Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2003, 17:01
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 08-05-2003 @ 17:58:

ff terug naar de realiteit, het is idd erg lekker om een kind van 7 te dwingen aan je lul te likken en zuigen ja.

*hoopt dat deze onware uitspraak de mensen die dit lezen zo raakt dat ze voortaan altijd eraan denken als ze gepijpt worden opdat ze het niet meer lekker vinden, opdat ik zo mee kan helpen de verontreiniging in de wereld tegen te gaan*

Verontreiniging? Ach, Pledge erover, klaar....
Oud 08-05-2003, 17:05
Isa
Isa is offline
Ik heb het ook over de geestelijke verontreiniging die je hierdoor laat denken dat geslachtsdelen niet vies zijn +natuurlijk verslaving aan seks, verslaving is altijd fout.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 17:09
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 08-05-2003 @ 18:05:
Ik heb het ook over de geestelijke verontreiniging die je hierdoor laat denken dat geslachtsdelen niet vies zijn +natuurlijk verslaving aan seks, verslaving is altijd fout.
Jemig, jij bent nog erger dan Evito. Die is ook tegen verslaving, maar hij vindt het tenminste niet vies.

Wat nou vies! Ongewassen, da's vies!

Een etterwond uitknijpen, dat is ook wat je noemt minder smakelijk(hulde aan alle artsen) en de putjesschepper heeft ook geen lekker beroep. De vuilnisman ruikt evenmin naar madeliefjes, en als je in een slachthuis werkt lust je acuut alleen nog maar worteltjes.

Maar sex is niet vies.

Laatst gewijzigd op 08-05-2003 om 17:12.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 17:18
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
Some schreef op 08-05-2003 @ 09:38:
Pijpen is GEIL als ze het wild doet!!
ZEKER WEL!!!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 20:26
Tox
Tox is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef op 07-05-2003 @ 11:25:
natuurlijk is het geil f00k
Oud 10-05-2003, 21:06
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Heeft nooit iemand geprobeerd bij mij...

En eigenlijk hoeft dat ook niet.
Als zij (m'n vriendin die ik niet heb) dat zou willen, mag het best...
Maar even goed niet.

Ik heb eigenlijk helemaal geen lichamelijke bevrediging door m'n vriendin nodig... Kan ik zelf wel.

Iets *doen* is veel leuker/interessanter, dat kan ik niet bij mezelf.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 07:05
Isa
Isa is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 08-05-2003 @ 18:09:
Jemig, jij bent nog erger dan Evito. Die is ook tegen verslaving, maar hij vindt het tenminste niet vies.

Wat nou vies! Ongewassen, da's vies!
Dat ook ja. Maar geslachtdelen wassen is alsof je zegt :"Ik ga even die hoop stront schoonmaken", maar dan iets minder vies.
Citaat:

Een etterwond uitknijpen, dat is ook wat je noemt minder smakelijk(hulde aan alle artsen) en de putjesschepper heeft ook geen lekker beroep. De vuilnisman ruikt evenmin naar madeliefjes, en als je in een slachthuis werkt lust je acuut alleen nog maar worteltjes.
putjesschepper? hm, ik weet iig dat ik liever modder aan mijn handen heb dan dat ik mijn geslacht aanraak zonder handen te wassen.

Citaat:

Maar sex is niet vies.
hangt van de plek en persoon af.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 08:13
Moodindigo
Moodindigo is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 16-05-2003 @ 08:05:
Dat ook ja. Maar geslachtdelen wassen is alsof je zegt :"Ik ga even die hoop stront schoonmaken", maar dan iets minder vies.

putjesschepper? hm, ik weet iig dat ik liever modder aan mijn handen heb dan dat ik mijn geslacht aanraak zonder handen te wassen.

hangt van de plek en persoon af.
Euh...misschien ligt het aan mij ofzo, maar bij mij is mijn zaakje altijd helemaal schoon en ik verwacht niks minder dan hetzelfde van mijn bedpartner (als ik het effe netjes zeggen wil ).

Seks is echt niet zo vies als je denkt. Mits die ander maar ook zijn/haar lichaam een beetje regelmatig (minstens om de dag) schoonmaakt. En tja, wáár je het doet, kom zeg, heb je als kind nooit in een zandbak gespeeld? Daar werd je ook vies van. Daar hebben ze iets voor uitgevonden en dat heet "een douche" (of een bad, als je ietsje ouderwetser wilt )
Oud 16-05-2003, 10:00
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
Moodindigo schreef op 16-05-2003 @ 09:13:
Euh...misschien ligt het aan mij ofzo, maar bij mij is mijn zaakje altijd helemaal schoon en ik verwacht niks minder dan hetzelfde van mijn bedpartner (als ik het effe netjes zeggen wil ).

Seks is echt niet zo vies als je denkt. Mits die ander maar ook zijn/haar lichaam een beetje regelmatig (minstens om de dag) schoonmaakt. En tja, wáár je het doet, kom zeg, heb je als kind nooit in een zandbak gespeeld? Daar werd je ook vies van. Daar hebben ze iets voor uitgevonden en dat heet "een douche" (of een bad, als je ietsje ouderwetser wilt )
hijs doet gewoon kinderachtig dus besteed er maar geen aandacht aan
Oud 16-05-2003, 11:16
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 10-05-2003 @ 22:06:
Ik heb eigenlijk helemaal geen lichamelijke bevrediging door m'n vriendin nodig... Kan ik zelf wel.
Pfft maar als je vriendin t doet is t veel leuker en t gaat dan natuurlijk niet om klaarkomen, maar om intimiteit lijkt me...
Oud 17-05-2003, 22:33
Isa
Isa is offline
Citaat:
Moodindigo schreef op 16-05-2003 @ 09:13:
Je snapt niet wat ik wil zeggen. Ik vind de geslachtsdelen op zichzelf al vies, niet het vuil dat er zogenaamd onder of op zit.
hoewel dat ook vies is, maar dat is als een vlieg op een hoop stront. Het idee dat ik iemand aan moet raken die zijn handen niet gewassen heeft na gemasturbeert of geplast te hebben daarvan ga ik over mijn nek en soms wou ik dak moslim was.
Citaat:

Seks is echt niet zo vies als je denkt.
Als je het maar op de juiste plek doetp bed , in yellowstone park, of een andere plek waar mensen niet komen en waar je nooit komt zonder je te reinigen als je eruitkomt, en waar ook geen anderen komen om deel te nemen.
Citaat:

Mits die ander maar ook zijn/haar lichaam een beetje regelmatig (minstens om de dag) schoonmaakt. En tja, wáár je het doet, kom zeg, heb je als kind nooit in een zandbak gespeeld? Daar werd je ook vies van.
helemaal niet. Zand is niet vies.
Citaat:

Daar hebben ze iets voor uitgevonden en dat heet "een douche" (of een bad, als je ietsje ouderwetser wilt )
Is er ook voor geslachtsdelen. maar ok de gewone kraan en zeep en water, opdat de handjes schoon blijven.

Nee, duvel,
ik ben bloedserieus niet kinderachtig als ik kinderachtig ben dan zijn de kinderen beter dan jongeren. zijn ze sowieso al, jongeren zijn aso.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 22:37
poesiefox
poesiefox is offline
Kenny, hoe komt het dat jij er zo over denkt? Was je moeder erg preuts? werd je voor straf in de kast opgesloten als je aan je piemeltje zat, of ben je ooit hard anaal in de bosjes gebeukt door een enge man?

Wat jij denkt, daar moet een trauma achter zitten, en daar moet je wat aan gaan doen inplaats van ons gezonde sexgenieters voor viezerik uitmaken.
Oud 17-05-2003, 22:47
wiebenik
wiebenik is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 17-05-2003 @ 23:33:
Je snapt niet wat ik wil zeggen. Ik vind de geslachtsdelen op zichzelf al vies, niet het vuil dat er zogenaamd onder of op zit.
hoewel dat ook vies is, maar dat is als een vlieg op een hoop stront. Het idee dat ik iemand aan moet raken die zijn handen niet gewassen heeft na gemasturbeert of geplast te hebben daarvan ga ik over mijn nek en soms wou ik dak moslim was.

Als je het maar op de juiste plek doetp bed , in yellowstone park, of een andere plek waar mensen niet komen en waar je nooit komt zonder je te reinigen als je eruitkomt, en waar ook geen anderen komen om deel te nemen.

helemaal niet. Zand is niet vies.

Is er ook voor geslachtsdelen. maar ok de gewone kraan en zeep en water, opdat de handjes schoon blijven.

Nee, duvel,
ik ben bloedserieus niet kinderachtig als ik kinderachtig ben dan zijn de kinderen beter dan jongeren. zijn ze sowieso al, jongeren zijn aso.
Sorry, maar het lijkt er erg op dat jij smetvrees hebt...
Niet lullig bedoeld, maar dit is niet gewoon.
Oud 17-05-2003, 22:51
poesiefox
poesiefox is offline
Ehm, iemand een hand geven die net naar de wc is geweest en waarvan je weet dat hij zijn handjes niet gewassen heeft is, met name als het toch al niet moeders mooiste is, inderdaad niet mijn kopje thee.

Maar van mijn eigen vriend zou het me niet kunnen schelen.
Oud 17-05-2003, 23:07
king112
king112 is offline
Nou als je het toch niet leuk vind stuur je vriendin dan naar mij toe!
Kan ze mij gaan pijpen, Ik vind het wel geil!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten