Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ie nou langer is dan ie lijkt ben ik wel geinteresseerd ![]() Alleen watvoor 34, toch niet 34 van supersmall? ![]() Zo mini ben ik niet..
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
het cyberdog rokje kan je vinden op cyberdog.net en dan bij virtual store - skirts/dresses - skirts - winged skirt alleen ik heb niet de rood met zwarte maar zwart met fluoroze. het rokje zelf is zwart maar de zijkantpuntjes enzo zijn roze. maatje m dacht ik. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
hij kostte nieuw echt reteveel geld, ik weet nog wel, ik had hem gekocht voor een feest en ineens was al mijn geld op, hij zit echt superlekker... maar als ik die foto heb dan moet je maar een bod doen, mij maakt het niet zoveel uit alsof ik hem pas echt
||
![]() |
Citaat:
heheh Nou ik wil t truitje nog steeds graag hebben, maar ik heb ff geen geld.. Ik hoop dat je nog wel ff een maandje ofzo kan wachten? Brigitte
||
Citaat:
![]()
|
In de aanbieding:
Heideroosjes "I'm not deaf, i'm just ignoring you" Tshirt maat XL - rood, zeer goede staat. Lange ribmantel/jas, zwart, maat L maar valt klein uit. Geen ritssluiting maar knoopjes, 2 borstzakjes, geen capushon. Redelijk goede staat. Voor evt. foto's verwijs ik U naar de PMservice ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() evisu ook 75 euro |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik geloof dat dit t nieuwste kleding-bazaartopic is?
iig, k heb veeeeel waar k vanaf moet *skateschoenen: globe optional ![]() deze, maar dan volledig zwart en van stof maat 41, toch ietsjes te klein. 2 keer gedragen, staan alweer een tijdje in de kast, zonde om ze weg te gooien. *zwarte stuka skatebroek ribstof (met van die witte strepen aan de zijkant) maat ongeveer 34/36 t gaat hier om de breedte) een beetje vaal aan de onderkant, maar verder nog helemaal ok *rode stuka skatebroek ribstof (zelfde als de zwarte hierboven) maat ongeveer 32/34 (ook hier gaat het om de breedte) broek is nog helemaal in orde, maar k vind m toch niet zo heel mooi *paarse overseaz broek, hele dunne stof, maat L *zelfde overseaz broek, maar dan van spijkerstof, ook maat L *zwarte 3 kwart skatebroek van stuka, hele lichte/dunne spijkerstof, maat 36? foto's zal k zometeen even zoeken en k zal nog even verder kijken. help me! ;p |
![]() |
||
Citaat:
|
ik heb nog een hele gewone standaard zwarte spijkerbroek van de WE
lengte: 31 waist: 32 wat rare maat, maar goed.... stuur me maar ff een mailtje op: m.van.der.laan.5@student.rug.nl
||
Citaat:
![]() en spunky, dit zijn hopelijk van die maten voor skatebroeken, dan is 36 redelijk groot, voor een slank meisje is dan 28/30 normaal ofzo? |
![]() |
|
pebbles en WD, k ga zo foto's maken
paarse overseaz spijkerstof overseaz, staat er niet helemaal op, maar heeft dezelfde lengte als de paarse broek (valt alleen iets anders vanwege de stof) en hij is niettt gestreken ![]() 3kwart stuka edit: hm, k lees over dingen heen. maar ehm, foto van stuka ribbroek komt nog. Laatst gewijzigd op 16-10-2003 om 20:24. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
2e hands. rodina | 104 | 16-10-2004 19:25 | |
Lifestyle |
Kledingbazaar. rodina | 197 | 13-03-2004 18:49 | |