|
|
|
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- me_86 schreef: hmmz.. hoe wil je dat haar op je schaamlippen weghale? met een scheermesje?? dan snij je jezelf toch? hmmz.. ?? -------------------------------------------------------------------------------- niet als je het rustig en goed doet. wel een pokkewerkje, maar moet er wat voor over hebben he? binnenkort ook maar is ontharingscreme proberen.. nog nooit gedaan |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar voor schaamhaar zou ik t nie gebruiken. Ten eerste moet je t dan eerst bijknippen en bijwerken met een schaartje want anders is t te lang om met ontharingscreme te doen en ten tweede is t volgens mij heel slecht als t in je vagina komt. En t stinkt als kweet niet wat, die creme dus...
|
|
||
|
Citaat:
meer iets voor de bertbart's van deze wereld.
|
|
|
|
wel euhm.... ik hou het gewoon een beetje binnen de perken langst de zijkanten
maar ik heb van nature niet zo veel schaamhaar dus jeukt veel te hard
|
|
||
|
Citaat:
zozo!... ff rekensommetje: ongeveer 6 miljard mensen op aarde. we gaan er van uit dat je 80 jaar oud word en vanaf je 14e kan beginnen met neuken. dat is dus 66 jaar. 66 jaar X 356,25dagen = 24106,5 dagen 6.000.000.000 / 24106,5 = 248896 keer per dag.. op zich een hele prestatie als je dat zo hoort! maar we rekenen nog even verder er zitten 24 uur in een uur. dat is 24*60*60 = 86400 seconden 248896 keer / 86400 seconde dat is 2,88 zeg 3 keer per seconde!!! dat betekent dat jij in 0,33 seconde klaar komt!!!! daar ben je dan mooi klaar mee dat moest ik even kwijt [offtopic] |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
oh op die fiets! bedankt
|
|
||
|
Citaat:
en ja je moet het wel vaak bijhoude..want na 1 dag zitten er alweer stoppeltjes
|
|
||
|
Citaat:
hebben ze in de oertijd ooit bedacht, dat dat wel makkelijk was tegen de kou...wisten ze toen veel dat er over miljoenen jaren mensen jassen en broeken aantrokken...
|
|
||
|
Citaat:
't Schijnt voor de hygiene te zijn... Dat er niet allemaal zooi in de vagina terecht komt of in de piemel...
|
|
||
|
Citaat:
die piemel hangt anders een aardig end buiten dat haar dus volgens mij is het nutteloos
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() maar ok.. zelf heb ik het eigenlijk altijd gewoon netjes in een streepje. Vind kaal echt gewoon te, voel ik me idd beetje een klein kindje ofzo Zelf vind ik het ook niet fijn en netjes als ik het echt helemaal laat groeien. En mannen zonder okselhaar of bijgewerkt okselhaar, dat klinkt wel goed
![]() |
|
|