![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Offtopic: juh, maar 't vorige topic hiervan verzandde ook in offtopic gelul door mensen die klaarblijkelijk weinig kunnen hebben (no offence.)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
ta ![]() maarem dit gaat op een chat lijken en ik vind dat niet tof want dan worden forumbazen boos op mij enzo dus ik stop nu en ga morgen pas verder en een algemene regel luidt: je mag pas iemand afkraken als je zelf een foto hebt gepost ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Sluit maar. Tis toch al te kansloos. Oversexte mensen die 1000 foto's van zichzelf moeten postten. Op hun penoes getrapte pubers die daar lullig op moeten reageren. Als een discussietopic al geen bestaansrecht heeft op scholierenforum, dan dit zeker niet.....
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind ze niet erg. Ik vind ze leuk. Ik ben zelf ook wel zo gek om bepaalde foto's te posten die hier écht niet kunnen (vooral als ik dronken ben heb ik nog wel eens die neiging, als mensen me uit gaan dagen ![]() Ik don't see the point. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (jij hoort bij die laatste groep nu toch? ![]() Er zijn speciale sites en fora waar je dit soort uberseksuele dingen kan doen; ik denk nog steeds niet dat een normaal scholieren forum daar mee aan hoeft te doen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Ik heb al verzocht om verwijdering van de kleurenfoto's.
De zwart witjes staan ook in mijn fotoboek, dus die mogen van mij ook hier blijven staan. Laat ik helemaal aan het oordeel van Big Brother over. De cumshot pic/het spermasnoetje was natuurlijk zwaar nep. (ja, natuurlijk, wat dacht je dan?) Het was karnemelk, en evito heeft het notabene meteen een post later verteld. Het zijn jullie eigen gore gedachten die een eigen leven gingen leiden. Iedereen ging er direct van uit dat het kwakkie was, terwijl ik toch echt al meer melkhints heb gegeven! We wilden even een dolletje doen. Ik had nooit gedacht dat het zo controversieel zou worden. Ik had niet gedacht dat een geleegde inbox na twee dagen weer geleegd zou moeten worden. Ik had ook niet zo veel emails verwacht, en zeker niet wat de inhoud van die e mails zou zijn! Doe mij een lol, verwijder alle kopieen die jullie zelf gesaved hebben van mij bloot. Het is niet de bedoeling dat dit een eigen leven gaat leiden. Maar dolletjes zal ik hier nooit meer doen. (Nor anywhere else, for that matter) Degenen die ik echt gestoord heb, dat spijt me. Dat was niet de bedoeling. Groeten, Pien
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
maar goed uiteindelijk weet alleen jij of die substantie op die foto echt karnemelk is of niet ![]()
|
|