Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nooit brochures van grote maatschappijen vertrouwen, sowieso weinig brochures zijn betrouwbaar en vooral NIET naar die mensjes luisteren als je bij een grote reisbureau boekt want die lezen alleen maar dingen uit boekjes en van hun monitortje. (ja ik weet zo ongeveer welke brochures goed en slecht zijn omdat mn pa een reisbureau heeft..) Ze gaan er echt niet inzetten van: ''je kan hier niet goed uitgaan'' ![]() Kusadasi is gewoon klein, veel natuur en rust en niet zo heel grot winkelplek en vooral weinig uitgaansgelegenheden. Daarvoor moet je naar Bodrum of Alanya. Maar daar heb je weer weinig rust ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
turkije is wel leuk enzo
maar kusadasi is nu echt de meest commerciële stad van allemaal vin ik nie zo leuk maarja er zijn zo veel meer boeiende dingen in de buurt dusja ik heb me er alleszins rot geamuseerd nuja er in de omgeving bedoel ik
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het is er zo saai heel veel beton en de mensen zijn er zo over toeristisch heel beinvloed en opdringerig totaal anders dan dat ze normaal zijn
||
![]() |
Citaat:
Als je bij een goede reisbureau boekt dan moet je te horen hebben gekregen dat in Alanya haast geen natuur is, maar dat t erg druk is. Dus of je hebt pech of je hebt niet goed geinformeerd ![]() T is een stad die perfect toont hoe een stad op massatoerisme gericht kan zijn. Goedkoop(erg veel appartementen en weinig echte hotels), druk, chaotisch. En t uitgaan tegengevallen? Ehm dan ben je niet op de goede plek geweest idd.. ![]() Strand is idd vet, maar die in Belek is t best ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar opzich wel logisch dat die mensen daar anders zijn. De meesten komen uit een bergplaats naar hier om werk te vinden, dus plotsling kunnen ze doen en laten wat ze willen. Lijkt mij een logische redenering.
||
![]() |
Citaat:
Alanya staat bekend als t toeristische stadje voor de Nederlanders... dat er veel beton is, is omdat er van nature weinig groen is, alleen een groot strand (cleopatra idd). De stad richt zich op massatoerisme, dus veel gebouwen=veel beton, vooral omdat er veel appartementen en mnder luxe hotels zijn. De luxere zitten net buiten de stad. Mwa, ze komen niet uit een bergplaats ofzo meestal hoor, maar t probleem is dat er ontzettend veel concurrentie is en die mensen doen dan alles om klanten te krijgen. Want ze moeten wel genoeg verdienen omdat ze anders financieel gezien erg achteruit zouden gaan(en de sociale zekerheid is natuurlijk niet zo als die in NL) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als je een weg moet oversteken(er is maar 1 hoofdweg door heel alanya ![]() ![]() |
![]() |
|
mee eens ja, kan je lekker heen en weer naar je hotelkamer en komen alleen af en toe wat mensen voorbij lopen. Geen auto's die voorbij racen(geloof me, dat is niet zo ontspannend.....). Lekker hoor!
Nou, ik vertrek vanavond om 20:30 naar Kusadasi. Wish me luck en denk nog eens aan me terwijl ik mijn acrobatenkunstjes doe om een meisje te entertainen....
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
En.. allemaal gezellige mensen daaro, super aardig! Serieus ik vond het echt zooooo gaaf daar! Dit jaar ga ik naar Marmaris, mensen die daar zijn geweest ?! En welk app. zit je? Ik heb het 1e jaar in Golden Moon gezeten (dicht bij stad) en afgelopen zomer in Ponz villas, aant strand en de boulevard >> heel mooi en gezellig! Wat je zeker moet doen is een boottocht, is errug leuk! Ga je naar een aantal baaien waar je van de boot af kan om af te koelen. Een jeepsafari is ook leuk, maar stoffig =) Efese is leuk als je er van houdt, het was er iig superwarm! Maja.. daar wen je aan. De waterparken zijn ook leuk, maar wij zijn naar Aqua park geweest, dat was nie eg leuk, je kant beste naar Adaland gaan.. En muggen? Ook geen last van gehad! Alleen kakkerlakken ![]() Wat de kleding betreft.. op zich wel leuke nep-hemdjes enzo can miss sixty of diesel, maar wel duidelijk nep. Ik raad je aan om een keer te gaan eten bij Rosy's aan de boulevard, is heerlijk! En Saray (ofzow) midden ergens in een klein straatje de stad is ook heel lekker! Alleen veel Hollanders daar.. Verder is er hele mooie omgeving en ik vond het geen massatoerisme. Als je sommige mensen over Alanya hoort.. dan is Kusadasi tog anders denk! Zo genoeg geinformeerd? ![]()
Laatst gewijzigd op 11-05-2003 om 19:32. |
![]() |
|
![]() |
O, en over die kleding he...t is bijna allemaal nep(ja, soms ook echt echt), maar je hebt wel erg veel kleding wat eigenlijk wel nep is, maar van zo goede kwaliteit is dat je t verschil met een echte niet merkt. Maar hiervoor moet je wel t winkeltje ingaan zegmaar en niet alleen aan de voorkant kijken waar tshirtjes staan van 5 voor 10 euro ofzo.
Ikzelf koop die van slechte kwaliteit nooit omdat ze over een maandje ofzo toch verrot zijn, maar elk jaar koop ik wel mooie tshirtjes(velen nep) maar van hele goede kwaliteit voor een eurotje of 12 per stuk. T is dan wel iets duurder, maar ze gaan jaren mee net zoals originele. Maar das dus mijn keuze.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja, daarom moet je dus ook kleding kopen wat sowieso(bij tshirts rond de 12 euro ligt), maar die dingen zijn van net zo goede kwaliteit of soms betere, als echte en gaan vele jaren mee. (veel van die merkkleding die je hier koopt komen uit turkije btw) hahah tsja dát moet je dus niet daar kopen ![]() of meteen naar een echte winkel gaan, dan kan t wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb er 2 gekocht, de een gaat gewoon open maar de ander zit muurvast. En ik zal hier thuis op de markt piercings voor 15 euro i.p.v. 25!!!!!! ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ten 2e: dat van dat prijs af doen, dat doen ze hieri n NL helemala niet, dus das ook geen argument. 3e: shit happens, overal. 4e: de markt is niet te vergelijken met een tattooshop (met certificaat) dus de prijzen kan je ook nooit vergelijken. Allemaal onzin argumenten dus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Omdat ze nix van de prijs afdeden dacht ik toch wel dat het van kwaliteit is: dat dat ding opengaat. Geen onzinargument dus, maar logisch. Markt is nie te vergelijken nee, maar het is allebei medisch zilver, en eigenlijk zit er geen verschil in. De een verkoopt ze alleen in de winkel en de ander op de markt. Weer geen onzin.
||
![]() |
Citaat:
Nee tuurlijk niet, Dixons ofzo heeft ook tal van certificaten, daar werkt ook niet alles altijd ![]() ![]() Zelfs bij Sony heb je fabrieksfouten, bij een piercing dus ook. Bij elk ding wel, in elk land. Ja, ik denk niet dat ze expres een kapot ding verkopen. Ja das dus t verschil, heb je geen economie ? ![]() markt heb je geen certificaat etc. is heel anders dan een winkel, andere wetten ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ga ook naar kusadasi in de zomervakantie!!!Ik heb er erg zin in ik ga naar het hotel Onura is daar iemand al geweest... of gaat er iemand daar heen laat het me horen!!Jammer dat ik hier lees dat de uitgaan gelegenheden niet zo zijn
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
heej, ik ben er geweest en ze hebben een complete barstraat met allemaal discotheken en barretjes. Nix om je zorgen te maken, je hebt genoeg keuze!
||
![]() |
Citaat:
Ja idd! Je hebt de "nieuwere" barstreet, maar ook de oudere.. In welke app./hotel zijn jullie geweest?! Ik app. Golden Moon (meer in de stad)en app. Ponz villas (Boulevard) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Turks meisje!!:-) mikaildus | 12 | 01-07-2012 21:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Uitbraak vogelgriep in Turkije Femme-Fatale | 35 | 11-01-2006 14:36 | |
De Kantine |
Turkije Verwijderd | 63 | 08-10-2005 15:08 | |
Liefde & Relatie |
Fototopic: jij en je vriend(in) Shitonya | 493 | 05-09-2005 21:48 | |
De Kantine |
Waar ga jij naartoe op vakantie dit jaar? - DeJa - Vu - | 133 | 16-07-2003 20:37 | |
De Kantine |
Waar gaan jullie heen op vakantie? Slaughterer | 110 | 21-06-2002 17:24 |