![]() |
|
![]() |
Hhmmm polo dus niet zo...?
Weet ik dat ook weer ![]() Ik heb wel een paar van die zwarte strakke shirt/hemdjes zonder mouwen maar die heb ik meestal onder iets anders aan maar daaar zal ik dan binnekort ook us wat verandering in brengen als ik de reacties hier zo hoor ![]() Is alleen een nadeel dan dat ik van die melkvles armen heb en gvd nooit bruin word maar alleen altijd verbrand ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ennuh...zo'n hemdje met brede schouders dan? (bij het HEMD, niet de persoon die ze draagt... ![]() Ik kon er ff geen plaatje van vinden...Het merk Luciano bv,die hebben zulke hemdjes... Bij tanktops is het gedeelte dat over de schouders loopt smal... ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(gebleekte)Spijkerbroek met opgerolde broekspijpen waarom opgerolde broekspijpen? Is jullie dak niet waterdicht? Zo veel last van de regen gehad? Polo of blousje(in de broek en dan er weer iets overheengetrokken ![]() |
![]() |
|
![]() |
Kisten zijn inderdaad lomp... maar ik vind ze wel kicke..
Opgerolde broekspijpen vind ik wel mooi en het moet haast wel bij kisten vind ik, en het hoort grotendeels bij me musicale voorkeur als je begrijpt wat ik bedoel... En de polo of het kraagje altijd naar beneden is? DUH ik ben geen kakker ofzoiets...
|
Als het maar geen nieuwe kleding is, ik houd er wel van als het allemaal een beetje ingelopen is zeg maar. Beetje versleten spijkerbroek met een knap t-shirtje, skatebroek kan ook lekker zijn en mijn ventje heeft zo'n superlange slobberdeslobber offwhitebeigeachtige linnen heupbroek, kwijl... Tot slot wil ik nog wel ff kwijt dat ik voor boys buiten de strakke boxer toch ook wel kick op een string hoor (zeker onder die linnen broek woei)!!!
![]()
|
Verwijderd
|
baggy broek die net iets over kont hangt *kwijl*
broek moet wel op schoenen hangen en niet ervover (zoals shaggy van scooby ![]() adidasjasjes zijn ook sehr geil, liefst ook beetje kfleurige kleding, zwarte kleding of alleen donkere kleuren zijn not done (kisten zijn ook best afknapper) en idd blousen/overhemden (l) en polo's met korte mouwen god kan zo wel uren doorgaan, ligt den ik gewoon beetje aan de stijl zelf ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Adidas is kinderarbeid! dat is dus gewoon zwaar fout, niet aan beginnen. hm.. ik vind gothic errug mooi, dus donker = goed wat mij betreft! Verder zijn (zoals al eerder gezegd) opa- en kantoorschoenen gewoon not done (al zie ik mijn vriendje ze wel eens dragen ![]() Nou ja, ieder zijn smaak... het hangt ook van het lijf van de jongen af... Als je gespierd bent, zijn natte shirts heel leuk... al zit het niet bepaald lekker.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(ben btw niet altijd zo veeleisend hoor) ![]()
|
![]() |
Ik vind het altijd enorm sexy en opwindend als n man lekker deftige, 'sjieke' kleren draagt.. kostuum, hemd.. deftige broek..
ik wordt er meestal niet zo opwindend van als een gespierde kerel een strakke t-shirt draagt.. raar i know...
|
spannende jeans, mooie schoenen, in de zomer een mooi hemd (liefst open... geen hemd is ook goed!)
in de winter mooie trui, mooie jas... maar vooral spannende jeans, niet van die brede broeken waar je hun kont niet in ziet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
(LIJK gay, ben het niet, sorry n00dles en Bertbart.... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
klik hier Als Balkie zijn haartjes iets langer laat groeien én zonder het schuin opzij te kammen = BLOEMPOTKAPSEL!
||
![]() |
Citaat:
Hoewel ik het gemillimeterde haar van mijn sekspartner/'ex' toch wel héél lekker vind staan, omdat het hem een agressieve uitstraling geeft. Daar hou ik wel van. Dus eigenlijk vind ik millimeters leuker. |
![]() |
|
![]() |
Wat ik vooral heel mooi vind bij een jongen is een broek van het merk G-star. Op een of andere manier krijgen jongens daar altijd een ongelooflijk lekkere kont in
![]() Verder vind ik die tanktops eigenlijk niet zo. Vind n shirt dat niet te strak is met van die korte mouwtje altijd heel erg mooi. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #116 Verwijderd | 500 | 05-05-2011 08:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #23!!! Daantje_0705 | 479 | 13-08-2004 11:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voor Alle Moslims!!! Mizz-Scatjuh | 49 | 10-05-2004 15:25 | |
Muziek |
Dryathon Verwijderd | 317 | 16-05-2003 14:56 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |