Advertentie | |
|
![]() |
|
- bril --> lenzen
- draag geen oude/vieze/kapotte schoenen - draag normale kleren, dus ga niet als een clown lopen met 10 verschillende kleuren kleding aan, of alleen maar 1 kleur (zoals je hier op het forum ziet ![]() - Neem een normaal kapsel of tenminste een kapsel dat bij je hoofd past - Verzorg je huid,zodat je geen puisten of wat dan ook krijgt en scheer je (als je je al scheert) Tsja wat nog meer? gedraag je niet als de grootste zieligste sukkel/loser die denkt dat hij als maagd zal sterven |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou eerst kijken wat voor soort kapsels je nou leuk vind. En als je een leuk kapsel hebt gevonden moet je ook kijken of het wel bij je hoofd past. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Lang haar is alleen ranzig als je het niet wast... kun je shampoo voor gebruiken... is in de meeste supermarkten en drogisterijen wel te koop.
King112, vraag een gewone vriendin of een zus van een vriend ofzo mee om te gaan winkelen, en dan wel iemand die zelf mooie kleren draagt, en laat haar beoordelen of de kleren jou mooi staan. Koop wel alleen dingen die je zelf óók mooi vindt en die lekker zitten! Ga naar de kapper, en vraag een ervaren kap(st/p)er om jou wat plaatjes te laten zien van kapsels die jou mooi zouden staan. Kies hieruit het kapsel dat jij zelf het mooist vindt. Volg een cursus die je meer zelfvertrouwen geeft, je kunt hiervoor naar de schoolpsycholoog gaan, die vertelt je dan wat het beste voor je is. Onthou ten alle tijden dat je schattig bent. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Geloof je hetzelf? //offtopic, hoe krijg ik die dubble space weg? ![]() Laatst gewijzigd op 28-04-2003 om 12:43. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Of bedoel je dat met die dubble space? (dan gewoon deleten) En misschien zegt ze wel iets dat ze weet...maar goed, dat weet ik ook niet. Of ze oordeelt op innerlijk, wat ik ook niet weet. Verder ging het toch niet over jou? |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Embraced Pale Death schreef op 28-04-2003 @ 15:55:
als je je harses in de fik steekt en dan snel weer uitmaakt, krijg je allemaal nieuwe huid en ga je vervellen enzo en dan lijk je zo 5 jaar jonger ik kan t iedereen aanbevelen [/QUOTE Dat lijkt me dus niet, als je je hoofd in de fik steekt, (want ik ken iemand die dat heeft gedaan) dan krijg je littekens, ook als je je hoofd daarna in een emmer water duwt... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1 oog en gevoel voor vrolijkmakende tegenstrijdigheden 2 vrolijkmakende tegenstrijdige uiting Graag gedaan. |
![]() |
||
Citaat:
Verder begint iedere zin met een hoofdletter. Ten slotte hoort achter iedere vraag een vraagteken. Hoe kan ik mijn uiterlijk verbeteren?!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Tijd voor een "klassieke, leuke en hilarische topics" topic. Verwijderd | 23 | 09-06-2010 08:34 | |
Liefde & Relatie |
Onzekerheid.. Wat Moet Ik Doen? 77-eline-11 | 17 | 22-04-2006 22:16 | |
Algemene schoolzaken |
leraren pff ninke88 | 18 | 22-06-2005 18:02 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Montofoob Type | 3 | 19-04-2004 22:11 | |
Psychologie |
Deze westerse samenleving=> blech! Mef | 26 | 05-08-2002 21:08 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |