Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2003, 18:10
Bendzj
Bendzj is offline
Citaat:
meelman schreef op 29-04-2003 @ 16:22:
Belachelijke topic. Alleen de stelling al verdiend een slotje.
Want vrijheid van meningsuiting is natuurlijk ook belachelijk.

Ik word er zo ziek van dat PF aanhangers constant met de vrijheid van meningsuiting smijten als het over Pim gaat, maar als iemand anders een mening verkondigt die niet strookt met de hunne dan willen ze die mening meteen weer onderdrukken omdat ie bijvoorbeeld belachelijk is. Of smakeloos. Het idee om het eerste artikel van de grondwet te schrappen was volgens veel mensen ook smakeloos. Toch mocht Pim het zeggen. Waarom? Vrijheid van meningsuiting.

Dus niet zeiken om een slotje, want dit is blijkbaar toch een bediscussierbaar onderwerp. Kijk maar naar de reacties
Oud 29-04-2003, 18:12
geen punt.
geen punt. is offline
En mijn mening is dat het een belachelijk topic is (punt) we hebben het hier nu al zo vaak over gehad.
Oud 29-04-2003, 18:18
Bendzj
Bendzj is offline
Citaat:
meelman schreef op 29-04-2003 @ 19:12:
En mijn mening is dat het een belachelijk topic is (punt) we hebben het hier nu al zo vaak over gehad.
Dan kom je toch gewoon niet meer kijken. Punt!
Oud 29-04-2003, 18:35
schietgeweer
schietgeweer is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 29-04-2003 @ 18:43:

maar gelukkig hebben we een grondrecht hier die het mogelijk maakt om te zeggen en denken wat je wil, zonder gevaar te lopen!
...behalve bij afwijkende meningen zeker.
Oud 29-04-2003, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Hypochondriac schreef op 29-04-2003 @ 19:18:
Dan kom je toch gewoon niet meer kijken. Punt!
pfff...als ik 4x een topic open met de stelling dat Emiel Ratelband een wild-card voor de Tweede Kamer zou moeten krijgen, omdat hij enne gezellige vent is, dan komen er hoogstwaarschijnlijk ook 3 of 4 slotjes.

Dit onderwerp hebben we nu ook al een paar keer gehad, dus gewoon een slot er op lijkt me.
Oud 29-04-2003, 19:05
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 29-04-2003 @ 19:58:
pfff...als ik 4x een topic open met de stelling dat Emiel Ratelband een wild-card voor de Tweede Kamer zou moeten krijgen, omdat hij enne gezellige vent is, dan komen er hoogstwaarschijnlijk ook 3 of 4 slotjes.

Dit onderwerp hebben we nu ook al een paar keer gehad, dus gewoon een slot er op lijkt me.
Waarschijnlijk is dat standaard ingesteld...

Zodra er een topic komt van Emile Ratelband wordt het topic op slot gegooid, verwijderd, user krijgt een permban en de username wordt verwijderd... niet gelezen??
Oud 29-04-2003, 19:44
spsup
spsup is offline
weet je wat ik ga doen ja ik weet het ik ga alle linkse mafketels hier afschieten en vervolgens word ik door heel het land aanbeden om dat ik Nederland heb gered van in mijn ogen gevaarlijke mensen van de samenleving !!! jaa dat ga ik doen
Oud 30-04-2003, 11:09
Rechts=oke!!!
Rechts=oke!!! is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-04-2003 @ 16:14:
Femke Halsema en Jan Marijnissen zijn geen gevaar voor de samenleving, Pim was dat wel.
Geen gevaar?

moet je s kijken wat er van Nederlands over is als die 4/8 jaar regeren.

Hoe denk jij (nare man) hoe NL er dan zou uitzien?
Oud 30-04-2003, 11:34
NN
NN is offline
Citaat:
Rechts=oke!!! schreef op 30-04-2003 @ 12:09:
Geen gevaar?

Wat zal een links kabinet voor Nederland kunnen doen (ik ga uit van SP, GL en PvdA)?
Onderwijs en zorg voor iedereen goed voor elkaar, openbaar vervoer wordt weer een staatsbedrijf, Melkertbanen blijven behouden, een hoger belastingtarief boven de 52%-schaal die er nu is, een lager ypotheekaftrek, humane opvang van asielzoekers, rechtvaardige internationale politiek, meer uitgaven aan ontwikkelingssamenwerking en milieu, minder uitgaven aan defensie en monarchie, etc.......

Lijkt me best wel wat om dit eens werkelijkheid zien te worden.
Oud 30-04-2003, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Rechts=oke!!! schreef op 30-04-2003 @ 12:09:
Geen gevaar?

Hoe denk jij (nare man) hoe NL er dan zou uitzien?
Wat ik denk heb ik al vaak genoeg uiteengezet.

Door 'rechtse' aanpak van problemen als criminaliteit, extremisme, veiligheid e.d. verwordt Nederland tot een politiestaat die alleen de symptomen bestrijdt en geen aandacht besteedt aan de wortels van de problemen. Het is zó makkelijk om maar te gillen om hogere straffen, om maar te gillen dat de grenzen dicht moeten. Dat zie je altijd in het conservatisme: het is zo makkelijk. Progressie is veel moeilijker te bewerkstelligen, vereist meer onderzoek en moeite, maar de resultaten mogen er dan ook zijn.

Verder is het trouwens sowieso grappig dat de meeste mensen die zeggen 'rechts' te zijn een benedenmodaal inkomen hebben. Die zouden beter op GL of de PvdA stemmen om hun eigen rechten veilig te stellen, in plaats van op die non-intellectuele middenstanderskliek van de VVD.
Oud 30-04-2003, 17:37
Rechts=oke!!!
Rechts=oke!!! is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-04-2003 @ 13:42:
Wat ik denk heb ik al vaak genoeg uiteengezet.

Door 'rechtse' aanpak van problemen als criminaliteit, extremisme, veiligheid e.d. verwordt Nederland tot een politiestaat die alleen de symptomen bestrijdt en geen aandacht besteedt aan de wortels van de problemen. Het is zó makkelijk om maar te gillen om hogere straffen, om maar te gillen dat de grenzen dicht moeten. Dat zie je altijd in het conservatisme: het is zo makkelijk. Progressie is veel moeilijker te bewerkstelligen, vereist meer onderzoek en moeite, maar de resultaten mogen er dan ook zijn.

Verder is het trouwens sowieso grappig dat de meeste mensen die zeggen 'rechts' te zijn een benedenmodaal inkomen hebben. Die zouden beter op GL of de PvdA stemmen om hun eigen rechten veilig te stellen, in plaats van op die non-intellectuele middenstanderskliek van de VVD.

we hebben gezien hoe NL is geworden na een links kabinet(met PVDA,VVD en D66). Kijk maar naar onze economie nu(die is erg slecht), de veiligheid, De spreiding van Migranten is ook goed gelukt

Niet nog s zon periode
Oud 30-04-2003, 18:09
waaromniet?
waaromniet? is offline
Loze speculaties zijn niet nuttig.

Regels voor berichten