Advertentie | |
|
![]() |
|
Foto van Jubilee in X-Men 2
Jubilee
||
Citaat:
||
Citaat:
www.marvel.com hoe makkelijk is die...
|
Deze site moet je ook in de gaten houden: SuperHeroHype.com
Hier vind je het laatste nieuws op het gebied van superhero films. Dus ook over X-Men 3 ![]()
|
Nightcrawler was egt helemaal geweldig. Ik was even bang dat ze zijn Duiste accent zouden weglaten maar het viel mee. Moet alleen wel ff melden dat ondergetekende de film in het Spaans heeft gezien en het daarom misschien anders is.
Voor de volgende film zit ik nog steeds te wachten op Mr. Sinister en Gambit, en beter leert Rogua ook eindelijk vliegen en sterk zijn enzo. Als laatst: Waar blijft The Juggernaut!!!!!!!!!!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
'alle' X-men zijn hier te vinden: http://24.191.192.76:8000/
|
special fx zijn ok
acteurs zijn redelijk ok ( de enige die me tegenvalt is eigenlijk Famke Janssen maargoed eigen Hollands bloed moet je niet afkatten) alleen het verhaal is minder Ik ben X-men fan van de tekenfilms, en daar ' weet' je al het een en t ander over wolverine's wraakzucht naar degene die hem ' gemaakt' hebben. maar als leek kan ik me voorstellen dat het allemaal wat onduidelijk is, vooral als je de erste film ie gezien hebt. De overbodige uitleg over hoe hij gemaakt is vindt ik oninteressant. Verder vindt ik dat nieuwe personages als lady deathstrike bijna niet aan bod komen. Even een gevecht met Wolverine, maar dat was het, terwijl zij een van de coolste nieuwe personages is. Daarentegen heft Kurt wagner dat op. De introscene van de teleporter is werkelijk fantastisch, maar ZO goed, dat de film van daaruit alleenmaar bergafwaarts kan gaan. Personages ontwikkelen wel in de film: storm is krachtiger, Professor X blijkt OPPEMACHTIG, magneto is een beetje minder in vergelijking met de eerste film, maar mystique is in topvorm. Ook een leuk geintje overigens wanneer zij als zichzelf ( rabecca romijn stamos) vermomd gaat in de bar waar ze de bewaker van magneto ' verleid' . Ik denk dat er definitly een derde deel komt, omdat er zoveel open plekke zitten. Wat gebeurd er met pyro? Gaan magneto en prof x weer de strijd aan? Zullen mutants geaccepteerd worden of komt er een oorlog? en de belangrijkste: leeft Jean Grey nog? p.s. ik ben persoonlijk benieuwd of ze herrijst als de phoeix, maar daarvoor moet je de tekenfilms kennen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het schijnt dat Jason, Mastermind is. Zelf ook nooit van gehoord ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nouja fuck continuity, hmm? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
X-men 2 is zeker een zeeeeeeer goede film!!
![]() En dat de volgende film over de Phoenix zou gaan lag zo voor de hand...op het moment dat Jean toch door het water werd meegesleurd!! ![]() Overigens vond ik wel dat de gaven van Storm wat meer uitgebuit konden worden...zo kan ze vliegen en op die manier konden de scene's veel interessanter gemaakt worden...maar nee, ze moet als een stijve hark op de beide benen blijven staan!! ![]() ![]() Maar ik snap niet wat mensen met Gambit hebben...wat is er nou zo bijzonder aan zijn gave??? NIKS!!! ![]() Storm's gave is veeeeeel mooier en leuker!!! ![]() Op naar de Dark Phoenix inderdaad! ![]() Groetjes Ben(die de strips ook altijd erg leuk heeft gevonden ![]()
|
- Volgens de comics is nightcrawler de zoon van mystique als ik het goed heb
- rogue + vliegen = niet echt leuk voor in een film, ik vind dat ze met X2 al op de grens zitten van "geloofwaardigheid". Als je karakters almachtig maakt komt dat vaak niet ten goede (vind ik) Ik hoop persoonlijk dat ze het allemaal beetje binnen te perken proberen te houden, want sentinels en shi'ar etc zijn allemaal leuk en aardig. mischien kunnen ze iets met Apocalypse doen ![]()
|
Ik heb net deel 1 gehuurd en die ga ik zo kijken, want deel 2 wil ik heel graag zien. Alan Cumming speelt namelijk nightcrawler en die gozer vind ik ZO briljant. Trouwens geweldig wat ze kunnen met een airbrush.
VOOR: ![]() NA ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
WTF zon film als deze hoort in fucking zaal 3 ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() I'm kurt wagner. but in the circus they called me the incredible nightcrawler. logan: Uhh, yeah, whatever ![]() prachtig ![]() |
![]() |
|
Ik heb hem net gezien. Ik vond hem zeer geslaagd, alleen had Lady Deathstrike wel achterwegen kunne blijven. Kurt Wagner was zeker goed. Maar Logan blijft gewoon de coolste. (en kaartje kostte maar 4,80
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik ben voor het eerst in 2 jaar tijd weer naar de bios geweest, alleen om deze film te zien. En ik vind 'm echt geweldig. Wolverine is cool en Nightcrawler is lief.
![]()
Laatst gewijzigd op 12-05-2003 om 15:51. |
![]() |
|
Hij was zoo gaaf
![]() Nightcrawler > idd lief ![]() Rogue > *kwijl* zijn is echt zoo stoer ![]() ![]() Iceman > zie soort van kruising tussen Nightcrawler en Rogue Wolverine > nou ja, van hem ben ik eigenlijk gewoon ook al heel lang fan. Ian McKellen is idd super ![]() kan niet wachten op deel 3 ![]()
|||||||
Heb premiere gezien, in Amerika, wat betekent dat bij elke coole actie van Magneto of Wolverine die kloteamerikanen zitten te klappen naar een bioscoopschermpje... WTF?!
Citaat:
Citaat:
Kurt Wagner (aka Nightcrawler) vind ik persoonlijk een beetje jammer, hij komt er al zo vroeg in. Naar mijn weten deed hij nml nog niet eens/niet meer mee in de strips toen Jean de Phoenix werd, en op dat moment kon Rogue ook al vliegen, en had ze al een keer een close encounter gehad met Warren Worthington. (aka ArchAngel) Toen was Iceman ook al weg, en heeft'ie nog een keer samen met Spiderman & friends meegedaan, en heeft zelfs zijn eigen stripserie gekregen. Langzamerhand is'ie trouwens sterker geworden, en kon'ie zichzelf helemaal in een persoon van ijs veranderen. Gambit, die dude met die kaarten, stond in deel 2 in de computer waarin Mystique zit te kijken. (kijk maar eens goed, er staat in het bestand "Remy LeBau", en dat is Gambit) De persoon die Gambit waarschijnlijk gaat spelen heeft bwt in deel 2 al stunts gedaan voor Nightcrawler... Citaat:
Die vent is cool. Citaat:
Citaat:
En voor dat soort dingen moet je eigenlijk de tekenfilms kennen, niet de strips ![]() Citaat:
Harada, Keniucho: Silver Samurai Kane, Garrison: Weapon X LeBeau, Remy: Gambit Lensherr, Eric M: Magneto Maddicks, Arthur: Artie Madrox, Jamie: The Multiple Man Mahn, Xi'an Coy: Karma Maximoff (2): Wanda Maximoff - Scarlet Witch, Pietro Maximoff - Quicksilver Van dit lijstje zou ik de kinderen van Magneto (Scarlet Witch en Quicksilver) wel in X3 willen zien. En ook Karma lijkt me wel een goede aanvulling. ![]() Persoonlijk vind ik het heel jammer dat je niet meer van Deathstrike te zien kreeg, aangezien zij toch een HEEL groot deel van Wolverines verleden is, en vroeger zelfs zijn geliefde was... En natuurlijk moet het gewoon net zo lang doorgaan tot Gambit te zien is als The Elder, de laatst overlevende X-man Ook daarvoor moet je de stripserie kennen...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||