Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik sla ook altijd de kooien die ik niet aan kan zoals de roofdiergallerij over... Ik wordt ook naar van beren en ijsberen ensow.. dat klopt gewoon niet. Zeeleeuwen die spelen tenminste en het aquarium vind ik ook prachtig ..maar goed.. niemand gaat er toch zoveel dokken en er zijn genoeg andere plekken. Was gewoon een idee.
||
Citaat:
![]() ![]() de Dobbelaar is wel gezellig meestal ![]() (en de eigenaar (rob) is 'n rasechte Rotterdammer en Spartaan ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() (of in de Karseboom ![]() ![]()
||
Citaat:
Ieme stemt ook toch maar wel voor Amsterdam. En eigenlijk stond dat toch ook al wel vast?? Dat van Pannekoek in Apeldoorn is een heel goed idee, maar misschien moet dat maar even een apparte meeting worden. Soort mini-meet. Want met 50 op zo'n feest is misschien niet zo practisch. Maar waarom zegt iedereen waar ie op gestemd heeft? En waarom doe ik dat eigenlijk ook?? ![]() Just vote!
|
Ik wil gewoon dat we niet overdag gaan meeten maar 's avonds een keer afspreken en een keer flink gaan stappen met z'n allen. wherever the hell that may be
![]() voor de rest stem ik voor a'dam of apeldoorn
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Radeon 7900 pro kapot? hoe temp meten? spy-maps | 7 | 07-03-2007 13:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[Meeting!!] Nieuwe meeting in de nazomer! Deel 2 WolterB | 500 | 20-10-2005 18:26 | |
Lifestyle |
De Nieuwe Meeting dreadlocks | 479 | 16-04-2003 13:27 | |
Lifestyle |
"DNM" (De Nieuwe Meeting) Ieme | 442 | 20-03-2003 18:16 | |
Verhalen & Gedichten |
10/11 Rotterdam meeting klootzak2001 | 8 | 20-10-2002 17:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ene nieuwe meetingtopic ofzo waaromniet? | 147 | 10-03-2002 10:57 |