Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
uit de announcement van lifestyle: quote: -------------------------------------------------------------------------------- Post uitgebreid, of laat ik zeggen, post niet zodanig dat je een beperkt onderwerp hebt, bijv; hoeveel knopen heb je op je broek maar ook wat voor broek, wat kostte die, etc. Door wat meer vragen te stellen als topicstarter, krijg je al snel een interessantere topic, op een wat hoger nivo. -------------------------------------------------------------------------------- 2. http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=442144 Als je dit hebt gelezen snap je misschien beter dat jouw soort topics niet van het gewenste niveau zijn... |
![]() |
|
Ik heb ook een paar keer op blote voeten gegymt, maar dat was omdat we die lessen aan turnen gingen doen... Het gaat idd wel wat beter en het loopt wel lekker...
Thuis loop ik bijna nou op blote voeten, alleen voor het slapen gaan ![]() Ik heb trouwens wel eens iemand in de stad gezien, een meisje, dat op blote voeten liep... |
![]() |
|
Nou gymmen op blote voeten is geen optie voor mij, ik heb veel (lees heel veel) voetwratjes en dat doet a: pijn en b: krijg er nog veel meer
Maar op blote voeten wandelingen maken in de natuur is heerlijk, ik loop in t bos enzo ook liefst met blote voeten. Op de akropolis in Athene werd me dat niet in dank afgenomen, daar ' was het niet toegestaan' ![]() ik wil gewoon die oudheid onder mijn voeten voelen.. |
![]() |
|
![]() |
Ik loop altijd op sokken met trainen(turnen en acro) heb ik meestal ook sokken aan dat zit het lekkerst!alleen met wed. wel op blote voeten..en schoolgym tja daar doe ik niet aan als k meedoe op schoenen of ook sokken
||
![]() |
Citaat:
Als ik thuis kom van school is altijd t eerst wat ik doe : mn schoenen uit en loop dan de rest van de dag op sokken !in de zomer loop ik meestal op blote voeten( wel alleen thuis dan) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Lichamelijke opvoeding/Gymles Johangroen | 38 | 12-07-2012 13:04 | |
Algemene schoolzaken |
Gym op blote voeten decimmount | 92 | 10-03-2008 06:51 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 |