Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben zo links als het maar zijn kan, qua politiek én qua schrijven en al ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eigenlijk niet links en niet rechts. Het is een beetje afhankelijk van de kwestie. Ik heb iedere keer D'66 gestemd (= beetje links) omdat die iedere keer kijken wat het beste standpunt is; dus niet per definitie rechts of links bovendien is het een partij die ten minste nog een beetje vernieuwend bezig is (homo-huwelijk, pil van drion.. dingen die voor mij logisch zijn)
Lees: beetje links |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Rechts. Hoewel ik met een heel grote hoop dingen het niet eens ben met de VVD. Ik vnd bijvoorbeeld het asielzoekers beleid echt slecht. Ik vind dat NL zeker niet vol is en dat je toch een zekere migranten stroom binnen moet kunnen komen (geen economische, maar wel politieke vluchtelingen, en niet zo angstvallig de grenzen dichthouden). Maar wat ik wel weer vind is dat mensen zoveel mogelijk vrij moeten zijn met zo min mogelijk overheidsbemoeienis.
Dus ik denk dat ik VVD'er ben (met misschien wat linkse ideeën) |
![]() |
|
![]() |
Ultra-links, maar ook ultra-rechts.
Tja, m'n anti-auto, pro-milieu, linkse sociale zaken-ideën... Links! M'n onvoorwaardelijke steun aan President Bush in de strijd tegen het Kwaad: Rechts! ![]() Bij de SP voel ik me om dat laatste niet thuis, bij de VVD om dat eerste... ![]() Kortom: ik zal wel nooit kunnen stemmen. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wilders: "Verbied koran" Donald Duck | 478 | 25-08-2007 20:57 | |
Algemene schoolzaken |
Studentenvereniging: corps of niet? Blisss | 24 | 29-10-2005 10:51 | |
"Bin Laden offers Europe truce" Not for Sale | 108 | 21-04-2004 11:24 | |
Links, rechts, wat nou? Nate | 76 | 03-04-2003 12:36 | |
Software & Hardware |
Daar is-ie weer! De IRC-funnies! Verwijderd | 40 | 28-06-2002 07:48 | |
Ja of nee: Mag er in Amsterdam gedemonstreerd worden op het huwelijk van Max en Wil? Nieuwe Nationale Partij | 149 | 08-02-2002 17:24 |