Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2003, 18:13
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
OP de feesten wordt geneukt, vrouwen worden lekker hard genomen, bier wordt op ze gegooid. Dat is nog eens punk.
Advertentie
Oud 26-04-2003, 18:19
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef op 26-04-2003 @ 19:13:

Dat je dat niet eens weet... Jij bent dus duidelijk geen punker

Oud 26-04-2003, 18:22
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 26-04-2003 @ 19:19:
Dat je dat niet eens weet... Jij bent dus duidelijk geen punker

ik ben er gewoon niet van op de hoogte waar de goeie feesten zijn
Oud 26-04-2003, 18:30
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef op 26-04-2003 @ 19:22:
ik ben er gewoon niet van op de hoogte waar de goeie feesten zijn
Dat kan ook
Oud 26-04-2003, 19:12
Laïs
Laïs is offline
En jij wel of zo.
Oud 26-04-2003, 19:21
Splodge
Splodge is offline
Citaat:
anarpunk schreef op 26-04-2003 @ 14:03:
IK snap niet waar het heen gaat de laatste tijd in deze maatschappij. Iedereen denkt maar wat te kunnen doen en zeggen, zonder te weten waarom. MEnsen staan nergens meer voor, allemaal massaschapen zonder goede schapehoeder. IK vind het schandelijk, punk bijvoorbeeld is echt een leefstijl maar wordt ondermijnt door al dat neppe gespuis op straat. Ik hoop dat vooral al die alto figuren eens beseffen dat dit geen spelletje is. Gekleurde veters is niet punk! IK bedoel, echte punkies die dragen bepaald soort kleding, omdat het punk is. OP de feesten wordt geneukt, vrouwen worden lekker hard genomen, bier wordt op ze gegooid. Dat is nog eens punk. ANarchisme is waar het om draait, doen wat jij wil op deze wereld. Een huisie hier een huisie daar, ik wil het hebben dus is het van mij. Deze computer ook, is niet van mij maar ik heb hem nodig dus gebruik ik hem maar. Ik kots er op als ik dat wil. EIgendom is diefstal. Saddam achtervolgen is levensberoving, Volkert opsluiten ook, mijn pik niet gebruiken is ook zonde.
Jij hebt blijkbaar GEEN IDEE van wat anarchisme inhoudt. Je hebt vast nog nooit gehoord van Pierre-Joseph Proudhon? En de naam Bakoenin zal je ook niet bekend voorkomen. Ik word nogal ziek van mensen als jij die denken dat anarchisme gaat om doen wat je zelf wilt, want dat is een hele grove vergissing. Het echte politieke anarchism is een "staats"vorm waarbij het volk zelf de touwtjes in handen neemt en ervoor zorgt dat IEDEREEN het goed heeft. De bakker bakt broden en deelt ze gratis uit, de wegenmaker legt een weggetje van het huis van de bakker naar het huis van de dokter. En de dokter doet een verbandje om de hand van de wegenmakers als die weer eens op zijn hand geslagen heeft. Allemaal zonder er geld voor te vragen.
De kern van anarchisme is dus dat je kijkt naar wat er moet gebeuren en het doet als jij dat kan.

Ik kan je echt aanraden om eens een boek van Proudhon of Bakoenin te lezen voordat je jezelf nog eens anarchist durft te noemen. Door dat hersenloze geblaat van jou krijgen mensen een heel verkeerd idee van wat anarchisme nu werkelijk inhoudt.
Oud 26-04-2003, 19:32
AK-47
AK-47 is offline
Citaat:
Splodge schreef op 26-04-2003 @ 20:21:
Jij hebt blijkbaar GEEN IDEE van wat anarchisme inhoudt. Je hebt vast nog nooit gehoord van Pierre-Joseph Proudhon? En de naam Bakoenin zal je ook niet bekend voorkomen. Ik word nogal ziek van mensen als jij die denken dat anarchisme gaat om doen wat je zelf wilt, want dat is een hele grove vergissing. Het echte politieke anarchism is een "staats"vorm waarbij het volk zelf de touwtjes in handen neemt en ervoor zorgt dat IEDEREEN het goed heeft. De bakker bakt broden en deelt ze gratis uit, de wegenmaker legt een weggetje van het huis van de bakker naar het huis van de dokter. En de dokter doet een verbandje om de hand van de wegenmakers als die weer eens op zijn hand geslagen heeft. Allemaal zonder er geld voor te vragen.
De kern van anarchisme is dus dat je kijkt naar wat er moet gebeuren en het doet als jij dat kan.

Ik kan je echt aanraden om eens een boek van Proudhon of Bakoenin te lezen voordat je jezelf nog eens anarchist durft te noemen. Door dat hersenloze geblaat van jou krijgen mensen een heel verkeerd idee van wat anarchisme nu werkelijk inhoudt.
Oud 26-04-2003, 19:33
Taeke
Taeke is offline
Citaat:
Evito schreef op 26-04-2003 @ 15:12:
En jouw ongebruikte pik loopt minder achter de massa aan dan die van anderen, je dunkt, terwijl je pretendeert je aan te hebben gesloten bij een sociale groep hetgeen juist een kenmerk is van het bevaren van de zee van de massa, om in jouw stijl te blijven spreken. Oh schapen zei je, niet schepen. Nou wat die metafoor betreft, veel geblaat en weinig wol wat jou betreft. Ook het overmatig neuken van vrouwen of de hunkering naar de insubordinatie der Punkenorde, is materialisme waaraan jij beweert omwille van humanitaire redenen niet te willen deelnemen. Nee jij bent goed bezig. De neste manier om niet deel te nemen aan de massa is je juist niet te verbinden met een groep maar als individu te staan waar jij voor staat. Wat betreft het anarchisme: zij gedijt het beste door haar niet opzettelijk te gebruiken als excuus om de teugels die de lust beteugelen te laten vieren. Gefeliciteerd, jij bent zojuist uitgeroepen tot meest hypocriete massa-verachter.
Jij bent echt relaxed .
Oud 26-04-2003, 19:48
Evito
Evito is offline
Citaat:
terror koe schreef op 26-04-2003 @ 20:34:
Ik krijg kriebeltjes in mn onderbuik van dit topic.
Nee, dat komt door waar mijn vingers zitten.
Oud 26-04-2003, 19:51
Verwijderd
Ik heb trouwens al zown 50 posts het idee dat de topicstarter gewoon een beetje zit te fucken...
Oud 26-04-2003, 19:52
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef op 26-04-2003 @ 20:49:
Dat zou het ook kunnen zijn... Heerlijk vind ik het als je je vingers in de kont van je hond steekt.
Oud 26-04-2003, 19:55
Splodge
Splodge is offline
Citaat:
AePiE schreef op 26-04-2003 @ 20:51:
Ik heb trouwens al zown 50 posts het idee dat de topicstarter gewoon een beetje zit te fucken...
Hehe, maakt mij niet uit. Eindelijk iets waar ik me serieus boos over kan maken!
Oud 26-04-2003, 21:25
STP
STP is offline
we hebben een Onzin-forum

Regels voor berichten