Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Daisy, heb jij bruin haar? heb je op de basisschool 'de Hofstee' gezeten? -xxx-
||
Citaat:
![]() nu ik dit zo lees denk ik toch dat het beter is de brief te geven, hier blijf ik bij ![]() succes verder
||
Citaat:
![]() en het is óók een voordeel voor mij, als je iemand ergens een plezier mee doet, voel je je daarzelf toch ook goed onder? -xxx-
|
Misschien kan je haar de brief laten lezen terwijl je erbij bent. Dan kan ze wel tussendoor vragen stellen, maar kan ze niet zomaar alles vedraaien. Er staat toch nog altijd wat er staat en je kan op de brief terugvallen.
Misschien een idee?
||
Citaat:
ik wil het haar iig wel duidelijk maken, dus de optie 'geen van beiden' bestaat niet. -xxx- Wendy
||
Citaat:
Kom op, Sometimes you will have to walk in the darkness... To bring the truth to the light (m'n msn naam op dit moment) Klopt wel, de zin... Ze is al acher de waarheid, ookal had je liever dat ze het niet wist... Nu moet jij de waarheid afronden...
||
Citaat:
Het spijt me als het door mij komt ({) *knuff en hand vastpakken*
||
Citaat:
![]() je bent lief, en ik zie je in juni! -xxx- en knuf en kus wendy
||
Citaat:
of er een nieuwe topic van maken, die je na een tijdje weer sluit? -xxx- btw, vandaag, morgen en van het weekend komt er niks van, het wordt maandag/dinsdag denk ik
|
![]() |
jij vroeg of ik bruin haar hat nee dat heb ik niet en ik heb in den helder op de bassischool gezeten kunnen we misschien mailen?
dysera@hotmail.com ik wacht af |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@dysera: misschien kun je dat beter via pm/mail doen? |
![]() |
||
Citaat:
zeker geven, ik vind t heel goed dat je t zo hebt opgeschreven ![]()
||
Citaat:
bedankt, ook voor jou! ![]() kus! wen @ leonoor. als het goed is gegaan up ik hem wel gewoon. als het zo fout is gegaan, dat ik dan dáár weer mee zit, open ik wel een nieuwe ofzo
|
![]() |
ik zou hem niet geven.
pff, weet je wat een verdriet je je moeder ermee doet. en trouwens, iedereen zegt dat het slecht is dat ze tussen je spullen zat, maar JIJ bent degene die fout zat niet zij. je kan beter een brief met excuses schrijven. sorry, als dit erg hard klinkt hoor...
||
Citaat:
ZIJ zit met het probleem en als ze die brief niet geeft, of het in ieder geval niet vertelt, dan blijft ZIJ er altijd als enige mee zitten het is beter dit probleem (sowieso een probleem) te delen, en dan natuurlijk met (een van je) ouders en nee, zij is zeker niet degene die fout zat, misschien denkt ze dat zelf ook, maar het is niet zo en ik vind dat de moeder ook niet fout zat, misschien was het dagboek een beetje over-the-top, maar ik zou ook in mijn kinds spullen gaan zoeken als ik denk dat er iets serieus aan de hand is het gaat hier trouwens helemaal niet om fout zitten, maar het gaat erom dat wendy een probleem heeft
|
hmm...
m'n moeder heeft een keer (alweer een paar jaar terug denk ik)m'n mailbox doorgelezen en kwam er zo achter dat ik problemen had. Was er erg kwaad over, maar m'n moeder was alleen erg bezorgt. (niet dat dat t minder erg maakte...) Ik vind de brief mooi en duidelijk geworden, zou m zeker geven, maar er ook een gesprek over hebben. succes |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en hierin staat hoe alles gegaan is, want ze heeft uiteindelijk niet de brief gegeven maar een gesprek gehad met haar moeder.. |
![]() |
||
Citaat:
zoals ilona (loontjuh) al zei, heb ik hierover een topic geopend. ik heb niet de brief gegeven, maar wel alles gezegd wat ook in de brief stond. de rest, hoe het verder is gegaan, kan je daar lezen. kus! wendy nogmaals bedankt iedereen!
|
Verwijderd
|
Graag gedaan meis.
Vergeet niet dat ik (en met mij meerdere mensen) je een geweldige meid vinden en dat we er altijd voor je zijn, wanneer je er behoefte aan hebt. Ik hoop dat het snel wat beter gaat. Dat heb je verdiend. Heb echt bewondering voor je. Succes! Je kan het! Dat weet ik.. Want je bent sterk.. Dikke kus, Ilona |
![]() |
||
Citaat:
maar sterk? nee... dan was ik nooit met am begonnen ![]() kus terug wendy
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik bedoel: je bent toch een maand gestopt? dat is echt knap hoor! En veel mensen vinden mij ook sterk, maar n.a.v. mijn topic kan je ook wel zien dat ik niet sterk ben anders deed ik t ook niet.. toch? dat kan ik dan toch ook zeggen? vind t heel knap dat je dat gesprek met je moeder bent aangegaan.. doen veel mensen je niet na... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Achterwerk Brieven - VPRO karelk | 23 | 13-09-2007 19:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Ode aan de handgeschreven brief. Ieke | 15 | 02-04-2006 19:19 | |