Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2003, 21:03
Aurora
Aurora is offline
Ik heb hem net gezien en WHOAA!! Hij was echt super!! Echt heel mooi gemaakt.. woot! Lang leve Ian McKellan, hij is echt cool
Oud 04-05-2003, 21:10
-x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
Ik heb 'm ook gezien, en hij is echt super! Moet wel zeggen dat ik deel 1 niet gezien had, was daardoor miss iets meer impressed? Iig, Iceman rocks!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 21:11
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Foto van Jubilee in X-Men 2
Jubilee
Oud 05-05-2003, 01:58
Verwijderd
Citaat:
CycLoner schreef op 04-05-2003 @ 13:36:
Erg onwaarschijnlijk dat ze d'r in komen, maar zelf zou ik ook graag sentinels willen zien, ben benieuwd hoe ze dat dan enigszins 'geloofwaardig' kunnen verwerken in het verhaal.

SPOILERS

Waarschijnlijk (vrijwel zeker) zal dat hele gebeuren met de Shi'ar worden overgeslagen. Strip/tekenfilm-continuïteit wordt al lang niet meer gevolgd. De film neemt voornamelijk elementen over die goed vertaald kunnen worden naar film zonder dat het al te gek wordt.
Ik denk persoonlijk dat Jean al uit haarzelf enorm krachtig was/zou worden, en dat de gebeurtenissen in X1 en X2 haar krachten in een soort van stroomversnelling doen ontketenen wat mentaal misschien "te veel" voor haar was.

Ik denk dat je gelijk hebt, alhoewel ik wel had willen zien hoe ze Gladiator zouden hebben vertaald naar het witte scherm. Sentinels zijn een goed alternatief. Overigens is het nog maar de vraag of Jean "Dark" wordt of niet. Maar goed "Phoenix" an sich is natuurlijk niet echt boeiend.

Even ontopic:
Ik heb de film net gezien en 't eindresultaat heeft me zeer zeker kunnen bekoren. Maar goed, in vergelijking met X1 kon 't ook al niet fout gaan. Niet dat het verhaaltje me echt kon boeien, maar het was voldoende en de actie was leuk. Kurt geniaal vertolkt.

Ik mis toch nog wel een aantal mensen. Characterbuilding my ass, ik wil ontploffende kaarten en biljartballen.

Overigens heb ik niet goed kunnen zien wie 'r allemaal op 't lijstje in Stryker's pc stonden.
Franklin Richards -Upcoming FF film?-
Remy LeBeau -Zou geweldig zijn -
Jamie Madrox -Multiple Man -
Heeft iemand nog meer namen gezien?

Sorrie voor dit gehak-op-de-tak, maar ik bedenk me nu dat the Hellfire club natuurlijk altijd nog een optie is.
De Shaw's e.d. Maargoed, giswerk.

Laatst gewijzigd op 05-05-2003 om 02:11.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 08:35
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Jup idd..
Als dat hele gebeuren met Shi'ar hadden moeten verfilmen had de grote massa het niet meer leuk gevonden..
Nouja ach ik vind het opzich wel goed gedaan..
Toch wel inventief om elemeten uit de serie te nemen en toch goed in de film te laten passen..
Oud 05-05-2003, 09:50
JoRTh
JoRTh is offline
Weet er iemand een online database te vinden waar alle x-men zo'n beetje instaan?
Die op de Marvel site is namelijk uiterst cheap want lang niet alle namen die hier genoemd worden staan erin....
Oud 05-05-2003, 12:14
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
JoRTh schreef op 05-05-2003 @ 10:50:
Weet er iemand een online database te vinden waar alle x-men zo'n beetje instaan?
Die op de Marvel site is namelijk uiterst cheap want lang niet alle namen die hier genoemd worden staan erin....
Marvel site? Where?
Oud 05-05-2003, 13:19
Verwijderd
Altijd uiterst handig die Cerebra-files.
Geen dank, Jorth.
http://24.191.192.76:8000/
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 13:52
SSER
SSER is offline
Ik vond dat Duitse engeltje wel cool, dat gevecht in het begin was echt mooi om te zien..
Oud 05-05-2003, 14:44
JoRTh
JoRTh is offline
Citaat:
Phreshness schreef op 05-05-2003 @ 14:19:
Altijd uiterst handig die Cerebra-files.
Geen dank, Jorth.
http://24.191.192.76:8000/
Merci beaucoup!

www.marvel.com
hoe makkelijk is die...
Oud 05-05-2003, 15:08
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Deze site moet je ook in de gaten houden: SuperHeroHype.com
Hier vind je het laatste nieuws op het gebied van superhero films. Dus ook over X-Men 3
Oud 05-05-2003, 15:36
owlbeer
owlbeer is offline
Nightcrawler was egt helemaal geweldig. Ik was even bang dat ze zijn Duiste accent zouden weglaten maar het viel mee. Moet alleen wel ff melden dat ondergetekende de film in het Spaans heeft gezien en het daarom misschien anders is.

Voor de volgende film zit ik nog steeds te wachten op Mr. Sinister en Gambit, en beter leert Rogua ook eindelijk vliegen en sterk zijn enzo.

Als laatst: Waar blijft The Juggernaut!!!!!!!!!!
Oud 05-05-2003, 16:11
Qimm
Qimm is offline

*Bewaart*
Oud 05-05-2003, 16:12
||_()_|_|
||_()_|_| is offline
Ik miste Toad en Sabretooth uit deel 1. Ik weet niet meer of ze in deel 1 waren overleden ( Uhhm, mijn geheugen neemt steeds meer af )Maar volgens mij leefde ze toen nog . Voor de rest een fantastische film , veel beter als deel 1 .
Oud 05-05-2003, 20:08
DutchGirl
DutchGirl is offline
SUPERVET !!!!!

DÚÚH! =)
Oud 05-05-2003, 20:18
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Qimm schreef op 05-05-2003 @ 17:11:
[afbeelding]

*Bewaart*
en niet weer kwijtraken he?
Oud 05-05-2003, 22:15
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Semyaz schreef op 05-05-2003 @ 20:18:
en niet weer kwijtraken he?
*steekt tong uit*
Oud 05-05-2003, 23:08
juliettebinoche

Maarre, nogmaals (ik heb op de Marvel site gekeken maar daar kon ik niks vinden) is er niet ergens een site met een compleet "All X-Men" lijstje?!

Rogue rules.. big time..! *gna*
Oud 06-05-2003, 07:35
JoRTh
JoRTh is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 06-05-2003 @ 00:08:

Maarre, nogmaals (ik heb op de Marvel site gekeken maar daar kon ik niks vinden) is er niet ergens een site met een compleet "All X-Men" lijstje?!
Ja hoor es even wel goed dit topic lezen voordat je dit soort vragen gaat stellen...
'alle' X-men zijn hier te vinden: http://24.191.192.76:8000/
Oud 06-05-2003, 08:58
Optima
Optima is offline
special fx zijn ok
acteurs zijn redelijk ok ( de enige die me tegenvalt is eigenlijk Famke Janssen maargoed eigen Hollands bloed moet je niet afkatten)
alleen het verhaal is minder

Ik ben X-men fan van de tekenfilms, en daar ' weet' je al het een en t ander over wolverine's wraakzucht naar degene die hem ' gemaakt' hebben. maar als leek kan ik me voorstellen dat het allemaal wat onduidelijk is, vooral als je de erste film ie gezien hebt. De overbodige uitleg over hoe hij gemaakt is vindt ik oninteressant.

Verder vindt ik dat nieuwe personages als lady deathstrike bijna niet aan bod komen. Even een gevecht met Wolverine, maar dat was het, terwijl zij een van de coolste nieuwe personages is.

Daarentegen heft Kurt wagner dat op. De introscene van de teleporter is werkelijk fantastisch, maar ZO goed, dat de film van daaruit alleenmaar bergafwaarts kan gaan.

Personages ontwikkelen wel in de film: storm is krachtiger, Professor X blijkt OPPEMACHTIG, magneto is een beetje minder in vergelijking met de eerste film, maar mystique is in topvorm. Ook een leuk geintje overigens wanneer zij als zichzelf ( rabecca romijn stamos) vermomd gaat in de bar waar ze de bewaker van magneto ' verleid' .

Ik denk dat er definitly een derde deel komt, omdat er zoveel open plekke zitten. Wat gebeurd er met pyro? Gaan magneto en prof x weer de strijd aan? Zullen mutants geaccepteerd worden of komt er een oorlog? en de belangrijkste: leeft Jean Grey nog?

p.s. ik ben persoonlijk benieuwd of ze herrijst als de phoeix, maar daarvoor moet je de tekenfilms kennen
Oud 06-05-2003, 09:02
Optima
Optima is offline
ohja en who the fuck was die jason?

was dat niet Morph in de tekenfilm? Ik weet dat hij was unresolved issues heeft, maar ZOVEEL!??!?!?!!?
Oud 06-05-2003, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 06-05-2003 @ 10:02:
ohja en who the fuck was die jason?

was dat niet Morph in de tekenfilm? Ik weet dat hij was unresolved issues heeft, maar ZOVEEL!??!?!?!!?
Morph was niet telepatisch
Het schijnt dat Jason, Mastermind is. Zelf ook nooit van gehoord
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 13:06
Verwijderd
Citaat:
CycLoner schreef op 06-05-2003 @ 12:42:
Morph was niet telepatisch
Het schijnt dat Jason, Mastermind is. Zelf ook nooit van gehoord
Hmm zit wat in. Maar de zoon van Stryker kan 't niet zijn dan.
Nouja fuck continuity, hmm?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 17:46
juliettebinoche
Citaat:
JoRTh schreef op 06-05-2003 @ 08:35:
Ja hoor es even wel goed dit topic lezen voordat je dit soort vragen gaat stellen...
'alle' X-men zijn hier te vinden: http://24.191.192.76:8000/
Ik heb het ook goed gelezen en op die site gekeken, maar kan het niet vinden..

Oud 07-05-2003, 12:26
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
X-men 2 is zeker een zeeeeeeer goede film!!

En dat de volgende film over de Phoenix zou gaan lag zo voor de hand...op het moment dat Jean toch door het water werd meegesleurd!!

Overigens vond ik wel dat de gaven van Storm wat meer uitgebuit konden worden...zo kan ze vliegen en op die manier konden de scene's veel interessanter gemaakt worden...maar nee, ze moet als een stijve hark op de beide benen blijven staan!!

Maar ik snap niet wat mensen met Gambit hebben...wat is er nou zo bijzonder aan zijn gave??? NIKS!!!

Storm's gave is veeeeeel mooier en leuker!!!

Op naar de Dark Phoenix inderdaad!

Groetjes
Ben(die de strips ook altijd erg leuk heeft gevonden
Oud 07-05-2003, 13:31
Carn
Carn is offline
- Volgens de comics is nightcrawler de zoon van mystique als ik het goed heb

- rogue + vliegen = niet echt leuk voor in een film, ik vind dat ze met X2 al op de grens zitten van "geloofwaardigheid".
Als je karakters almachtig maakt komt dat vaak niet ten goede (vind ik)

Ik hoop persoonlijk dat ze het allemaal beetje binnen te perken proberen te houden, want sentinels en shi'ar etc zijn allemaal leuk en aardig.

mischien kunnen ze iets met Apocalypse doen
Oud 10-05-2003, 19:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb net deel 1 gehuurd en die ga ik zo kijken, want deel 2 wil ik heel graag zien. Alan Cumming speelt namelijk nightcrawler en die gozer vind ik ZO briljant. Trouwens geweldig wat ze kunnen met een airbrush.
VOOR:

NA
Oud 10-05-2003, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 05-05-2003 @ 17:11:
[afbeelding]

*Bewaart*
zaal 4? :\

WTF
zon film als deze hoort in fucking zaal 3
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 10:23
Verwijderd
Ikhebemgezien! Ikhebemgezien!

*euforisch*

Ehem. Maar goed, hij was geweldig. En ik ben officieel Nightcrawler-fan, nu
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Inge13 schreef op 11-05-2003 @ 11:23:
Ikhebemgezien! Ikhebemgezien!

*euforisch*

Ehem. Maar goed, hij was geweldig. En ik ben officieel Nightcrawler-fan, nu
Nightcrawler is cool

I'm kurt wagner. but in the circus they called me the incredible nightcrawler.

logan: Uhh, yeah, whatever

prachtig
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 12:25
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
ik heb hem gisteravond gezien, en wooow wat een gave film! ik hoop dat deel 3 een beetje snel komt
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 13:03
Verwijderd
goeie film ben gister geweest met zus (inge13) en vond um errrug leuk!!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 13:06
Verwijderd

:>

Wat een heftige film zeg. En wat is Storm een snoepje!

En natuurlijk 15 mei hè. Matrix: Reloaded (zag daar een stukje intro van.. Gruwelijk!)
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 13:58
Verwijderd
ikke hoot nog niemand om mun leeftijd zeuren ikke is 11 en de film is voor 12 en ouder maarjah nu toch niet gaan zeuren dan ik is happy
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 14:00
Verwijderd
en bij ons kostte de kaartjes niet 7.50 maar 8 jahheejjjjj
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 14:02
Verwijderd
en owjah we zaten met zun 4en inde grotste zaal die er is stom toch ??
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 17:04
Ketjing
Ketjing is offline
Ik heb hem net gezien. Ik vond hem zeer geslaagd, alleen had Lady Deathstrike wel achterwegen kunne blijven. Kurt Wagner was zeker goed. Maar Logan blijft gewoon de coolste. (en kaartje kostte maar 4,80 )
Oud 11-05-2003, 21:48
Verwijderd
Citaat:
love LA schreef op 11-05-2003 @ 15:02:
Je spamt het topic vol

Ik vond het wel relaxt, met zijn 4en in een zaal, alleen stom dat bij ons het kaartje veel duurder was ><
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 11:00
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
love LA schreef op 11-05-2003 @ 13:58:
ikke hoot nog niemand om mun leeftijd zeuren ikke is 11 en de film is voor 12 en ouder maarjah nu toch niet gaan zeuren dan ik is happy
Citaat:
love LA schreef op 11-05-2003 @ 14:00:
en bij ons kostte de kaartjes niet 7.50 maar 8 jahheejjjjj
Citaat:
love LA schreef op 11-05-2003 @ 14:02:
Met de wijzig knop kan je alles in 1 berichtje zetten hoor, tis wat onzinnig om 3 posts achter elkaar te maken!
Oud 12-05-2003, 15:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben voor het eerst in 2 jaar tijd weer naar de bios geweest, alleen om deze film te zien. En ik vind 'm echt geweldig. Wolverine is cool en Nightcrawler is lief.

Laatst gewijzigd op 12-05-2003 om 15:51.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Noekie schreef op 12-05-2003 @ 16:48:
Ik ben voor het eerst in 2 jaar tijd weer naar de bios geweest, alleen om deze film te zien. En ik vind 'm echt geweldig. Wolverine is cool en Nightcrawler is lief.
Laten we een Nightcrawler-fanclub oprichten
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 18:39
Tofke_H
Tofke_H is offline
Aaarg.. ik heb betere films gezien Maar het zal wel ook voor een deelkomen dat ik niet van dit soort films hou.
Oud 18-05-2003, 15:00
FireCracker
FireCracker is offline
Hij was zoo gaaf
Nightcrawler > idd lief
Rogue > *kwijl* zijn is echt zoo stoer ik wou haar vroeger echt altijd zijn (nu stiekem nog steeds...)
Iceman > zie soort van kruising tussen Nightcrawler en Rogue
Wolverine > nou ja, van hem ben ik eigenlijk gewoon ook al heel lang fan.

Ian McKellen is idd super

kan niet wachten op deel 3
Oud 18-05-2003, 15:49
Type
Type is offline
Heb premiere gezien, in Amerika, wat betekent dat bij elke coole actie van Magneto of Wolverine die kloteamerikanen zitten te klappen naar een bioscoopschermpje... WTF?!
Citaat:
appeltjepeertje schreef op 01-05-2003 @ 23:10:
komt er eigenlijks ook een derde deel???
Wel duh.
Citaat:
appeltjepeertje schreef op 01-05-2003 @ 23:34:
Ja dat moet ook haast wel...en jean leeft natuuuurlijk nog..nu maar hopen dat ze wolferine kiest ....wanneer komt ie dan uit weet je dat ook?!? die blauwe gast..(kurt???wagner ofzo)(die teleporter) was erg goed! en daarbij jubelee moet nog volwassen worden! hoe heet die knaap met die kaarten ook alweer???
Jean leeft idd nog, alleen wel jammer dat ze haar op deze manier naar Phoenix toesturen. Nu lijkt het of het een kracht is die in haar zat, terwijl het eigen een buitenaardse oneindige kracht is... Oid, lang geleden dat ik de strips heb gelezen.

Kurt Wagner (aka Nightcrawler) vind ik persoonlijk een beetje jammer, hij komt er al zo vroeg in.
Naar mijn weten deed hij nml nog niet eens/niet meer mee in de strips toen Jean de Phoenix werd, en op dat moment kon Rogue ook al vliegen, en had ze al een keer een close encounter gehad met Warren Worthington. (aka ArchAngel)

Toen was Iceman ook al weg, en heeft'ie nog een keer samen met Spiderman & friends meegedaan, en heeft zelfs zijn eigen stripserie gekregen. Langzamerhand is'ie trouwens sterker geworden, en kon'ie zichzelf helemaal in een persoon van ijs veranderen.

Gambit, die dude met die kaarten, stond in deel 2 in de computer waarin Mystique zit te kijken. (kijk maar eens goed, er staat in het bestand "Remy LeBau", en dat is Gambit)
De persoon die Gambit waarschijnlijk gaat spelen heeft bwt in deel 2 al stunts gedaan voor Nightcrawler...

Citaat:
Maar ik snap niet wat mensen met Gambit hebben...wat is er nou zo bijzonder aan zijn gave??? NIKS!!!
Gambit is gewoon de stoerste dude ooit. Met zijn übercharmes, het feit dat hij in 3e persoon over zichzelf praat, zijn accentje, zijn felrode ogen, en zijn nonchalante houding.
Die vent is cool.

Citaat:
Wat gebeurd er met pyro?
Die gaat toch nog bij de Hellfire clan oid, en later met... Hydra, Hydro, zo'n waterdude als ik me niet vergis, gaat'ie een assasination team vormen... Toch?

Citaat:
p.s. ik ben persoonlijk benieuwd of ze herrijst als de phoenix, maar daarvoor moet je de tekenfilms kennen
Dat was best obvious in de film. Echt een weggevertje. Vooral die laatste scene waar je letterlijk een vuurvogel onder het water door ziet vliegen. Verschrikkelijk. Dat had wel iets subtieler gekund imho.

En voor dat soort dingen moet je eigenlijk de tekenfilms kennen, niet de strips

Citaat:
Overigens heb ik niet goed kunnen zien wie 'r allemaal op 't lijstje in Stryker's pc stonden.
Franklin Richards -Upcoming FF film?-
Remy LeBeau -Zou geweldig zijn -
Jamie Madrox -Multiple Man -
Heeft iemand nog meer namen gezien?
Guthrie (2): Sam Guthrie - Cannonball & Paige Guthrie - Husk
Harada, Keniucho: Silver Samurai
Kane, Garrison: Weapon X
LeBeau, Remy: Gambit
Lensherr, Eric M: Magneto
Maddicks, Arthur: Artie
Madrox, Jamie: The Multiple Man
Mahn, Xi'an Coy: Karma
Maximoff (2): Wanda Maximoff - Scarlet Witch, Pietro Maximoff - Quicksilver

Van dit lijstje zou ik de kinderen van Magneto (Scarlet Witch en Quicksilver) wel in X3 willen zien. En ook Karma lijkt me wel een goede aanvulling.

Persoonlijk vind ik het heel jammer dat je niet meer van Deathstrike te zien kreeg, aangezien zij toch een HEEL groot deel van Wolverines verleden is, en vroeger zelfs zijn geliefde was...

En natuurlijk moet het gewoon net zo lang doorgaan tot Gambit te zien is als The Elder, de laatst overlevende X-man
Ook daarvoor moet je de stripserie kennen...
Oud 18-05-2003, 20:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Inge13 schreef op 13-05-2003 @ 21:32:
Laten we een Nightcrawler-fanclub oprichten
Die bestaat al. http://www.blue-elf.com/
Oud 19-05-2003, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Noekie schreef op 18-05-2003 @ 21:16:
Die bestaat al. http://www.blue-elf.com/
*vrolijk*
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 16:04
Verwijderd
film is vet
en rogue is een lekker wijf
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 18:25
juliettebinoche
Citaat:
suicidal eendje schreef op 23-05-2003 @ 17:04:
film is vet
en rogue is een lekker wijf
HEEY! Da's mijn tekst!
Oud 24-05-2003, 09:27
FireCracker
FireCracker is offline
Zit Gambit er in de volgende film ook in? maar hoe gaan ze dat dan met Bobby en Rogue doen? Gambit is
Oud 25-05-2003, 11:49
Verwijderd
overigens, is het IEMAND opgevallen dat collosus erin zat? dat vond ik echt wel superkewl
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten