Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2003, 10:10
lucy48
lucy48 is offline
Hoe zie jij de toekomst met hem voor je?
Ben je van plan altijd bij hem te blijven en met hem oud te worden? Zou je dat willen? Met hem een gezinnetje vormen later? Als hij 60 is, bijna bejaard, ben jij pas 38 jaar, als jij op je 35ste kinderen wilt, is hij al 57.
Ik denk sowieso niet dat het zover zal komen, maar als je er nu over nadenkt, zou je dit dan willen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2003, 10:25
xearo
xearo is offline
laat me raden, je ouders weten er nog niks van?

klopt dit?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 10:29
never mind
never mind is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 05-05-2003 @ 18:59:
wees svp niet zo naief, hij is daar echt wel op uit.. kom op zeg
druk aub niet door wat jij denkt
Oud 06-05-2003, 10:57
Dark Angel
Dark Angel is offline
ik heb heftige twijfels aan iedere man van 37 die zich aangetrokken kan voelen tot een meisje van 15. Niet omdat ik denk aan pedofilie, maar omdat de motieven gewoon raar zijn.

Mentaal hebben jullie niet veel overeenkomsten - dus waar berust die relatie op? Kan je daar antwoord op geven? Sex? Jou aanbidding van een veel oudere man? (misschien vind 'ie dat wel een prettig gevoel? hij zou niet de eerste zijn.)

Maar zoals anderen al zeiden, als hij echt zo veel om je zou geven dan zou hij hier nooit aan begonnen zijn, dan zou hij - voor jou bestwil - de boot hebben afgehouden. Zodat jij gewoon lekker 15 kan zijn. Dat hij toch wat met je heeft wijst op een zekere mate van egoisme - hij krijgt wat uit deze relatie. Wat denk je dat dat is?

Dat verhaal met die ex is helemaal raar. Het klinkt allemaal niet alsof dit van zijn kant een serieuze relatie is, en ik denk dat het verstandiger is om er een punt achter te zetten voordat je er nog veel dieper inzit.

Je ouders weten het niet, toch? Ik kan me niet voorstellen dat ouders - welke ouders dan ook - er mee in zouden stemmen dat je die man blijft zien.

Sorry om er negatief over te zijn, maar je vraagt wel om meningen - en dan krijg je ze. Helaas zijn die niet altijd zoals je ze zou willen horen.
Oud 06-05-2003, 11:20
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
xearo schreef op 06-05-2003 @ 11:25:
laat me raden, je ouders weten er nog niks van?

klopt dit?
lees een paar reacties terug en je zal het antwoord weten
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 11:21
lucy48
lucy48 is offline
Wat vinden jouw vriendinnen, vrienden (leeftijdsgenoten) ervan?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 13:11
sunflouwer
sunflouwer is offline
even checken hoor
je bent 15
je hebt een vriend van 37
en die vriend van 37 woont samen met zijn ex?
en je hebt 2 weken iets met hem en al met hem naar bed geweest?

dat je een vriend hebt is helemaal ok.
het leeftijds verschil valt ook nog over te praten.

maar meisje heb je dan niet door dat dit niet goed zit? Het is niet normaal dat hij nog samen woont met zijn ex. En het is ook niet normaal dat zo'n van 37 een meisje van 15 na nog geen 2 weken het bed in krijgt.
Dat jullie sex willen ok, maar die man is er al lang aan toe, je bent nog maar 15. Hij zou beter moeten weten en moeten wachten tot jullie sexen.

Wees verstandig nu je je nog niet te veel gebonden hebt...
succes iig.
Oud 06-05-2003, 13:24
Loezzel
Loezzel is offline
Zoals je aan al onze meningen kunt zien, is het gewoon niet verstandig om door te gaan met deze relatie. Je hebt al een lange tijd nix meer gepost hier, maar ben benieuwd of je je nog steeds zo boos kunt maken om onze reacties. We hebben allemaal het beste met je voor meid. Deze man gaat je vroeg of laat pijn doen. Dus zet je zinnen op jongens van je eigen leeftijd (nee, niet IEDERE jongen van jouw leeftijd gaat vreemd. Je hebt hiermee gewoon ff pech gehad) en laat die man gaan...
Oud 06-05-2003, 15:25
sweet dreams
sweet dreams is offline
Nee, ik ben niet BOOS om jullie reacties, maar boos omdat er word gezegd dat ie een pedo is, wat ie dus absoluut niet is..
Ik ben juist blij dat jullie jullie meningen geven, of t nou positief of negatief is.
Ja, maar met zijn ex is heel wat aan de hand, die kan ie dr niet zomaar uitgooien, omdat het huis op zijn en HAAR naam staat..
Vandaar, en nog wel meer problemen..
We gaan vrijdag praten, kijken of het nog kan, of over gaat..
Zijn ex ligt zo dwars...
Hij heeft een nieuw huis, en als zn ex niet tekent moet hij en boete van zon 20.000 euro betalen, en dan issie zn huis+rijschool kwijt, en ze wil niet tekenen door mij ..
Hoe denk je dat IK me voel?
Ik denk dat het over is, maar hij twijfelt..
De ene keer zegt ie dat we er bater mee kunnen kappen, maar de andere keer wil ie dat ook weer niet..
Oja, en over dat naar bed gaan.. Ik was de 1ste die erover begon dat ik dat graag wou, zeker weten.
En me antwoord over me ouders heb ik al ergens uitgeberied neergezet

Liefs Angela,
Oud 06-05-2003, 15:40
Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
eerste reactie:

Tweede reactie:....*zucht*
Derde reactie: Hij had je vader kunnen zijn...!!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 15:42
Mindfields
Mindfields is offline
ik bevestig de topic titel even.
sjeez, en dan wordt mijn vriendje (die zondag 18 wordt) een pedo genoemd..
Oud 06-05-2003, 15:46
Verwijderd
Citaat:
never mind schreef op 06-05-2003 @ 11:29:
druk aub niet door wat jij denkt
*grijnst*
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 15:57
sweet dreams
sweet dreams is offline
oei, daar heb ik wat aan...
Oud 06-05-2003, 16:00
Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 06-05-2003 @ 16:57:
oei, daar heb ik wat aan...
oei...je komt anders "ECHT" niet boos/geprikkeld over...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 16:07
Mindfields
Mindfields is offline
no offence, maar is het een italiaan?
Oud 06-05-2003, 16:09
Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
Citaat:
Parallel schreef op 06-05-2003 @ 17:07:
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:56
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Kreeziee85 schreef op 06-05-2003 @ 17:09:
silvio klinkt italiaans
Oud 06-05-2003, 18:58
Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
ach soo...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 19:10
sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
Parallel schreef op 06-05-2003 @ 17:07:

Hahaha, nee hijs op en tot Hollands
Oud 16-05-2003, 18:01
nickee
nickee is offline
Citaat:
GRRR schreef op 06-05-2003 @ 01:31:

wel lekker strak een 15 jarige
dat zal die kerel ook wel gedacht hebben hehe
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 18:55
floortje1985
floortje1985 is offline
Heb even het hele topic gevolgd... maar volgens mij is dit echt een typisch geval van.. liefde maakt blind.....

Face it.... en wees eerlijk.. wat zou jij denken als jouw.. bijv. wiskunde leraar/ tennisleraar/zeilinstructerur of wat dan ook van leeftijd 35-40 iets met een vriendinnetje van je krijgt... zou jij dat dan ook niet raar vinden???

Ik denk dat je er langer over kan twisten wat precies de definiete van pedofilie is.. maar ik denk dat er hier wel zeker iets aan de hand is... Kom op zeg..... hij is duidelijk een stadium verder.. hij heeft met zijn vorige vriendin samen gewoond... misschien dachten ze aan kindernen....

Nee nee.. gen iet jij nou maar van al die leuke jongens in de kroeg disco, in plaats van een man die op vrijdag avond dood moe is van zijn werk, zijn sloffen aantrekt en uitgebried de krant gaat lezen..

Jij krijgt zo nooit de kans je goed te ontwikkelen.. jij zal je altijd aanpassen... en jij zal als je een keer kinderachtig doet.. je schulidg voelen tegen over hem>> je schamen...

Nee nee.. dit klopt niet.. en ik kan me heel erg boos maken over de mannen die zo'n druk op een jong meisje aanvoeren dat ze zelf niet meer zien dat fout bezig zijn...

En daarbij, wat ik constateer (en het kan ABSOLUUT MIS ZIJN) dat deze man niet klopt... hij valt op jonge meisjes.. heeft een rijschool (dat is niet raar.. maar wle als hij ook nog op jonge meisjes valt..) kortom.. ik zou me niet op mijn gemak voelen met hem in de buurt.... en verbeter me aub als ik het mis hebb
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 18:57
Verwijderd
over pedofilie gesproken... over mijn vriend zeiden ze in het begin ook dat hij een pedo wat, terwijl hij verdorie 16 was en ik toen 13! Dat vond ik toch wel zo belachelijk...

Maarreh... om ff ontopic te blijven... het is niet zozeer verkeerd wat je doet, als wel héél onverstandig. Ik zou, zeker voor je eigen ontwikkeling, gewoon kiezen om er een punt achter te zetten. Misschien kun je het over een paar jaar weer proberen?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 20:47
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 16-05-2003 @ 19:57:
over pedofilie gesproken... over mijn vriend zeiden ze in het begin ook dat hij een pedo wat, terwijl hij verdorie 16 was en ik toen 13! Dat vond ik toch wel zo belachelijk...
Ik zit in hetzelfde geval als jij, ook 13 en hij 16, nu ik 15 en hij 18
En net als jouw vriendje nu, gaat hij volgend jaar studeren.. hoe heb jij dat trouwens opgelost? Of ging hij dichtbij studeren?
Oud 16-05-2003, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 16-05-2003 @ 21:47:
Ik zit in hetzelfde geval als jij, ook 13 en hij 16, nu ik 15 en hij 18
En net als jouw vriendje nu, gaat hij volgend jaar studeren.. hoe heb jij dat trouwens opgelost? Of ging hij dichtbij studeren?
hmm. Ik heb een heel lief vriendje. Hij woont namelijk nog thuis, en ik zie hem dus nog steeds elke dag... Hij reist 2 uur heen en 2 uur terug voor mij, want, zoals hij zei: "Ik zou me in Utrecht zonder jou toch maar vervelen, dan reis ik liever heen en weer..."

Lief.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 23:30
sunflower
sunflower is offline
ja ff mijn reactie:

als een man nog met zijn ex woont is dit al heel vreemd maakt nie uit hoe oud die vent is.
verder vindt je het zelf nie een beetje vreemd dat hij jou kiest als hij zoveel meiden kan krijgen.

waarom wil je eigenlijk onze mening als je je manneke zo loopt te verdedigen en niet door je "liefde voor hem" heen wilt kijken.

je bent 15, niet volwassen en zeer naief, zie de realiteit ff dan is het hele probleem opgelost.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 14:43
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 16-05-2003 @ 22:14:
hmm. Ik heb een heel lief vriendje. Hij woont namelijk nog thuis, en ik zie hem dus nog steeds elke dag... Hij reist 2 uur heen en 2 uur terug voor mij, want, zoals hij zei: "Ik zou me in Utrecht zonder jou toch maar vervelen, dan reis ik liever heen en weer..."

Lief.

Aaw wat lief!!
Ik wilde dat die van mij dat voor me over had
Oud 17-05-2003, 15:43
Last Resort
Last Resort is offline
OMG, dit is echt ziek...., 37-15, wat is er mis met die kerel? Die vent is gewoon een pedofiel........., dit is echt ziekelijk!
Reageren

Regels voor berichten