Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2003, 18:31
sexy adriaan
sexy adriaan is offline
Marilyn manson snijdt zichzelf. dat zegt toch genoeg???
Hij is gewoon gek. Ze zouden hemop moeten sluiten in een psychiatrische inrichting
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2003, 18:34
meem
meem is offline
Citaat:
sexy adriaan schreef op 19-05-2003 @ 19:31:
Marilyn manson snijdt zichzelf. dat zegt toch genoeg???
Hij is gewoon gek. Ze zouden hemop moeten sluiten in een psychiatrische inrichting
marilyn manson is niet gek. kijk bowling for columbine maar eens. een van de weinige amerikanen die aan t woord kwam en ook nog eens goede uitspraken deed.
Oud 19-05-2003, 19:58
D
D is offline
Wel interessante muziek, bepaalde nummers vind ik wel mooi. Niet één van mijn favorieten want ik luister na compleet andere muziek maar het klinkt wel aardig en The Beautiful People oid. was wel cool.
Oud 19-05-2003, 23:56
--GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
alsk heeel eerlijk ben vin ik hem en zn band en dan ook nog eens zn muziek egt tegek...vin zijn imago en die van de band echt heeel gaaf! je hebt wel meer bands die dat ook proberen, maar op een of andere manier is dat van Marilyn altijd net even iets stijlvoller ofzow....weet niej maar tis wel gaaf!! en zijn muziek is gewoon heerlijk om lekker hard met de koptelefoon op te luisteren!

Tja en welk hokje? da week zo niet..het heeft iig nix met gothic te maken.....de muziek niet maar ook het uiterlijk niet......tsi meer zoiets als glamrock en deathpop ofzow...maar dan anders!!
Oud 20-05-2003, 00:22
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
--GETUPKIDS-- schreef op 20-05-2003 @ 00:56:
alsk heeel eerlijk ben vin ik hem en zn band en dan ook nog eens zn muziek egt tegek...vin zijn imago en die van de band echt heeel gaaf! je hebt wel meer bands die dat ook proberen, maar op een of andere manier is dat van Marilyn altijd net even iets stijlvoller ofzow....weet niej maar tis wel gaaf!! en zijn muziek is gewoon heerlijk om lekker hard met de koptelefoon op te luisteren!

Tja en welk hokje? da week zo niet..het heeft iig nix met gothic te maken.....de muziek niet maar ook het uiterlijk niet......tsi meer zoiets als glamrock en deathpop ofzow...maar dan anders!!
'
op een of andere manier vind ik het apart dat iemand die 'getupkids' heet dit post . fuck hokjes !
Ik vind overigens 'antichrist superstar' echt geniaal, wat een woede in die cd (reflecting god, 1996, hate anthem, beautiful people).

Ook die 'holy wood' vind ik mooi, dat 1e nummer, wat een dramatiek.
Vandaag nog naar een demo cd van hem geluisterd, covert ie madonna (justify my love) en Beatles (come together) ( en nog iets, maar geen zin om dat na te kijken nu) (sweet dreams is algemeen bekend toch)
Oud 20-05-2003, 16:01
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
meem schreef op 19-05-2003 @ 19:34:
marilyn manson is niet gek. kijk bowling for columbine maar eens. een van de weinige amerikanen die aan t woord kwam en ook nog eens goede uitspraken deed.
Ook gekke mensen kunnen goede uitspraken hebben he. Kijk naar Dali..
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 17:14
meem
meem is offline
Citaat:
Rhinus schreef op 20-05-2003 @ 17:01:
Ook gekke mensen kunnen goede uitspraken hebben he. Kijk naar Dali..
wat zeg je me nou?? dali was geniaal

ik bedoel maar te zeggen, marilyn manson doet rare dingen, maar alles wordt zo ontzettend overdreven, en die amerikaanse pers neem ik al helemaal niet meer serieus. hoe vaak heb je nou n interview met die gast gezien waar ze t over n normaal onderwerp hadden. t enige wat je van hem ziet is freaky shit. omdat ie dat imago wilt.

en t is maar hoe je t bekijkt

jij vind dali raar. ik vind m geniaal.
Oud 20-05-2003, 17:51
Rhinus
Rhinus is offline
Dali heeft een vrouw gehad maar nooit seks. Dan ben je een beetje gek he. Maar hij heeft inderdaad geniale dingen gedaan en gezegt.

Maar of je snapt me niet, of je doet net als of, of ik snap jou niet.

Ik bedoelde namelijk te zeggen, dat als iemand goede uitspraken doet hij nogsteeds gewoon gek kan zijn. En dat "hij is niet gek, hij heeft immers goede uitspraken gedaan" (zoiets typte je) gewoon een drogrede is.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 20:54
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Nou jongens, Marilyn heeft het weer voor elkaar,
op NO 1. in de Amerikaanse Billboard met z'n album.
Trouwens ook in Duitsland, Italie, Oostenrijk en Zwitserland.
Toch knap, maarja Golden Age rocked ook lekker weg.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 21:24
Cthulhu
Cthulhu is offline
Het is niet enkel voor zijn imago, hij is ook gewoon zo 'gek'. Hij is priester in de Church Of Satan (bron: een satanische klasgenoot) en om daar erkend priester van te worden heb je meer dan 1 steekje los nodig
Niets tegen zijn muziek trouwens, die vind ik leuk. Teksten zijn ook goed doordacht. Alleen de hele pers hoeft er niet bij, ik luister toch alleen maar.
En niet in vakjes zetten zoals eerder gezegd. Muziek is muziek. Waarom moet er nou een etiketje op?
Oud 22-05-2003, 21:43
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Cthulhu schreef op 22-05-2003 @ 22:24:
Het is niet enkel voor zijn imago, hij is ook gewoon zo 'gek'. Hij is priester in de Church Of Satan (bron: een satanische klasgenoot) en om daar erkend priester van te worden heb je meer dan 1 steekje los nodig
Niets tegen zijn muziek trouwens, die vind ik leuk. Teksten zijn ook goed doordacht. Alleen de hele pers hoeft er niet bij, ik luister toch alleen maar.
En niet in vakjes zetten zoals eerder gezegd. Muziek is muziek. Waarom moet er nou een etiketje op?
Wist je dat president bush eigelijk een alien is?
Oud 22-05-2003, 22:28
Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
Cthulhu schreef op 22-05-2003 @ 22:24:
Het is niet enkel voor zijn imago, hij is ook gewoon zo 'gek'. Hij is priester in de Church Of Satan (bron: een satanische klasgenoot)

je klasgenoot is een dwangmatige leugenaar.

ontopic: geef mij maar obituary
Oud 23-05-2003, 14:10
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 22-05-2003 @ 22:43:
Wist je dat president bush eigelijk een alien is?
Zie je wel! Ik wist het!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 15:06
Verwijderd
Zit ie op MTV met zn crucifixjes, maak mij wijs dat bij hem een steekje los zit. Gewoon bij verschillende markten in de smaak (willen) vallen.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 22:25
Insatiable
Insatiable is offline
Citaat:
Systematica schreef op 11-05-2003 @ 21:35:
Tis AJ van the Backstreet Boys in de 'vergiftigde' kant van zijn persoonlijkheid...

Domme topic eigenlijk. Ga lekker ff naar een zoekmachine en lees zn bio ff.....Of wat dacht je van zn boek "the long hard road out of hell'...Geniaal artiest in pure vorm van sarcasme, humor, genialiteit.

HEEEEE!!!!!!!!!!
Reageren

Regels voor berichten