Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik heb helaas een vriend die valt op het draadnageltype. dunne dennetjes, sprieterige meiskes, sarahbressersjes.
Dat was ik dus ook toen we wat kregen, en nu ik gepromoveerd ben tot de vrouwendivisie, vindt hij het echt duidelijk een stuk minder. Tuurlijk, hij houdt van me, maar hij vindt het wel jammer. Ik ben van maat 34/36 naar 38/40 gegaan, en ik ben 1,76, dus in absolute cijfers heeft-ie nog niks te klagen, maar kerels zijn en blijven vleeskeurders. Gelukkig is hij zelf door het stoppen met roken ook een stuk minder graterig geworden, dus commentaar wordt er tegenwoordig niet meer geleverd. En gek he, het kan mij echt geen klap schelen. Ik zie nog steeds dat joch van toen, ook al is er 10 kilo bijgekomen. Maar hij vindt het zelf verschrikkelijk. Hij heeft nu spijkerbroek 34, kostuum 50, dus ik zie het probleem niet. Maar goed, ontopic: mensen die afknappen op een klein detail, daar heb je toch niks aan.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laat hem toch, zijn broer heet vast Diederik-Willem ofzo, en zijn zus Anne-Fleur of Marie-Claire, daar zijn ze al genoeg mee gestravt. Ik bedoel, zie je ze al zitten met zijn allen aan het ontbijt? "Zeg, zusje, geef het zout eens doorrr" En op de Sociëteit: He, kerrrel, ben je vannacht nog goeg genaaid ofzo, valt er voorrr mij nog wat te gleuven met die zeug? Gaan we het vaandel nog verroveren zeg?
||
Citaat:
![]() opmerking over de bikini: volgens mij zit het broekje binnenstebuiten.. het labeltje zit aan de buitenkant ![]() Genesis |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Tnx voor al jullie reactie. Ik ben nu toch wel gerustgesteld. Maar wil er toch nog 3/4 kilo af hebben. Gewoon omdat ik me daarzelf prettiger bij voelt, en dat straal je tenslotte ook uit. Als je wat molliger bent en je bent er blij mee, zie je er knapper uit als een slanker meisje dat niet blij is met haar figuur (raar voor beeld maar je snapt wat ik bedoel). Ik ben dus niet tevreden en zal dat ook vast uitstralen.
En dan hoef ik geen nieuwe broeken te kopen, dat wordt anders ook een duur grapje, haha ook een goede reden ![]() xxx Shazz |
![]() |
|
Ik ben twee jaar geleden ziek geweest (boulimia) en woog toen 42 kilo (ik ben ongeveer 1.70 m)
Dat is, zacht gezegd, aardig slank. Nu ben ik weer aan de beterende hand en weeg ongeveer 60 kilo (schommeld nog wel vaak) Ik ben daar zelf nu helemaal niet blij mee, en wil ook nooit zwemmen enzow, omdat ik echt een hekel heb aan in bikini lopen... De reacties hier op het forum zijn wel heel erg goed om te horen...thnx mensen! ![]() Zelf vind ik het geen probleem als jongens wat meer vet hebben, vind ik zelfs mooi... ![]()
|
Striae? Zijn dat blauwe lijnen (zoals bij zwangere vrouwen?)? Want dat zie ik niet zo vaak hoor en hier heeft iedereen het bijna
![]() ![]() Ik heb dan wel van die witte scheurtjes precies, je ziet t niet duidelijk hoor omdat ik best bruin ben, en als k mijn 'vel' samen knijp heb k ook onderhuidse cellulitis (die je dus niet gewoon ziet), dus ik heb ni echt te klagen (al ben k wel ontevreden over mijn kont) Om op je vraag te antwoorden: Ik let er persoonlijk niet op, als ik een meisje op het strand zie liggen met witte of blauwe of groene strepen of weet ik veel wat het is of met cellulitis, ga ik echt niet denken "Jak ![]() Kzou me er niet te veel zorgen in maken ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
MJa, ik zie geen probleem in het dikker zijn. ben zelf ook niet de slankste, maar ik heb er geen problemen mee. wat wel een probleem is is dat anderen er een probleem van máken. dus als iedereen zich eens met zichzelf bezig ging houden, hadden we geen problemen over het dikker zijn.
*trouwens, ik vind die foto super!* |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |