![]() |
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- me_86 schreef: hmmz.. hoe wil je dat haar op je schaamlippen weghale? met een scheermesje?? dan snij je jezelf toch? hmmz.. ?? -------------------------------------------------------------------------------- niet als je het rustig en goed doet. wel een pokkewerkje, maar moet er wat voor over hebben he? binnenkort ook maar is ontharingscreme proberen.. nog nooit gedaan |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar voor schaamhaar zou ik t nie gebruiken. Ten eerste moet je t dan eerst bijknippen en bijwerken met een schaartje want anders is t te lang om met ontharingscreme te doen en ten tweede is t volgens mij heel slecht als t in je vagina komt. En t stinkt als kweet niet wat, die creme dus...
||
Citaat:
meer iets voor de bertbart's van deze wereld.
|
wel euhm.... ik hou het gewoon een beetje binnen de perken langst de zijkanten
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
zozo!... ff rekensommetje: ongeveer 6 miljard mensen op aarde. we gaan er van uit dat je 80 jaar oud word en vanaf je 14e kan beginnen met neuken. dat is dus 66 jaar. 66 jaar X 356,25dagen = 24106,5 dagen 6.000.000.000 / 24106,5 = 248896 keer per dag.. op zich een hele prestatie als je dat zo hoort! maar we rekenen nog even verder er zitten 24 uur in een uur. dat is 24*60*60 = 86400 seconden 248896 keer / 86400 seconde dat is 2,88 zeg 3 keer per seconde!!! dat betekent dat jij in 0,33 seconde klaar komt!!!! ![]() ![]() daar ben je dan mooi klaar mee ![]() dat moest ik even kwijt [offtopic] |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
oh op die fiets! bedankt ![]() ![]()
||
Citaat:
en ja je moet het wel vaak bijhoude..want na 1 dag zitten er alweer stoppeltjes ![]()
||
Citaat:
hebben ze in de oertijd ooit bedacht, dat dat wel makkelijk was tegen de kou...wisten ze toen veel dat er over miljoenen jaren mensen jassen en broeken aantrokken...
||
Citaat:
't Schijnt voor de hygiene te zijn... Dat er niet allemaal zooi in de vagina terecht komt of in de piemel...
||
Citaat:
die piemel hangt anders een aardig end buiten dat haar dus volgens mij is het nutteloos ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar ok.. zelf heb ik het eigenlijk altijd gewoon netjes in een streepje. Vind kaal echt gewoon te, voel ik me idd beetje een klein kindje ofzo ![]() Zelf vind ik het ook niet fijn en netjes als ik het echt helemaal laat groeien. En mannen zonder okselhaar of bijgewerkt okselhaar, dat klinkt wel goed ![]()
|
|