Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Heb het vet vaak, meestal als ik voor mijn gevoel al half wakker ben, als ik dan door mijn ooghaartjes naar boven kijk, lig ik op zo'n 15 cm vh. plafond, en dan val ik weer op bed...
![]() Schrik ook vet vaak wakker uit dromen, altijd op het moment dat ik doodga... Rare feesten !
|
khep oowk zowiets =S lig ik net te slapen en droom k klein stukje dak bv van de stoep val en dan schrik ik me eige t lazerus en work weer wakker =S ligt me zusje naast me en is nog wakker vraagt ze: tisser? ik zo: ik viel! en kom k weer helemaal bij [dus work weer helemaal wakker] en dan zo: euhh... kweet niej... haha vet vaag wel irri =S schrik me steeds rot maja... gebeurd glukkig niej vaak =]
*doet swaajun*
|
Als het lijkt alsof je valt en je schrikt wakker dan komt dat doordat je te snel heel diepe in slaap valt.
Je moet het een beetje als een lijn zien. Je gaat beetje bij beetje steeds meer omlaag en dan val je in slaap. Later wordt je dan ook weer beetje bij beetje wakker. Als je erg moe bent kan je ook wel eens die stapjes overslaan en dan val je meteen in een diepe slaap. Dan lijkt het voor jezelf dus alsof je valt en schrik je snel wakker. Zo zit het ongeveer. Iedereen heeft dat wel eens volgens mij. Wat hierboven staat heb ik al een keer in de topic gezet en meestal komt het daardoor.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
gewaarwording van je dromen. epidemic | 15 | 22-10-2008 22:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Dromen (kort verhaal) WolterB | 10 | 26-06-2005 17:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |