:41:
Ik niet.
Oud 01-05-2003, 19:37
maysa
maysa is offline
Citaat:
Lis@nne schreef op 01-05-2003 @ 20:35:
Ik ben vorig jaar in Alanya geweest.. maar ik vond dat een beetje tegenvallen. Weinig natuur, heel druk, en ik vond het uitgaan eerlijk gezegd ook wel een beetje tegenvallen. Maar goed.. ik ben natuurlijk niet in elke discotheek geweest. Het strand is overigens wel heel gaaf.. heel veel golven enzo. Moet je btw wel oppassen als je daar op je luchtbedje drijft, want je kunt zo ineens meegesleurd worden door een golf en dat is niet cool! *heeft ervaring... *
*heeft ook ervaring en weet dat het niet leuk is*
het is er zo saai heel veel beton
en de mensen zijn er zo over toeristisch
heel beinvloed en opdringerig totaal anders dan dat ze normaal zijn
Oud 02-05-2003, 01:06
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
drakootje schreef op 01-05-2003 @ 18:37:
Idd.
Oud 02-05-2003, 01:09
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Lis@nne schreef op 01-05-2003 @ 20:35:

Als je bij een goede reisbureau boekt dan moet je te horen hebben gekregen dat in Alanya haast geen natuur is, maar dat t erg druk is. Dus of je hebt pech of je hebt niet goed geinformeerd
T is een stad die perfect toont hoe een stad op massatoerisme gericht kan zijn. Goedkoop(erg veel appartementen en weinig echte hotels), druk, chaotisch. En t uitgaan tegengevallen? Ehm dan ben je niet op de goede plek geweest idd..

Strand is idd vet, maar die in Belek is t best
Oud 02-05-2003, 01:10
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Wawl schreef op 01-05-2003 @ 18:43:
Ohja, daar heb je helemaal gelijk in. Er wordt natuurlijk binnen de bepaalde grenze ontzettend gemanipuleerd met foto´s ed.

Die bepaalde grenzen houden ze zich totaal niet aan bij t maken van brochures
Oud 02-05-2003, 10:35
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
maysa schreef op 01-05-2003 @ 20:37:

het is er zo saai heel veel beton
en de mensen zijn er zo over toeristisch
mee eens, ik ben er ook geweest. Naja een paar kilometer erbuiten dan. Maar het is idd heel erg toeristisch(denk aan oranje cafes.....) en betonnerig... Hoewel het strand(Cleopatra?is dat het strand? ff naam kwijt) er best mooi is.

Maar opzich wel logisch dat die mensen daar anders zijn. De meesten komen uit een bergplaats naar hier om werk te vinden, dus plotsling kunnen ze doen en laten wat ze willen.
Lijkt mij een logische redenering.
Oud 03-05-2003, 00:10
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 02-05-2003 @ 11:35:
mee eens, ik ben er ook geweest. Naja een paar kilometer erbuiten dan. Maar het is idd heel erg toeristisch(denk aan oranje cafes.....) en betonnerig... Hoewel het strand(Cleopatra?is dat het strand? ff naam kwijt) er best mooi is.

Maar opzich wel logisch dat die mensen daar anders zijn. De meesten komen uit een bergplaats naar hier om werk te vinden, dus plotsling kunnen ze doen en laten wat ze willen.
Lijkt mij een logische redenering.

Alanya staat bekend als t toeristische stadje voor de Nederlanders...
dat er veel beton is, is omdat er van nature weinig groen is, alleen een groot strand (cleopatra idd).
De stad richt zich op massatoerisme, dus veel gebouwen=veel beton, vooral omdat er veel appartementen en mnder luxe hotels zijn. De luxere zitten net buiten de stad.

Mwa, ze komen niet uit een bergplaats ofzo meestal hoor, maar t probleem is dat er ontzettend veel concurrentie is en die mensen doen dan alles om klanten te krijgen. Want ze moeten wel genoeg verdienen omdat ze anders financieel gezien erg achteruit zouden gaan(en de sociale zekerheid is natuurlijk niet zo als die in NL)
Oud 03-05-2003, 08:14
miro
miro is offline
jippie wij zitten Recht aan het Kleopatra strand (ja met een K ) echt, alleen maar de kamer uitstappen en we staan in t zand
Oud 03-05-2003, 10:04
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
miro schreef op 03-05-2003 @ 09:14:
jippie wij zitten Recht aan het Kleopatra strand (ja met een K ) echt, alleen maar de kamer uitstappen en we staan in t zand
als je er meteen aan zit dan zit je niet in t echte mooie deel van t strand, maar een stukje van t hotel zelf.

als je een weg moet oversteken(er is maar 1 hoofdweg door heel alanya ) kan je wel aan t goede stuk van t Kleopatra strand zitten(want t strand heeft op een groot deel een blauwe vlag), maar dat lijkt me sterk bij een 2*. Maar die privestrandjes zijn ook lekker, heb je geen last van andere mensen
Oud 03-05-2003, 13:05
Firefly182
Firefly182 is offline
mee eens ja, kan je lekker heen en weer naar je hotelkamer en komen alleen af en toe wat mensen voorbij lopen. Geen auto's die voorbij racen(geloof me, dat is niet zo ontspannend.....). Lekker hoor!

Nou, ik vertrek vanavond om 20:30 naar Kusadasi. Wish me luck en denk nog eens aan me terwijl ik mijn acrobatenkunstjes doe om een meisje te entertainen....
Oud 03-05-2003, 13:15
Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
GOOD LUCK!!!
Oud 03-05-2003, 13:47
Firefly182
Firefly182 is offline
ik wil niiiiieeeeet, -snik-

wil bij vriendje blijven die ik al niet zo vaak zie...
Oud 03-05-2003, 14:10
MeisjeVTC
MeisjeVTC is offline
Citaat:
Lis@nne schreef op 01-05-2003 @ 20:32:
Hee wat grappig.. ik zit ook in Akdas.. maar ik ga 1 juli al weg!! Nouja als ik dan weer terug ben laat ik wel ff weten hoe het was!
Oke dat is goed! Ben erg benieuwd hoe het is daar! Ik hoor zoveel verschillende verhalen!
Oud 11-05-2003, 18:08
Verwijderd
Citaat:
MeisjeVTC schreef op 03-05-2003 @ 15:10:
Oke dat is goed! Ben erg benieuwd hoe het is daar! Ik hoor zoveel verschillende verhalen!
Over het appartement?!? Vertel!! I want details..
Oud 11-05-2003, 19:20
n0are-deere
n0are-deere is offline
Citaat:
DaWeZ schreef op 22-04-2003 @ 16:50:
Ik wel.
Nou,ik vond het er nou niet egt heel boeiend. Alle winkeltjes die je er had hangen vol met namaakkleding en de vorkopen halen bekant de kleding van je lijf om te zorgen dat je iets bij hun koopt.
Qua uitgaansleven heb ik he-le-maal niets kunnen ontdekken. Mss isser ergens een disco ofzow (of we hebben dat stuk van de stad(je) niet gezien...)
Tis wel lekker om in een hotel een weekje uit te rusten ofzow, maar om je er nou egt te amuseren met je vriendinnen is het niet egt 'toppie'...
en het isser in de zomer vaak boven de 40 graden... lekkerrrr
tog wens ik je veel plezier...

Grtz
Dan ben je zeker niet verder geweest dan 100m buiten je hotel!
Oud 11-05-2003, 19:25
n0are-deere
n0are-deere is offline
Citaat:
MeisjeVTC schreef op 22-04-2003 @ 16:36:
Aankomende zomer ga ik met vriendinnen naar Kusadasi in Turkije! Ik vroeg me af of er iemand is die daar ook heen gaat of al eens is geweest?
Ben er 2 jaar achter mekaar geweest en ik vond het super! Ik ging er nog niet egt uit, t 1e jaar iig niet, afgelopen zomer wel en je hebt heel veel gezellige tentjes (ga eens langs the dreambar aan de boulevard) maar ben nie eg in de stad uitgeweest, me broer en vriend wel en die vonden het iig hartsikke leuk!

En.. allemaal gezellige mensen daaro, super aardig! Serieus ik vond het echt zooooo gaaf daar! Dit jaar ga ik naar Marmaris, mensen die daar zijn geweest ?!

En welk app. zit je? Ik heb het 1e jaar in Golden Moon gezeten (dicht bij stad) en afgelopen zomer in Ponz villas, aant strand en de boulevard >> heel mooi en gezellig!

Wat je zeker moet doen is een boottocht, is errug leuk! Ga je naar een aantal baaien waar je van de boot af kan om af te koelen. Een jeepsafari is ook leuk, maar stoffig =) Efese is leuk als je er van houdt, het was er iig superwarm! Maja.. daar wen je aan. De waterparken zijn ook leuk, maar wij zijn naar Aqua park geweest, dat was nie eg leuk, je kant beste naar Adaland gaan..

En muggen? Ook geen last van gehad! Alleen kakkerlakken en irritante zwerfkatten!

Wat de kleding betreft.. op zich wel leuke nep-hemdjes enzo can miss sixty of diesel, maar wel duidelijk nep.

Ik raad je aan om een keer te gaan eten bij Rosy's aan de boulevard, is heerlijk! En Saray (ofzow) midden ergens in een klein straatje de stad is ook heel lekker! Alleen veel Hollanders daar..

Verder is er hele mooie omgeving en ik vond het geen massatoerisme. Als je sommige mensen over Alanya hoort.. dan is Kusadasi tog anders denk!

Zo genoeg geinformeerd?

Laatst gewijzigd op 11-05-2003 om 19:32.
Oud 11-05-2003, 19:36
Balance
Balance is offline
@t Atje85: Weet je ook iets over Icmeler?

Anderen mogen ook reageren natuurlijk.
Oud 11-05-2003, 19:50
n0are-deere
n0are-deere is offline
En Marmaris?
Oud 11-05-2003, 20:19
Balance
Balance is offline
das naast icmeler als het goed is, dus naar marmaris ben ik ook wel nieuwsgierig
Oud 11-05-2003, 21:44
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
linda85 schreef op 11-05-2003 @ 20:36:
@t Atje85: Weet je ook iets over Icmeler?

Anderen mogen ook reageren natuurlijk.

Icmeler is klein, rustig, veel natuur.

Ligt naast Marmaris.
Oud 11-05-2003, 21:46
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
n0are-deere schreef op 11-05-2003 @ 20:50:
En Marmaris?
Redelijk groot, veel natuur en een grote haven. Mooie strand en veel naaldbomen (vooral op de bergjes.)
Perfect uitgaan en goed winkelen.
Leuk om te doen is boottochtjes om zo de omgeving te zien.
Oud 11-05-2003, 21:50
Atje85
Atje85 is offline
O, en over die kleding he...t is bijna allemaal nep(ja, soms ook echt echt), maar je hebt wel erg veel kleding wat eigenlijk wel nep is, maar van zo goede kwaliteit is dat je t verschil met een echte niet merkt. Maar hiervoor moet je wel t winkeltje ingaan zegmaar en niet alleen aan de voorkant kijken waar tshirtjes staan van 5 voor 10 euro ofzo.

Ikzelf koop die van slechte kwaliteit nooit omdat ze over een maandje ofzo toch verrot zijn, maar elk jaar koop ik wel mooie tshirtjes(velen nep) maar van hele goede kwaliteit voor een eurotje of 12 per stuk. T is dan wel iets duurder, maar ze gaan jaren mee net zoals originele.
Maar das dus mijn keuze..
Oud 12-05-2003, 19:34
Firefly182
Firefly182 is offline
ik koop liever kleding die ook echt een tijdje volhouden. Kheb trouwens een navelpiercing gekocht---> gaat ie niet open!!!!1
Oud 16-05-2003, 13:21
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 12-05-2003 @ 20:34:
ik koop liever kleding die ook echt een tijdje volhouden. Kheb trouwens een navelpiercing gekocht---> gaat ie niet open!!!!1

Ja, daarom moet je dus ook kleding kopen wat sowieso(bij tshirts rond de 12 euro ligt), maar die dingen zijn van net zo goede kwaliteit of soms betere, als echte en gaan vele jaren mee. (veel van die merkkleding die je hier koopt komen uit turkije btw)

hahah tsja dát moet je dus niet daar kopen

of meteen naar een echte winkel gaan, dan kan t wel
Oud 17-05-2003, 13:21
thugz-angel
thugz-angel is offline
ja toen ik 2 was
Oud 17-05-2003, 13:34
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 17-05-2003 @ 14:21:
ja toen ik 2 was
hehehe
Oud 18-05-2003, 19:49
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 16-05-2003 @ 14:21:
hahah tsja dát moet je dus niet daar kopen

of meteen naar een echte winkel gaan, dan kan t wel
Nou, twas een tattooshop met certificaten en ze vertelden ook dat het van medisch zilver is. Dus ik dacht: nou, okee dan, het zal wel echt zijn. En ze wilden ook niet veel van de prijs af doen.
Ik heb er 2 gekocht, de een gaat gewoon open maar de ander zit muurvast. En ik zal hier thuis op de markt piercings voor 15 euro i.p.v. 25!!!!!!
Oud 18-05-2003, 19:56
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 18-05-2003 @ 20:49:
Nou, twas een tattooshop met certificaten en ze vertelden ook dat het van medisch zilver is. Dus ik dacht: nou, okee dan, het zal wel echt zijn. En ze wilden ook niet veel van de prijs af doen.
Ik heb er 2 gekocht, de een gaat gewoon open maar de ander zit muurvast. En ik zal hier thuis op de markt piercings voor 15 euro i.p.v. 25!!!!!!
Ten eerste: dat een tattooshop een certificaat heeft wil niet zeggen dat alles daar werkt, in geen enkel land is dat t geval.

Ten 2e: dat van dat prijs af doen, dat doen ze hieri n NL helemala niet, dus das ook geen argument.

3e: shit happens, overal.

4e: de markt is niet te vergelijken met een tattooshop (met certificaat) dus de prijzen kan je ook nooit vergelijken.

Allemaal onzin argumenten dus
Oud 19-05-2003, 07:51
miro
miro is offline
Hoe zit t eigenlijk met inentingen? Ik weet dat t niet hoeft maar is t aan te raden?
Oud 19-05-2003, 10:29
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
miro schreef op 19-05-2003 @ 08:51:
Hoe zit t eigenlijk met inentingen? Ik weet dat t niet hoeft maar is t aan te raden?

Nee, t wordt nooit aangeraden omdat je er geen flikker aan hebt
Oud 19-05-2003, 18:50
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 18-05-2003 @ 20:56:
Ten eerste: dat een tattooshop een certificaat heeft wil niet zeggen dat alles daar werkt, in geen enkel land is dat t geval.

Ten 2e: dat van dat prijs af doen, dat doen ze hieri n NL helemala niet, dus das ook geen argument.

3e: shit happens, overal.

4e: de markt is niet te vergelijken met een tattooshop (met certificaat) dus de prijzen kan je ook nooit vergelijken.

Met een certificaat kan je toch wel op z'n minst garanderen dat een piercing opengaat!!!!!

Omdat ze nix van de prijs afdeden dacht ik toch wel dat het van kwaliteit is: dat dat ding opengaat. Geen onzinargument dus, maar logisch.

Markt is nie te vergelijken nee, maar het is allebei medisch zilver, en eigenlijk zit er geen verschil in. De een verkoopt ze alleen in de winkel en de ander op de markt. Weer geen onzin.
Oud 20-05-2003, 20:47
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 19-05-2003 @ 19:50:
Met een certificaat kan je toch wel op z'n minst garanderen dat een piercing opengaat!!!!!

Omdat ze nix van de prijs afdeden dacht ik toch wel dat het van kwaliteit is: dat dat ding opengaat. Geen onzinargument dus, maar logisch.

Markt is nie te vergelijken nee, maar het is allebei medisch zilver, en eigenlijk zit er geen verschil in. De een verkoopt ze alleen in de winkel en de ander op de markt. Weer geen onzin.

Nee tuurlijk niet, Dixons ofzo heeft ook tal van certificaten, daar werkt ook niet alles altijd
Zelfs bij Sony heb je fabrieksfouten, bij een piercing dus ook. Bij elk ding wel, in elk land.

Ja, ik denk niet dat ze expres een kapot ding verkopen.

Ja das dus t verschil, heb je geen economie ?
markt heb je geen certificaat etc. is heel anders dan een winkel, andere wetten Je zegt zelf ook al dat t niet te vergelijken is, maar de markt is nou eenmaal vaak goedkoper, dan moest je t maar in Turkije op de markt kopen was je ook goedkoper uit
Oud 24-05-2003, 10:31
miss lola
miss lola is offline
Ik ga ook naar kusadasi in de zomervakantie!!!Ik heb er erg zin in ik ga naar het hotel Onura is daar iemand al geweest... of gaat er iemand daar heen laat het me horen!!Jammer dat ik hier lees dat de uitgaan gelegenheden niet zo zijn maaar er zal toch wel 1 leuk discotheekje zijn laat het me wetn
Oud 03-06-2003, 21:02
miss lola
miss lola is offline
Oud 03-06-2003, 21:07
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
miss lola schreef op 24-05-2003 @ 11:31:
Ik ga ook naar kusadasi in de zomervakantie!!!Ik heb er erg zin in ik ga naar het hotel Onura is daar iemand al geweest... of gaat er iemand daar heen laat het me horen!!Jammer dat ik hier lees dat de uitgaan gelegenheden niet zo zijn maaar er zal toch wel 1 leuk discotheekje zijn laat het me wetn
Er zijn wel redelijk genoeg uitgaansmogelijkheden hoor, alleen in vergelijking tot de echte uitgaanssteden zoals Bodrum en Alanya is het minder, maar er is zeker wel genoeg tedoen.
Oud 04-06-2003, 20:38
miss lola
miss lola is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 03-06-2003 @ 22:07:
Er zijn wel redelijk genoeg uitgaansmogelijkheden hoor, alleen in vergelijking tot de echte uitgaanssteden zoals Bodrum en Alanya is het minder, maar er is zeker wel genoeg tedoen.

gelukkig was al bang thanx
Oud 05-06-2003, 11:31
Firefly182
Firefly182 is offline
heej, ik ben er geweest en ze hebben een complete barstraat met allemaal discotheken en barretjes. Nix om je zorgen te maken, je hebt genoeg keuze!
Oud 05-06-2003, 12:24
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 05-06-2003 @ 12:31:
heej, ik ben er geweest en ze hebben een complete barstraat met allemaal discotheken en barretjes. Nix om je zorgen te maken, je hebt genoeg keuze!

Ja idd!

Je hebt de "nieuwere" barstreet, maar ook de oudere..

In welke app./hotel zijn jullie geweest?!

Ik app. Golden Moon (meer in de stad)en app. Ponz villas (Boulevard)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten