![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat nou vies! Ongewassen, da's vies! Een etterwond uitknijpen, dat is ook wat je noemt minder smakelijk(hulde aan alle artsen) en de putjesschepper heeft ook geen lekker beroep. De vuilnisman ruikt evenmin naar madeliefjes, en als je in een slachthuis werkt lust je acuut alleen nog maar worteltjes. Maar sex is niet vies.
Laatst gewijzigd op 08-05-2003 om 17:12. |
![]() |
|
![]() |
Heeft nooit iemand geprobeerd bij mij...
En eigenlijk hoeft dat ook niet. Als zij (m'n vriendin die ik niet heb) dat zou willen, mag het best... Maar even goed niet. Ik heb eigenlijk helemaal geen lichamelijke bevrediging door m'n vriendin nodig... ![]() ![]() Iets *doen* is veel leuker/interessanter, dat kan ik niet bij mezelf. ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Seks is echt niet zo vies als je denkt. Mits die ander maar ook zijn/haar lichaam een beetje regelmatig (minstens om de dag) schoonmaakt. En tja, wáár je het doet, kom zeg, heb je als kind nooit in een zandbak gespeeld? Daar werd je ook vies van. Daar hebben ze iets voor uitgevonden en dat heet "een douche" (of een bad, als je ietsje ouderwetser wilt ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||||
Citaat:
hoewel dat ook vies is, maar dat is als een vlieg op een hoop stront. Het idee dat ik iemand aan moet raken die zijn handen niet gewassen heeft na gemasturbeert of geplast te hebben daarvan ga ik over mijn nek en soms wou ik dak moslim was. Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Nee, duvel, ik ben bloedserieus niet kinderachtig als ik kinderachtig ben dan zijn de kinderen beter dan jongeren. zijn ze sowieso al, jongeren zijn aso. |
![]() |
|
![]() |
Kenny, hoe komt het dat jij er zo over denkt? Was je moeder erg preuts? werd je voor straf in de kast opgesloten als je aan je piemeltje zat, of ben je ooit hard anaal in de bosjes gebeukt door een enge man?
Wat jij denkt, daar moet een trauma achter zitten, en daar moet je wat aan gaan doen inplaats van ons gezonde sexgenieters voor viezerik uitmaken.
||
Citaat:
Niet lullig bedoeld, maar dit is niet gewoon.
|
![]() |
Ehm, iemand een hand geven die net naar de wc is geweest en waarvan je weet dat hij zijn handjes niet gewassen heeft is, met name als het toch al niet moeders mooiste is, inderdaad niet mijn kopje thee.
Maar van mijn eigen vriend zou het me niet kunnen schelen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |
Fantasie met een Marokkaan Kev25 | 48 | 19-11-2015 20:12 | |
Seksualiteit |
Geil gepijpt worden cybertulpje | 9 | 28-04-2012 07:30 | |
Seksualiteit |
wat vinden jongens van meisjes die slikken? VirtualRainbow | 26 | 10-11-2011 01:41 | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |
De Kantine |
Krijgen jullie ooit rare reacties door het forum? Verwijderd | 69 | 23-09-2003 02:07 |