Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nee, al roept mn moeder soms dat ze wil dat ik pepperspray meeneem, maar dat heeft naar mijn mening niet echt veel zin.
dan word je zo beetgepakt door zo'n bv. aanrander en dan hoor je mij zeggen: "Meneer, ik vind t best hoor, maar wilt u misschien heeeeeel eventjes wachten? Ik moet even mijn pepperspray pakken..." ach, ik sla en schop er gewoon op los mocht het ooit zover komen ![]() |
![]() |
|
Mwoeah beetje kennis over vechtsporten en zelfverdedigingstechnieken van me pa.
Verder niet.. Maar ik schijn ook geen slachtofferrol te vervullen volgens mij pa ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het komt er toch op neer dat zij met veel meer zijn en jouw eventuele wapen altijd afpakken, als het echt op vechten aankomt. Ik heb liever dat ik ze met naam en toenaam ken, dan kan ik achteraf de hulp van de sterke arm inroepen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wij hadden hier ook zo,n fietstunneltje, en bij de collegezalen van het Gorleauslaboratorium moest je na donker ook niet alleen fietsen. Erachter lagen de barakken, waar de alto studenten woonden, en daarvan durfden de meisjes ook niet alleen naar huis 's avonds. We hebben hier namelijk een serieverkrachter met een hond gehad. En wij woonden toen vlak daar bij in de buurt. Meer richting bewoonde wereld, maar toch. Ik had toen echt mijn extra solide kettingslot in mijn hand als ik er fietste. En goed rammelen, dat ze je al hoorden. Niks gebeurd gelukkig.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloof jij niet? Magican2 | 500 | 24-07-2009 12:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Achter de grote, gele deur. Eend | 500 | 30-01-2005 19:32 | |
De Kantine |
oudje: wat heb jij allemaal op je (computer)bureau liggen? WolterB | 47 | 09-07-2003 23:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Begin van een verhaal. Vlooienband | 20 | 18-01-2003 03:02 |