Advertentie | |
|
![]() |
|
alsk heeel eerlijk ben vin ik hem en zn band en dan ook nog eens zn muziek egt tegek...vin zijn imago en die van de band echt heeel gaaf! je hebt wel meer bands die dat ook proberen, maar op een of andere manier is dat van Marilyn altijd net even iets stijlvoller ofzow....weet niej maar tis wel gaaf!! en zijn muziek is gewoon heerlijk om lekker hard met de koptelefoon op te luisteren!
![]() Tja en welk hokje? da week zo niet..het heeft iig nix met gothic te maken.....de muziek niet maar ook het uiterlijk niet......tsi meer zoiets als glamrock en deathpop ofzow...maar dan anders!! ![]() ![]()
||
Citaat:
op een of andere manier vind ik het apart dat iemand die 'getupkids' heet dit post ![]() ![]() Ik vind overigens 'antichrist superstar' echt geniaal, wat een woede in die cd (reflecting god, 1996, hate anthem, beautiful people). Ook die 'holy wood' vind ik mooi, dat 1e nummer, wat een dramatiek. Vandaag nog naar een demo cd van hem geluisterd, covert ie madonna (justify my love) en Beatles (come together) ( en nog iets, maar geen zin om dat na te kijken nu) (sweet dreams is algemeen bekend toch)
||
Citaat:
ik bedoel maar te zeggen, marilyn manson doet rare dingen, maar alles wordt zo ontzettend overdreven, en die amerikaanse pers neem ik al helemaal niet meer serieus. hoe vaak heb je nou n interview met die gast gezien waar ze t over n normaal onderwerp hadden. t enige wat je van hem ziet is freaky shit. omdat ie dat imago wilt. en t is maar hoe je t bekijkt jij vind dali raar. ik vind m geniaal.
|
![]() |
Dali heeft een vrouw gehad maar nooit seks. Dan ben je een beetje gek he. Maar hij heeft inderdaad geniale dingen gedaan en gezegt.
Maar of je snapt me niet, of je doet net als of, of ik snap jou niet. Ik bedoelde namelijk te zeggen, dat als iemand goede uitspraken doet hij nogsteeds gewoon gek kan zijn. En dat "hij is niet gek, hij heeft immers goede uitspraken gedaan" (zoiets typte je) gewoon een drogrede is. |
![]() |
|
![]() |
Het is niet enkel voor zijn imago, hij is ook gewoon zo 'gek'. Hij is priester in de Church Of Satan (bron: een satanische klasgenoot) en om daar erkend priester van te worden heb je meer dan 1 steekje los nodig
![]() Niets tegen zijn muziek trouwens, die vind ik leuk. Teksten zijn ook goed doordacht. Alleen de hele pers hoeft er niet bij, ik luister toch alleen maar. En niet in vakjes zetten zoals eerder gezegd. Muziek is muziek. Waarom moet er nou een etiketje op?
||
Citaat:
||
Citaat:
je klasgenoot is een dwangmatige leugenaar. ontopic: geef mij maar obituary
||
Citaat:
HEEEEE!!!!!!!!!! ![]()
|
![]() |
|
|