Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2003, 18:53
miro
miro is offline
honderden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2003, 19:32
Verwijderd
Citaat:
girlmetwijdebroeken schreef op 09-05-2003 @ 19:18:
hahahahahahahahahahaa...
iedereen kan er wel mee lachen maar ik kan er nog altijd niet aan uit wat hij nu probeerde te zeggen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 09-05-2003 @ 20:32:
iedereen kan er wel mee lachen maar ik kan er nog altijd niet aan uit wat hij nu probeerde te zeggen
Volgens mij zei hij iets van: Met mij moet je niet fucken, het is westside voor het leven, kreng. En de rest snap ik ook niet meer dus fo je cappie, wie bedenkt dat !
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 10:37
Verwijderd
Citaat:
K-Master-K schreef op 08-05-2003 @ 22:47:
ej me mij moeje dus nie fokke he tow it up its westuside fo live biatch up in dis mafucka dus fo je cappie wil swa ff dimme ja
Je weet trouwens toch wel wat er gezegt wordt over "mensen" met een grote bek? Grote mond, klein pikkie, dus volgens mij klopt jouw bewering niet helemaal, misschien ziet ze hoe groot je bent met een megavergrootglas?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 10:55
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Super_Marianne schreef op 10-05-2003 @ 11:37:
Je weet trouwens toch wel wat er gezegt wordt over "mensen" met een grote bek? Grote mond, klein pikkie, dus volgens mij klopt jouw bewering niet helemaal, misschien ziet ze hoe groot je bent met een megavergrootglas?

Nou, weet je wat, K-Master-K? Als jij nou het vergrootglas vasthoudt laat ik hem door een pincet gieren en daarna mag je in mijn navel!
Oud 10-05-2003, 11:42
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 10-05-2003 @ 11:55:
Nou, weet je wat, K-Master-K? Als jij nou het vergrootglas vasthoudt laat ik hem door een pincet gieren en daarna mag je in mijn navel!
neem dit aan jochie, want dichterbij zul je nooit bij een vrouwtje komen!

(damn, zelfs Evito krijgt dit aanbod niet!)
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 13:08
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
azaziël schreef op 10-05-2003 @ 12:42:
neem dit aan jochie, want dichterbij zul je nooit bij een vrouwtje komen!

(damn, zelfs Evito krijgt dit aanbod niet!)

Die zal niet in mijn navel passen, denk ik. En anders scheurt mijn snaafseltje uit!

(Zie je me al zitten bij de eerste hulp?)

(mijn navel is heilig, sinds ik een kortdurende piecingvergissing maakte die steeds uitscheurde tijdens de sex. Daar moet je een beetje een pensje met spekkie voor hebben, anders zit er niet genoeg vel om mee te rekken als je je uitstrekt. )

En bovendien houdt Evito niet van schieten. Snappie dat nou?

Laatst gewijzigd op 10-05-2003 om 13:11.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 13:15
Quantes
Quantes is offline
mn vriendje...
Oud 10-05-2003, 18:23
maarte
maarte is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 10-05-2003 @ 14:08:
Die zal niet in mijn navel passen, denk ik. En anders scheurt mijn snaafseltje uit!

(Zie je me al zitten bij de eerste hulp?)

(mijn navel is heilig, sinds ik een kortdurende piecingvergissing maakte die steeds uitscheurde tijdens de sex. Daar moet je een beetje een pensje met spekkie voor hebben, anders zit er niet genoeg vel om mee te rekken als je je uitstrekt. )

En bovendien houdt Evito niet van schieten. Snappie dat nou?
jij hep de vetste sig ooit, pulpfiction is GAAV!
ontopic: yah, denk et wel, boeit me niet zo, zij hebbe der idd meer last van dan ik denk ik..
Oud 10-05-2003, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Super_Marianne schreef op 10-05-2003 @ 11:33:
Volgens mij zei hij iets van: Met mij moet je niet fucken, het is westside voor het leven, kreng. En de rest snap ik ook niet meer dus fo je cappie, wie bedenkt dat !
Kijk, zo ver kwam ik dus ook
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 16:45
Krez
Krez is offline
Citaat:
K-Master-K schreef op 08-05-2003 @ 22:47:
ej me mij moeje dus nie fokke he tow it up its westuside fo live biatch up in dis mafucka dus fo je cappie wil swa ff dimme ja
hallo, met mij moet je dus niet ouwehoeren, gooi het omhoog het is de Westzijde voor het leven, nare mevouw omhoog in deze moederneuker, dus voor je petje wil vriend eventjes zijn mond minderberoeren.

misschien zou iets minder 2pac goed voor je zijn zodat je ook aan je eigen taalontwikkeling kan beginnen...
Oud 12-05-2003, 15:28
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Krez schreef op 11-05-2003 @ 17:45:
hallo, met mij moet je dus niet ouwehoeren, gooi het omhoog het is de Westzijde voor het leven, nare mevouw omhoog in deze moederneuker, dus voor je petje wil vriend eventjes zijn mond minderberoeren.

misschien zou iets minder 2pac goed voor je zijn zodat je ook aan je eigen taalontwikkeling kan beginnen...

Oei oei, er heeft zeker al eerder iemand iets te hard in dat pincet geknepen....
Oud 12-05-2003, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Krez schreef op 11-05-2003 @ 17:45:

ahhhhhh..... nu ja, niet dat het nu veel duidelijker is, maar toch al verstaanbaar.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 17:06
Verwijderd
ik denk van niet.. boeit me ook niet eigenlijk.. stond me wel 1 keer voor het raam uit te kleden omdat ik ging douchen.. toen opeens glazenwasser voor het raam verscheen
*dan voel je je suf, neem maar aan van mij*
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 17:13
Fuzzly
Fuzzly is offline
nope,gelukkig niet zeg.
en ik betwijfel ook dat dat ooit zal gebeuren
Oud 12-05-2003, 17:26
pure_evil
pure_evil is offline
ja! ik stond me na een wedstrijd (van zwemmen) om te kleden in zon groot "familiehok", hoor ik een jongen (blijkbaar tegen een vriend) zeggen (terwijl ze de deur openmaken) "ach, door dit hok gaan is sneller joh!" gelukkig draaide hij zich snel om....
Oud 12-05-2003, 18:18
bumblebee
bumblebee is offline
Gloof van niet. Maar ik zag laatst de vriend van mn zus naakt over de overloop (zo noem je dat toch? boven, op de gang..) naar de badkamer lopen. Hij zag me ook Was wel even schrikken, maar hij kon er wel om lachen
Oud 12-05-2003, 19:03
Quistnix
Quistnix is offline
Citaat:
Sirenie schreef op 09-05-2003 @ 09:57:
M'n vriend z'n moeder kwam eens binnen toen we naakt op bed lagen, dat was niet echt de bedoeling.
Jouw moeder kwam binnen toen ik stond te douchen, stond ook niet helemaal in de planning..
Oud 12-05-2003, 21:32
Verwijderd
bedoel je laatste tijd, of in je hele leven?

*gaat voor hele leven*

ouders natuurlijk,opa en oma denk ik ook wel, ouders broers, we gingen af en toen naar naturistencampings dus daar ook wel eens, 3 vriend(inn)en van me tijdens een weekend logeren owja, in de kleedkamer van het duikteam ook wel
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 09:06
checko
checko is offline
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten