![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jewel ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoi? Ehmz..ik schrik me helemaal dood hier. :/ |
![]() |
|
![]() |
pff erg moeilijk, ik val op heel uiteenlopende kledingstijlen.
polo's (niet perse van een merk)en dockers zijn okay. Maar de 'backpacker-look' is ook zeer welkom, gewoon lekker nonchelant met te lange bruine krullen en een gebruint hoofdje. Verder vind ik punkers (MET SIK) soms ook aantrekkelijk. Zolang het maar niet witte-sokken-fila-trui-met-scooter jongens zijn. Het gaat me meer om het hoofd, de houding, uitstraling, haar, stem, OGEN, MOND, dat soort dingen. polo's gecombineerd met een arrogant/ballerige uitstraling is kut om maar ff iets te noemen maar een speels/sociale uitstraling met polo is wel okay
|
Ik ben laatst met een vriendin gaan winkelen, en ik vind de nieuwe collectie van Tommy Hilfiger erg mooi. Ze hebben veel nieuwe dingen, in tegenstelling tot Ralph Lauren,waarbij de collectie eigenlijk ieder jaar (bijna) hetzelfde blijft. (zie ook de BIJ magazine van een tijdje terug)
Die instappers waar ~julie~ het eens over had zijn erg mooi. Ik vind het leuk als een meisje de juiste combinatie weet te maken tussen netjes en toch casual. Bijvoorbeeld een spijkerbroek met een net blousje of spencertje erop. (of andersom, een nette broek met een gaaf shirtje).
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Opschrijven he, en niet verliezen ![]() Even weer een ontopic gooi.. Ik zag vandaag een meisje in onwijs leuke kleding: Een grijze nette broek, een beetje van dat tweed-achtige spul Zwarte hakjes Een witte blouse Super sjiek, maar wel heel gaaf. Het stond haar heel mooi. Of nou ja, dat meisje was gewoon heel mooi ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Weeknie.. Maar als ze loopt dan wordt ze achtervolgd door elfjes die bloemblaadjes strooien. Als ze haar stem verhefd dan klinkt het als de regen die neerdaalt op een mosbedje. Haar ogen zijn als een bos waar je in zou kunnen verdwalen en haar haar golft als de zandduinen in een woestijnlandschap.
Plien.. mag dit wel? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
*ziet ergens voor meisje "niets" staan vind prima idee*
serieus dan ook maar ff. * wijde broekjuhs * kisten (niet verplicht) * strak topje + jasje ofzo / hoedie * ketting / armbandje met iets vaags ofzo * big smile + i want you look ![]()
||
Citaat:
![]() Trouwens, ik heb eigenlijk 2 favo outfits... Wat ik ook vaak goed vind staan, - laarsjes, grijze pantalon daarop een nette blouse - mooie sjieke jas De meer zakelijke look. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |