Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2003, 13:38
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Dreamwave schreef op 07-05-2003 @ 14:35:
Lijkt me best lastig... ik denk ook dat 'met' een stuk lekkerder is???

Ja, maar dit is makkelijker.
Oud 07-05-2003, 15:02
tjeu
tjeu is offline
Het is niet onmogelijk. Ik bedoel: ik ben een man, en het is me gelukt. Dat wil zeggen: als ik met een douchestraal over mijn eikel ga (zoiets als een meisje de douchestraal richt op haar clitoris) dan kan ik op een gegeven moment klaarkomen zonder m'n handjes te gebruiken. In het beginstadium gebruik ik mijn handen nog wel, anders word het wel erg lastig om opgewonden te worden. Maar klaarkomen zonder mijn handen te gebruiken lukt op den duur dus wel, al moet je behoorlijk lang je best doen. Het orgasme dat dan volgt is trouwens wel behoorlijk heftig. Ik waarschuw je alvast...
Ik heb het ook wel eens gehad bij het masturberen, dat ik zó geil was, dat ik het laatste stukje m'n handen niet eens hoefde te gebruiken om klaar te komen. Kan een man het ook: ja, dus. Maar dan moet je niet binnen 2 minuten klaar willen komen...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 15:13
Thomas
Thomas is offline
Ik kan me echt niet voorstellen dat er hier mannen/jongens zijn die dit wel kunnen. Iemand die het wel kan?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 18:30
Verwijderd
Citaat:
tjeu schreef op 07-05-2003 @ 16:02:
Het is niet onmogelijk. Ik bedoel: ik ben een man, en het is me gelukt. Dat wil zeggen: als ik met een douchestraal over mijn eikel ga (zoiets als een meisje de douchestraal richt op haar clitoris) dan kan ik op een gegeven moment klaarkomen zonder m'n handjes te gebruiken. In het beginstadium gebruik ik mijn handen nog wel, anders word het wel erg lastig om opgewonden te worden. Maar klaarkomen zonder mijn handen te gebruiken lukt op den duur dus wel, al moet je behoorlijk lang je best doen. Het orgasme dat dan volgt is trouwens wel behoorlijk heftig. Ik waarschuw je alvast...
Ik heb het ook wel eens gehad bij het masturberen, dat ik zó geil was, dat ik het laatste stukje m'n handen niet eens hoefde te gebruiken om klaar te komen. Kan een man het ook: ja, dus. Maar dan moet je niet binnen 2 minuten klaar willen komen...
Ja hallo! Dat is natuurlijk niet eerlijk! Ik kan het ook wel met de douchestraal.. dus zonder handen. Maar dat telt niet. Sarah kan het helemaal alleen maar met fantasie, dus zonder handen of andere hulpmiddelen (behalve haar fantasie) DAT LIJKT ME ZOOOOO KOEL

Laatst gewijzigd op 13-05-2011 om 18:10.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 19:38
mgirl
mgirl is offline
zullen ze daar ook les in hebben zoals bij sex tips for girls
zal ik gelijk gaan

Oud 10-05-2003, 21:26
Des
Des is offline
Het lijkt mij echt heel vermoeiend. Als je je zó heftig moet concentreren op je gedachten. Ik heb nu alleen plaats voor examenstof

Maar wil het wel eens proberen, misschien heeft Sarah (? -> ja toch goed geschreven ) een tip?

Laatst gewijzigd op 13-05-2011 om 18:10. Reden: achternaam verwijderd
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 21:55
Verwijderd
Ik hoef me er niet heftig voor te concentreren... 't is wel makkelijker om 't ergens te doen waar weinig afleiding is, en ik kan het alleen als mijn fantasie realistisch is. Dat houdt in dat het in het echt zou moeten kunnen gebeuren, in theorie. En 'k heb gewoon een erg levendige fantasie, mijn fantasie is voor mij vrijwel levensecht (ga nooit met mij een thriller kijken, tenzij je graag blauwe handen wil van mijn geknijp, en geërgerde blikken van de andere mensen in de zaal van mijn angstige gehijg en gegil)
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 23:34
Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
ejaculatie is dan een soort telekinese?

Regels voor berichten