Advertentie | |
|
![]() |
|
HONDEN HONDEN HONDEN VIEZE KUTHONDEN WIE WIL ER NOU EEN HOND VIEZE KUTHONDEN ROT OP VIEZE HONDEN IK HAAT HONDEN JULLIE MOETEN DOOD GA WEG VIEZE SLETTEHONDEN GA WEG JULLIE ZIJN VIES STINKEN KWIJLEN POEPEN KOTSEN GODVERDOMME IK HEB HET NIET MEER GODVER KUTHONDEN!
katten, daarentegen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kijk een hond die je huis onderpisyt kan je dat afleren, dat is heel makkelijk.. Maar een hond die anderen zomaar uit het niets bijt kan je niet afleren... Het enige wat je ertegen kan doen is de hond altijd kort aangelijnt houden en drukke plaatsen vermijden.. En dat is toch zielig voor een hond, dan kan je een hond toch geen leuk leven bieden? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb toevallig 2 keer ALLE honden die in een asielzaten bekeken toen ik zelf opzoek was naar een hond..(die site dan he) En de redenen waarom ze weg werden gedaan was bijna altijd, baasje heeft geen tijd, baasje is neit consequent genoeg, hond was weggelopen, hondje bijt bezoek, hondje en andere honden kunnen niet overweg.. zulke redenden.. Ik geef toe, ik heb ook een paar keer die reden erbij zien staan maar verreweg de meest voorkomende is dat de bazen neit consequent genoeg zijn en dat de honden het overnemen. Het is idd niet de schuld van de hond dat ie in het asiel zit.. De hond gedraagt zich zoals de bazen hem geleerd hebben te gedragen, als die bazen dat dan acheraf afkeuren zetten ze hem in het asiel met het gegeven datie onhandelbaar is terwijl de bazen zelf de situatie uit de hand hebben laten lopen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
'kattenhater' speelgoedgitaar | 126 | 30-03-2008 00:08 | |
Beleidszaken |
Het gaat nog steeds niet goed op N en A juno | 500 | 26-03-2005 17:36 | |
Flora & Fauna |
Overtuig mij es van het nut van vissen? (de sport dan he?) Eend | 301 | 06-01-2005 10:12 | |
Flora & Fauna |
Pro Mens Pro dier anarpunk | 34 | 10-01-2003 21:36 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
wat vinden jullie van proeven op dieren??? Rachel_Beliën | 167 | 14-02-2002 21:17 |