Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Of misschien zaterdag in Apeldoorn? Vervangers van Hitler zijn er genoeg, zolang ze niet aan de macht komen, compleet genegeerd worden en niemand lastig vallen mogen ze van mij doen en laten wat ze willen. |
![]() |
||
Citaat:
Een van de dingen waar schelden is op gebaseerd is een eigenschap uitzoeken waarmee zich iemand onderscheid van de grote groep en hier dan een negatieve draai aan geven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
bovendien, schelden=ban |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Met dat laatste haal je de hele groep erbij. Fleet kun je beschuldigen als bangerik, maar door hem een bange jood te noemen ben je discriminerend bezig. Alsof het dus een kernmerk van joden is om bang te zijn.
|
Met "bange Jood" bedoel ik het soort Joden dat vastgeroest is in de tijd en alleen maar gefixeerd is op de paar neo-nazi's die er in de wereld zijn. Ondertussen vind er zelfmoordaanslag na zelfmoordaanslag plaats in Israël, maar bij deze groep Joden komt het niet op dat dit wel eens iets met de Palestijnen/Islam te maken heeft. Zij blijven slechts letten op die paar eenzame neo-nazi's...
|
![]() |
||
Citaat:
En over die 'paar neonazi's', waar jij het steeds over hebt: jij zegt wel altijd dat 'links' bepaalde problemen bagatelliseert, maar jij doet nu precies hetzelfde. Er zijn helaas heel wat meer dan een 'paar neonazi's', ook in Nederland. @Nate: ik hoop dat die opmerking over de Holocaust sarcastisch was.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ik lees veel nieuws.
||
Citaat:
Wat ook aan de aandacht van de media ontsnapt, zijn de activiteiten van rechts-extremisten (behalve als het uit de hand loopt, zoals in Apeldoorn.). Ik weet niet of je wel eens op het forum van Stormfront bent geweest, maar daar wordt elk weldenkend mens acuut kotsmisselijk van. Joden worden daar beschuldigd van de meest afschuwelijke complottheorieën (net zoals ‘links’ trouwens ![]() Het vervelende is dat die Stormfronto’s heilig geloven in die shit, en volledig bereid zijn om Nederlandse joden allerlei erge dingen aan te doen, als in een van die zieke geesten het idee opkomt om actie te ondernemen. De dreiging die van deze club mensen uitgaat moet je niet onderschatten. Ik kan me levendig voorstellen dat joden zich door dat soort types bedreigd voelen. Vergeet niet dat er in Nederland nog altijd veel meer neonazi’s en potentiële neonazi’s zijn dan moslimfundamentalisten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Je kan niet verwachten dat ze tussen álle stations gaan controleren. Dan zie je die conducteur 10 keer langskomen, beetje onhandig. Wanneer je dus zes keer overstapt is het logisch dat je niet gecontroleerd wordt.. Ik vind dat ze op korte trajecten 1 keer moeten controleren, wisselend wáár. En op lange trajecten 3 keer of vaker, ook weer wisselend wáár. Niet tussen alle stations...
Zelf ben ik voor poortjes bij het begin van het spoor, zoals de metro in London bv. Gewoon je kaartje er door halen en je mag door het poortje, zo wordt zwartrijden een stuk moeilijker. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zie genoeg graffiti met hakenkruizen etc. op openbare gebouwen staan. Je leest trouwens ook nog wel eens dat Joodse graven zijn vernield, dan wel beklad. Bijgestaan door een rondje met een kruis erdoor… Een neonazi zal inderdaad niet op straat een kleurling of in dit geval een Jood aanvallen, maar reken er maar op dat het zien van een hakenkruis bij sommige mensen ook nare herinneringen opwekt. Ben het overigens wel met je eens dat, jongeren die een 4 mei herdenking op respectloze manier verpesten, dezelfde sancties verdienen al racisten. Op zich hoeft er geen verschil te zitten in een neonazi of een moslim met een grote vlag met daarop een hakenkruis. Allebei even verwerpelijk naar mijn mening. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik tegen een jongen zeg: dikke jongen, dan haal ik toch ook niet de hele groep er bij? Zijn alle jongens dan dik? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Als t aan mij zou liggen, zou ik ervoor zorgen dat die figuurtjes is een keer goed de stuipen op het lijf worden gejaagd door middel van een in scene gezette gijzeling door 'echt uitziende zware criminelen' of iets dergelijks...dat wat angst opwekt, wordt immers vermeden niet waar...dan zullen ze niet zo gauw meer langs durven komen...
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Behalve dat het hun levensstijl een beetje typeert. Jongens met scheve petjes, wijde broeken, moeite met Nederlands omdat dat stoer is, heel veel ‘slang’ gebruiken en geloven in de mythe dat Nederland gangsters heeft. De treingangsters. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
2. Moslims zijn ook geen 1 groep. 3. Marokkanen of Turken etc zijn ook geen 1 groep (in de zin van: ze zijn niet allemaal t zelfde) 4. T is maar een klein deel dat lastig is, en neit een groot deel zoals jij denkt. 5. T is vaak telkens dezelfde groep die lastig is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Telegraaf zeker? ![]() Ik lees veel nieuws, maar zo vaak kom ik t niet tegen. Trouwens, tis bekend dat als er iets met moslims is dat t meteen bijna overal staat. ohja, nieuws moet je btw niet zomaar geloven. vooral bepaalde kranten. Laatst gewijzigd op 16-05-2003 om 14:07. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zo ken ik er ook 1: als vrouwelijke moslim in Nederland kan je niet met een hoofddoekje lopen, omdat je anders door Baron-types wordt lastiggevallen. Nergens op gebaseerd idd, net zoals jouw stukje. |
![]() |
|
![]() |
Ohja, ik was dus een paar dagen in Berlijn en we hebben daar heel vaak de metro, tram en bus etc genomen en zijn heel vaak gecontroleerd.
Wat opvallend/interessant is, is dat de controleur geen pakje aanheeft, maar er als een normale passagier uitziet. Dus je ziet nooit of er een controleur aanwezig is. Ook stappen ze bijv. op 1 metrostation in de metro en de andere er weer uit. ze lopen dus een beetje los rond zegmaar. Ook is er altijd 1 zo een vet brede gast aanwezig voor t geval iemand brutaal gaat doen. En ik heb niemand zn bek zijn opentrekken(zelfs van die nazi's niet) en iedereen had keurig een kaartje bij zich. ![]() ![]() ![]() Misschien moeten ze dit eens in NL gaan proberen ??? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik dacht dat we dit alles al in het topic over extreem-recht besproken hadden, maar het gaat hier weeer verder...
Baron, ik vind dat je op veel punten gelijk hebt, maar jou oplossingen zijn niet altijd evengoed. Maar hoe dan ook, ik vind het knap dat je iedere keer tegen zoveel weerstand blijft reply'en. Want hun zien in mijn ogen de problemen niet en jij ziet de problemen in mijn ogen té groot... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
goed idee maar wel jammer dat niemand dus respect heeft voor gezaghebbende en dat ze het op zo'n manier moeten oplossen |
![]() |
|||
Citaat:
In Roemenie in de bus alleen. In de trein zijn ze wel herkenbaar. Maar iedereen betaalt dan ook het buskaartje! (instappen gaat zo'n beetje als bij ons in de metro en sommige trams). Zit je in de bus nietsvermoedend, komt er plotseling een doodgewone man waarvan je dacht dat ie een medepasagier was op je af, vragend om je kaartje ![]() Bij de metro zijn er overigens poortjes. Bijna heel europa heeft van die poortjes. Ik vraag me af waarom Nederland (althans Amsterdam) niet ![]() Citaat:
![]() Nouja, ik ben wel voor. Het werkt in ieder geval.
||
Citaat:
|
|