Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2004, 16:55
B-a-Z
B-a-Z is offline
Hey, dit forum ben ik geloof ik een beetje vergeten :-D Ik zie ook dat iemand het weerh eeft opgepakt een tijdje gelden, gaaf

Wij waren wel naar de schoolkrantdag (we hebben ook gewonnen w00t) en het was super, het is een aanrader! (ook als je niet wint valt er genoeg te doen, en een dagje weg is altijd lekker)

Anyway, ik heb nu met een vriend van mij (hij is hoofdredacteur van de Cl!max, ik doe de website) schoolkrant.org opgericht. We hopen dat dit ooit een plek wordt waar alle redacteuren van Nederland samen kunnen komen (het ontbreekt ons didelijk niet aan ambitie).
Bij deze nodig ik iedereen dan ook uit om daar even te komen kijken, we bieden alle schoolkranten van nederland ook een sub-forum aan, dat is ene makkelijke manier om een forum op te starten/even te kijken of er animo voor is bij de leerlingen van jullie school.

Inside opmerking terug: Nee, niet echt, hij is wel aardig. Ik heb hem trouwens ook als natuurkunde leraar en mentor, af en toe issie beetje chaotisch

Laatst gewijzigd op 07-04-2004 om 17:11.
Advertentie
Oud 07-04-2004, 19:58
5803
5803 is offline
Ik zit op het JvO in Amersfoort en onze schoolkrant heet de TOK.
Hij komt 5 jaar per jaar uit, en we hebben geen internetversie.

De schoolkrant van de topicstarter zit nu in mijn tas , van de schoolkrantdag.
Oud 08-04-2004, 18:49
idontcare
idontcare is offline
School: Stanislas College
Stad: Pijnacker
Naam: Skool Upload
Versie: alleen papieren, maar het ziet er super cool uit. zo professioneel is het ook neit, maar tis wel echt een boekje zeg maar, ze proberen er wel altijd wat van te maken
Oud 09-04-2004, 13:43
thabomb1986
thabomb1986 is offline
FF kinda offtopic...

Onze school ken ong 2500 lln... Van alle niveaus... En geen enkele schoolkrant! Geen leerlingenvereniging, nix! Ze hebben dan ook de gestoorde regel dat als je examenklasser bent dat je er dan niet aan mag meedoen... En die zijn er meestal het enthousiastst over...! Maar t zou wel leuk zijn, volgs mij is er ook wel geld voor!

grtz
Oud 21-12-2007, 21:34
SimonP
SimonP is offline
Hoe heet de schoolkrant?
Palet
Welke school is dat?
Sint MaartensCollege
Welke stad?
Maastricht

We hebben...
A. Alleen een papieren versie - Denken jullie wel over een website?
Ja. We zijn er mee bezig maar het wil niet opschieten.
Oud 27-12-2007, 15:56
Nyawa
Dit lijkt me een nogal grote up. Ik denk dat je beter zelf een topic over schoolkranten kunt starten.
Oud 27-12-2007, 16:57
Verwijderd
Weer zo'n grote up
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten