Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Overigens..... ![]() Tijd voor.... WISTJEDAT: * Ik heus niet altijd zo klink, maar vandaag helaas erg schor was * Pharmacon eigenlijk een viezo homohater is (oh die zag je zeker niet aankomen he?) * Er nog steeds heerlijke medeforummers zijn * Marijke en ik het over bovenstaande bijna helemaal eens waren * Het woord 'pijpen' wel erg vaak is gevallen? * Ik nog nooit zo'n mooie, lieve foto van 2 mannen heb gezien/gemaakt?
Laatst gewijzigd op 11-05-2003 om 01:14. |
![]() |
|
ik weet et niet. ze begon helemaal te janken, dat ze elke dag zo beschuldigd wordt enzo..en blah..mja..ik zou et zelf ook doen als ik dakloos was. hoe moet je anders rondkomen..
maar toch denk ik dat ze em had..
||
Verwijderd
|
Citaat:
of ja, hele leven... dat is natuurlijk wel weer ietwat overdreven, wellicht... ik noem het altijd CTRL-ALT-W of rondje op de a... of gewoon een o, want ja, zo spreek je hem nou eenmaal uit... |
![]() |
||
Citaat:
ø
|
Wist je dat
* Zo'n ø gewoon een knackebrøt heet? * De "bolus" er toch nog steeds in blijft (bolus->poepje) * Ik nu best wel døød ben en ga slapen?
Laatst gewijzigd op 11-05-2003 om 01:31. |
![]() |
|
kom ik godverredomme niet eens voor in dit topic, en ik had nog zoveel kennis meegebracht
UIT WELK LAND KOMT ALFRED NOBEL DAN?! Maar goed, het was lachen, ik heb mijn verhaaltjes kwijtgekunt en gelachen met roel, wouter, mark, roy, rutger, steve (maar ja, dat kon ik verwachten van iemand waar ik 89 meter vandaan woon)etc. alleen, dan vraag ik me af waarom iedereen hier zo superenthousiast is, en daar zo verlegen, en er zo 'opgedoft voor meeting' uitziet. maar ik heb geschaterlacht (heft handen) WAH WAH! WAH! WAH!
|
Bedankt aan al de vele lieve, leuke, mooie, interessante, geile, kleurrijke en eXotische mensjes die gekomen zijn..
we hebben er een mooi dagje van gemaakt. *deelt knuffels en kusjes uit* pijpen hmm.. Volgens mij ben ik te vroeg weggegaan want het woord pijpen heb ik dus geen 1 keer gehoord.. zeker iets voorgevallen nadat ik weg was? Ik wou dat ik langer had kunnen blijven, maar ik had een feest en vrienden van me moesten mijn elven haar zien. Feest was ook heel leuk.. SounD...heeft dit weekend vanalles moeten combineren...
||
Citaat:
![]() (tis banaaaaal Ieme, banaal ![]() ja, ik ga zo maar eens werken met m'n dichtgeknepen oogjes ![]() maar twas ut waard ![]()
|
ehm ja.
ik ben nu nooooog steeds niet thuis van de meeting. (de trein ging op 1 of andere rare wijze ineens naar Hengelo ![]() ![]() dus ging ik nog maar even een after party houden met Steve, haha wat een rare tukkers daar in de 0!! ![]() ![]() maar t was wel gezellig! toffe mensen allemaal. en ja ehm, wel een heel leuk iemand ja ![]() (en eXo: ons haar uber alles! Zwart Rood dopeheid trief! ![]()
|
Ik vond het supergezellig.. Alleen ook een beetje eng (kvoel me nooit zo op mijn gemak in grote mensenmassa's)..
Mijn aftermeet was heeeeeeeel gezellig, even een paar feitjes voor Ieme ![]() Niet gebeurd: - SEX! Wel gebeurd: - Getrakteerd op wat te drinken - Samen boodschapjes gedaan - arm in arm gelopen - massage gekregen ![]() - en een knuffel gekregen ![]() ![]() (en dat van een jongen die iets tegen intimiteit heeft) Verder vind ik jullie mensjes allemaal lief, al had ik meer willen praten met Manon (firefly) en met ExO en en en en ik heb nog noooooit zolang moeten reizen als op de terugreis..
||
Citaat:
En ja meetings in het algeheel, voor mij hoeft het niet.. Ik kom hier nooit want ik heb niets te zeggen (ik ben heel saai).. Ook heb ik niet echt de behoefte om mensen te leren kennen.. dus ja, niet echt een nuttig gespendeerde dag eigenlijk..
||
Citaat:
|
ik ben iets wat teleurgesteld in mensen die mij níet kenden
ietwat teleurgesteld in dit topic. omdat we net een stel kleuters lijken. terwijl in feite alleen ufke de hele tijd pijpen zat te zeggen. ietwat teleurgsteld in mensen die te vroeg weggingen. ietwat teleurgesteld in mensen die vinden dat ik geen 18 bijna 19 ben ![]() echt teleurgesteld in de jatter. dievegge. dakloze en stiekum vind ik het jammer dat we geen parade hebben gedaan ![]() hehe gelukkig waren er normale mensen ![]() exo mag niet meer zeuren dat ie verlegen is ![]() ![]() chaos haar zat niet mindlezz is maar een beetje lelijk ![]() jos is een roze flikker ieme dan maar een zwarte dying bride is lief ende heerlijk nuja antartice en aaipie dan natuurlijk ook ![]() kasper is een smerig natuurmens aan het worden had ranzige wenkbrouwen gelukkig heeft ie wel een leuk vriendinnetje dusjcrb ( ![]() olga lijkt erg volwassen. ben benieuwd naar de barman hukkie en marius zijn schattig ssjpan heeft een hippe haarkleur met sooz praat ik niet weezz is een konijn athell is mini steve raar jeeezus waarom waren er zoveel mensen?? firefly rooozzzeeeeeeeeeeeeee leeeeeeeeeeeeeeelijk maar dat geldt dus ook voor jos. haar wenkbrauwen zijn gelukkig ook weer hip ![]() newnose is limburgs. HAHA effeks fries. HAHA hidde heeft stomme armbanden/spieren/ pezen whatever. en ze hebben heb valium verslaafd gemaakt ![]() may was te vroeg weg. muis ook. freakjuh ook. silveria ook. kim ook. uh nja als jij denkt dat jij hierbij hoort te staan! geef me een pm met een leuk berichtje en ik zie wat ik voor je kan doen! een man pistte in zn broek een andere man zat te knijpen via zn broek zak er kwamen veel bussen langs twee keer een ambulance we zijn erg omgelopen naar het grasveldje we hebben alleen op de grond gezeten ze hebben een ei gebakken er zijn mensen niet opkomen dagen! ik vind jullie lievvvvvvvv
||
[QUOTE]servatia schreef op 11-05-2003 @ 11:24:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Hoe gaat het met je arm meneer Hidde?? Ik hoop dat het al minder pijn doet! (K) Ik was namelijk al te vroeg weg om te horen hoe het met je was afgelopen.. Pardon! [Edit] het was trouwens niet echt een etentje, maar gewoon boterhammen met pindakaas omdat ik haast had! [Edit]
||
Citaat:
![]() Mijn arm, die leeft nog, heb nog best wel wat pijnstillers thuis liggen dus alles komt goed. En hopelijk kan ik binnen een maand geopereerd worden, dus dan is alles helemaal goed
||
Citaat:
en ik was stiekum erg onzeker door de grote hoeveelheid mensen!
||
Citaat:
|
![]() |
het was helemaal geldig
![]() ![]() Sooz is mijn broer, Firefly dankjewel voor het dinges, en dat roze is gaaf, Pharmacon; leer die boeren nou ns af ![]() Effeks kocht een deck, heel gaaf rood (of oranje, of roze, ik zie toch geen verschil) Ufke is geweldig grappig en met 86dagreed (ja hoor je wordt echt wel genoemd ![]() Ieme is superlief en aardig ![]() Jos heeft geweldig haar, eXo ook, en die blijft geil ![]() Steve zie eXo, Avelon: ja. wat ben jij dan, als ik een konijn ben.. *denkt* *weetniet* MadAthlete heeft leuk haar en pijn aan z'n arm (aww..) Hukkie en jongen-met-geilstrakshirtje (puh soos), zijn lief ![]() newnose: wij kunnen wel shirtjes gaan ruilen qua maat ![]() freakjuh: silverchair en lotr! ![]() en nu weet ik niets meer. het was geweldig ![]()
|
Het was leuk, vooral toen mark en ik naar huis gingen om erachter te komen dat zijn broertje (doof aan 1 oor & in coma) de deur op de dievenknip had gedaan. Wij hebben daar anderhalf uur staan bellen (zowel telefoon als deur) en in de kou gezeten en dat was niet zo leuk. Maar de meeting was leuk. Vooral de stervende oude man (laten we op 'm pissen! oh dat heeft ie zelf al gedaan
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
After-meeting-topic deel 2 (met foto's) Verwijderd | 54 | 21-06-2004 10:35 | |
Lifestyle |
Fototopic: Meeting 10/5 - MET BESCHRIJVING Verwijderd | 177 | 19-05-2003 18:42 | |
Lifestyle |
Evaluatie-topic rodina | 496 | 14-04-2003 15:29 | |
Lifestyle |
After-after-meeting-topic Ieme | 127 | 27-12-2002 15:22 | |
Verhalen & Gedichten |
After DoP Meeting topic Gothic | 40 | 17-11-2002 14:51 | |
Lifestyle |
After Meeting topic! Black Sugar | 102 | 26-06-2002 10:23 |