Advertentie | |
|
![]() |
||
ik vind m leuk, en ik vind het origineel ook mooi, mja.. ik vind album 3 leuker dan 1 en 2, (ik zeg leuker, niet persé beter), maar dat is gewoon omdat ik wel van die sprookjesachtige muziek hou...
Citaat:
|
Verwijderd
|
Och, mijn punt is eigelijk niet het feit dat ze coveren, want daar is niks commerciëls aan. Maar als je een cover als single uitbrengt ben je dus overduidelijk wel voor het snel geld binnenhalen bezig.
En daar vreesde ik voor zodra Ice Queen een hit werd. Ik hoopte dat dit eindelijk een band die populair werd zonder dat ze commerciel gaan worden(*kuck*Metallica*kuch). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het interesseert me geen reet dat dit offtopic is; mijnheer Exo. Ga even die koters die *volkomen* clueless offtopic lopen te ratelen in dit topic op de vingers tikken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar je hebt gelijk hoor, van die algemene bekendheden heb ik ook nog nooit gehoord maar eerlijk gezegd interesseert het wel en wee van Lars Ulrich me weinig eigenlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tja, doen ze tenminste iets voor de fans. Ze hebben in geen jaren een studioalbum met eigen nummers uitgebracht.
Plus dat het ook duidelijk een tegenzet tegen de mp3 industrie is. Als je hun album download, mis je de dvd. Het album downloaden kan iedereen, om de dvd te downloaden moet je maar net zin in hebben. Veilig stellen van inkomsten dus. Maar Metallica was gewoon 1 voorbeeld die erg bekend is. Dat is de enige reden waarom ik ze noemde, er zijn nog zoveel bands die commerciel bezig zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder kun je alles wel blijven bagetaliseren (die DVD), maar dan zijn we snel uitgepraat. Metallica heeft altijd eigen koers gevolgd. Waarom zouden ze anders met Re-Load zijn gekomen, na alle kritiek van de "diehard" fans op Load? They don't give a fuck. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2.Ook al voor de mp3 en cd brander werd er geld aan hun verdiend dmv tape-trades en sales.(mijn broer had vroeger met een stel anderen een zaakje waarbij ze death metal lp´s op cassetes zetten en die verkochten op bestelling ![]() Maar ik houd wel op. Het spijt me als ik je gekwetst heb, dat was niet mijn bedoeling. Het is slechts zo dat als ik in een discussie terechtkom ik er niet snel uit kom. Nogmaals excuus. (nb: dit is NIET sarcastisch bedoelt hoor ![]() Edit: Diehard fans vind ik over het algemeen een stel nietsnutten die bijna altijd alleen het 1e album goed vinden en de rest die er na komt is ontrui en slecht en blaat. Van Reload ken ik alleen de singles en die vind ikgeweldig, stukken beter imo dan kill ´em all, maar verschil van smaak). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2 --> Op internet kun je meer vat hebben dan ondergrondse tapecircuits. Waarom niet doen dan? Je hebt me niet beledigd, maar je moet geen onzin lopen spuien over een van de allerbeste thrashbands ooit. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Running Up That Hill van Kate Bush is altijd al een van mijn favoriete nummers geweest. Krijg er altijd weer rillingen van, zo mooi.. Ik heb de WT-versie niet gehoord, maar kan me niet voorstellen dat het iets is. Niet dat ik wat tegen WT heb, maar het blijft toch van Kate Bush.
|
![]() |
Pop? dat nummer klinkt harder dan een gemiddeld Mother Earth nummer. Het valt mij op dat sinds Ice queen hoog scoorde ze bijna niks goeds meer kunnen doen. Ik vind het iig een geslaagde cover met een mooie clip erbij.
Ook ik vind enter een beter album , maar dat neemt niet weg dat ik mother earth ook een erg goed te pruimen album vindt. En zoals al eerder is verkondigd, kwam Mother Earth lang uit voordat Ice queen toevallig een hit werd. Daarna verdwenen ze al gauw weer naar de achtergrond, aangezien men de single Mother Earth al weer te "hard" vonden. Nee ik vind het belachelijk dat Mother earth opeens een commercieel prutsproduct is terwijl men ervoor altijd enthousiast over was. Laten we eerst nou maar eens de nieuwe cd afw88 voordat er een definitief oordeel gegeven kan worden over het al dan wel of niet zwichten voor de mensenmassa van WT.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Okay.. ik heb de clip gisteren *opeens* twee keer achter elkaar gezien. Vreselijke cover, naar mijn mening. De zang is afschuwelijk en de hele sfeer van het oorspronkelijke nummer is weg.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zit ook sterk te wachten op volgende album. Kijken hoe hun niveau dan is. Deze single is niet per se afkomstig van dat album geloof ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Enquete over jou muzieksmaak en stijl Saaaz | 69 | 28-06-2006 09:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Overheid moet beginnende bands steunen syneck | 77 | 11-12-2005 01:41 | |
Muziek |
Elastiek! (festival) waves | 31 | 17-05-2005 11:00 | |
Lifestyle |
lifestyle en je sexleven pillbox tales | 41 | 07-11-2003 16:37 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
De Kantine |
een paar vragen aan jou Fl@ppie! | 66 | 28-11-2002 09:18 |