Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb heel veel lievelingsliedjes. Hier zijn er paar
Iced Earth-I died for you Iced earth-Highway to hell iron maiden-Out of the silent planet Iced Earth- Ghost of freedom waarom? omdat ik van iemand hoorde dat ze heel goed waren dus ik ben ze gaan downloaden en vond ze schitterend voor die van Iced earth- I died for you. want ik weet precies soms wat ze bedoelen ermee ik denk altijd gelijk aan iemand als ik dat liedje hoort. ik ben nou heel erge fan van iced earth en iron maiden en hoop dat er nog meer mensen zijn. ![]()
|
Blink182-Josie -------> gaat over de perfecte vriendin,*doet haar best*
Metallica-Unforgiven 2------> echt supermooi kippenvel-liedje. Ik word er elke keer weer stil van. En dan zijn er nog liedjes die ik heel erg mooi zijn maar die niet m'n lievelingsliedjes zijn: Guns 'n Roses-November rain 3 doors down-Here without you en be like that, allebei erg mooi Creed-with arms wide open Eigenlijk de hele cd van Creed!!!
||
![]() |
Citaat:
heey, weet je wat ik gewoon echt dom vind ! dat courtney love misschien bij Guns 'n Roses gaat zingen ![]() egt,ik heb een cd van haar en die is ZO geweldig. je zult wel denken waarom vind ik ht dom,maar sinds dat kurt zelfmoord heeft gepleegd is ze een verschrikkelijke DIVA. eerst liep ze dr met uitgelopen mascara rond en dr haar los geslingerd. en nu loopt ze met die superdiva jurken en haar ponny (of hoe je dat dan maar ook schrijft) netjes opgestoken ![]() aaarrrggghhh ik baal er echt van. mag ik ff jou mening erover ? thnx alvast dikke kus van mij
|
![]() |
mijn lievelingsnummer(s) zijn :
- my girl, van nirvana....kurt die zingt het gewoon super mooi - wet wet wet - love is all around.....ik weet niet wat ik daar mee heb,gwoon helemaal top ! - smells like teen spirit....lekker gek doenhoen !!! - christina aguilera met beautifull...op dat liedje heb ik met mn (toen bijna) vriendje geschuiveld en das inmiddels 3 maanden aan ![]() en er zijn er nog zoveel meer die ik allemaal ZO gaaf vind, maar dat zijn er gewoon te veel om op te noemen ![]() dikke kuss mij
||
Citaat:
Beetje dom he...... Of bedoel je echt dat ze bij Guns 'n Roses gaat zingen? Axl Rose leeft nog gewoon, dus dat zal nie gaan. Maar goed, Nirvana vind ik nie echt leuk ofzo. Dus m'n mening houd hierbij op.
||
![]() |
Citaat:
totdat kurt doodging was ze egt zo'n soort metalchick zeg mah (weenie hoe ik ht anders moet zeggen) en nou is ze ECHT EEN VETTE DIVA !!! en ik weet heus wel dat kurt de zanger van nirvana is,want k ben superfan van kurt (ook al issie dood) en ze zeiden dat ze WEL bij Guns 'n Roses gaan zingen !
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Killing me softly (fugees) Torn (natalie imbruglia) Missing (Everything but the girl) Like a prayer (Madonna) San Francisco (Scott MacKenzie) Come away with me (Norah Jones) Isobel (Dido) I feel fine (Krezip) Californian Dreamin´(Mama´s & Papa´s) Bridge over troubled water (Simon & Garfunkel) Happy (Intwine) Baby Love (Supremes) Secret (Madonna) Don´t speak (No Doubt) How deep is your love (BeeGees) Blowin´in the wind (The Hollies) Yesterday (Beatles) Brown eyed girl (Van Morrison) 4 my people (Missy Elliot) Sweet Dreams (Eurythmics) Stil in mij (Van dik hout) Californication (RHCPeppers) Not an addict (K's Choice) When doves cry (Prince) What a feeling (Irene Cara) Ich bin wie du (Marianne Rosenberg) Sunrise (Simply Red) Sway (Shaft) Foolish Games (Jewel) Ain´t got no, i got life (Nina Simone) Why (3t) I will survive (Gloria Gaynor) Het is een nacht.. (Guus Meeuwis) We shall not be moved (Seekers) Hou me vast (Volumia!)
Hmmm.. ik stop nu maar want ik kan zo nog wel even doorgaan! Ik vind gewoon zoooo veel leuk/mooi/rlxd! Niet zozeer het liedje op zich, het heeft te maken met herinneringen, gevoelens enz. Je kent het vast wel..
|
oh, die ken ik nie. We moesten bij muziek op school altijd Let it be zingen. (Gelukkig nooit een solo van mij......)
Let it be, let it beeee, let it be, let it be. Whisper words of wisdom Let it beeee. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaimiddelen en Saaivia Witteman #1905 Hazel | 500 | 05-02-2014 14:20 | |
De Kantine |
Stel een vraag! #515 Verwijderd | 500 | 18-06-2012 20:05 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #veel+3 Verwijderd | 500 | 17-04-2011 20:36 | |
Muziek |
Lievelingslied tot nu toe???? lieverdje=x= | 15 | 11-01-2006 22:11 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |