![]() |
||
Citaat:
lijkt me erg lastig, vermoeiend en zwaar!
|
![]() |
Ze moeten me gewoon maar nemen zoals ik ben. Niet dat ik een ugly ben ofzo, maar ook geen hunk.
![]() ![]() Maar wat wel goed is om af te vallen is hardlopen! Nou rook ik dus de eerste paar keren was wel afzien, maar gewoon doorgaan, gaat vanzelf betur! en mn broeken zakken nu wel van mn reet!!! (wel kut dat ik nu weer mot shoppuh ![]() kben b.t.w. sinds vandaag lid van dat forumgedoe, dus hallo allemaal!! ![]() ![]() |
![]() |
|
Idd, ik heb er ook vrede mee.
Ik vind m'n lengte perfect (1.87)....maar dr zijn wel een paar eigenaardigheden. Ik heb ultrakleine handen (zijn na een ongeluk op mn 12e niet meer gegroeid) en clownspoten (maat 50/51 en waarschijnlijk nog groeiende). M'n buikje mag ook wel wat kleiner (daar werken we aan ![]() ![]() voor de rest...ach, ja, met het geheel ben ik wel tevreden ![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 3 ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind mezelf wat aan de dunne kant, maar ach, ik ben niet meer broodmager, en ik zal vanzelf wel aankomen als ik ouder wordt.
Mijn borsten zijn niet groot, maar ze zijn er wel, en de vorm is goed. Mijn buik vind ik te gespierd, als ik 'm aanspan zie je de spieren en als ik gezwommen of gedanst heb zie je de dag erna de spieren ook als ik ze níet aanspan. Maargoed, onder een strak t-shirt staat 't wel mooi plat ![]() Mijn benen zijn ook wel goed, misschien ook wat te gespierd. Mijn billen zijn oke, ik vind ze te 'slap' maar daar ben ik de enige in, dus het zal meevallen ![]() Mijn armen zijn lief ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou, kan ik kort over zijn
Ik kan wel gaan zeggen dat ik te dik ben, dat ik te grote borsten heb (cup DD/E) en dat mijn huid lelijk is....(bultjes op armen en benen die niet weggaan, waardoor iedereen vraagt: heb je het koud? want het lijkt net kippevel...) Maar mijn hoofd mag er wezen, en het hoofd is toch waar de meeste mensen het eerst naar kijken..., bovendien is alles wel met elkaar in verhouding Dus eigenlijk ben ik best tevreden hoor!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Snappie? Of moet je een foto van me zien? Kun je zien dat ik helemaal lelijk ben! ![]() ![]() |
![]() |
|
haha, lieve armpjes ja.
Laat ik het lijstje ook eens afgaan. Van boven naar beneden. Me gezicht is een beetje droevig in de "ruststand". Uhh ja, wat kun je eraan doen. Ik lag gelukkig heel veel in me leven. ![]() Me Borst en Schouders zijn ok. Gewoon normaal, beetje gespierd, maar niet overdreven. Armen idem, gewoon een beetje gespierd, als ik ze aanspan, dan is zie je wel duidelijk die spieren, maar normaal is het gewoon normaal. ![]() Buik is gewoon plat als ik niets aanspan. 6-pack als ik ze wel aanspan, maarja, je loopt ook niet constand aangespannen. Dus gewoon plat. Nouja, me geslachtsdeel is gewoon normaal, normale grote. Me kont is wel normaal, alleen loopt ie over in me achterkant van me bovenbenen. Niet echt rond zegmaar. Dat komt omdat daar iets te veel spier zit. Beetje voetbalbenen. ![]() Kortom beetje afgetrained lichaam, maar niet perfect hoor, maar dat hoeft ook niet. ![]() Mark ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar wel een vorrdeel is, dat mijn vriendin me zo wel mooi vind en dat is altijd leuk meegenomen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Over mijn lichaam denk ik vooral heel erg wisselend. Ik heb perioden dat ik denk dat het wel redelijk gaat. Maar zoals nu voel ik me erg onprettig. Ik ben ongeveer 1.79 en ben nu 62 kilo. Ik ben de afgelopen jaren veel lichter geweest. Dus zal ik er nu ook weer voor gaan zorgen dat ik 58 kilo ga wegen. Misschien dat ik me dan weer iets zekerder voel.
Op dit moment laat mijn gevoel over mijn lichaam het dus erg afweten. Al ben ik altijd wel erg onzeker, en vind ik mijzelf nooit mooi genoeg. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
To be original: Soms ben ik tevreden
![]() ![]() Eindelijk trekken die teringjeugdpuistjes écht weg (zolang ik maar met mijn poten van chocolade afblijf ![]() Mjah...ik vind dat ik nogal een grote kop heb, zeker ten opzichte van mijn lengte. Ik vind dat ik wel ietsje groter mag zijn (1m76 ben ik nu). Naja...die laffe uitstraling, die mag ook wel eens weg. Ik zou wel wat "leuker" willen ogen...vind mezelf nogal gewoontjes... ![]() Ik heb mooie blauwe ogen. Tenminste, dat vind ik ![]() Ik heb kuiltjes in mijn wangen als ik lach en een klein kuiltje in mijn kin (just dig it). Ik ben breed zat. Dat kan niet beter. Met name omdat mijn schouders mooi recht zijn, zie je dat goed ![]() En daarbij: ik heb exact een confectiemaat! Dat rocks! En ik ben definitely tevreden over het feit dat ik er "lief" uitzie. En ik mag ook niet klagen over mijn penis ![]() ![]() ![]() Gewicht vind ik niet zo erg (68 a 69 kg). Ikzelf heb liever een zacht buikje dan zo'n sickpack...euh...sixpack ![]() Ohw jah...ik krijg inmiddels borsthaar en heb haar op mijn benen. Nu hoeft het ook niet helemaal kaal te zijn, maar het zou fijn zijn als het niet verder groeide... ![]() ![]() Ik heb -soms- mooi haar (op mijn hoofd). Vooral als het net geknipt is, of juist nog net niet geknipt is (schijnt het redelijk mooi te krullen) en als ik geen bad-hair-day heb... ERGO: Een 6+ geef ik aan mezelf ![]() Eigenlijk ben ik best wel gelukkig met mezelf ![]() Yeah ![]()
|
![]() |
Ik vind mezelf mooi.
Ik weet dat een heleboel mensen dat niet vinden, omdat ik regelmatig te horen krijg dat ik dik ben. Hoor ik ofwel per ongeluk achter mijn rug, of mensen roepen op straat dat ik moet gaan afvallen. Ik ben 1m68 en weeg 66 kilo. Dat is naar mijn mening NIET dik. Maar ik begin wel echt te twijfelen. Ik zie ook wel dat ik niet de ideale maten heb, maar zo erg is het echt niet. Ik zit dus wel regelmatig in de put over mijn uiterlijk, maar als ik in de spiegel kijk kan ik niet zeggen dat ik mezelf lelijk vind. Ook mijn vriend blijft maar herhalen dat hij me mooi vindt en hij meent het ook echt. Als ze mij op een onbewoond eiland plaatsen met enkel vrienden om me heen, zou ik ontzettend tevreden zijn met mijn uiterlijk. Jammer genoeg zijn er blijkbaar veel mensen die een probleem met mij hebben.. ![]() en @ sarahbressers: je armpjes zijn ook schattig!
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Mwah.. Ik ben er eigenlijk heel onzeker over, terwijl ik er nooit echt hele negatieve dingen over te horen heb gekregen ofzo!
Ik vind mijn armen en benen te dun, ik zou een plattere buik willen, ik wil grotere borsten, mijn haar krijg ik nooit zo zoals ik wil dat het zit... Ik vind sowieso dat ik veel te harig ben ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ligt eraan hoe je het bekijkt of je mooi (gevonden wordt) of niet hangt toch vooral af van je uitstraling k bedoel ik ben niet lelijk maar ik ga ook niet zeggen dat ik zo in de playgirl kan
![]() en je kan allles op 2 manieren bekijeken ik heb een bierbuikje maar er staat wat sexy haar op (vindt ik) en dat zou weer niet staan op een platte buik het kan dus 2 kanten op
|
mja ik ben wel tevreden over me lichaam. ik bedoel, ik kan er wel onzeker over gaan zitten zijn enzo, maar daar schiet ik niets mee op. Als ik mezelf te dik zou vinden zou ik wel minder eten ofzo.. maar ik ben best wel dun dus.
uh het mooiste? Ik weet niet echt... ik denk mijn taille. en net als jij mijn kont en platte buik. hm eigelijk heb ik het zelfde als jij ![]()
|
ik vind mijn lichaam heel lelijk...
ik zit echt vaak in de knoop met eten....ik eet en snoep een tijd lang maar door, heel erg veel, en t boeit me allemaal helemaal niks meer en dan zie ik mn zusje ofzo in dr bikini en dan voel ik me weer zo ontzettend ongelukkig en dan ik eet een hele tijd biiijjjjna NIKS meer en val vaak flauw.... ik weet dat ik niet echt dik ben...ik heb nog nooit te horen gekregen dat ik dik ben...wel dat ik wat voller gebouwd ben... mijn lichaam is gewoon heel erg vrouwelijk...heb grote borsten, brede heupen, hele duidelijke taille, btje een buikje, iets vollere kont...en dat vind ik opzich best wel mooi...maar ik zou t gewoon zo graag dunner willen hebben... maar tis niet zoveel vet....ik ben gewoon zo gebouwd....toen ik heel klein was had ik al brede heupen...maar toch MOET t dunner van mij....
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Je lichaam is wel heel mooi hoor, echt!! Maar ik snap wel dat jij er van walgt na wat je hebt meegemaakt... Ik hoop voor je dat je ooit (misschien met hulp) gaat inzien dat jij een superlichaam hebt en dat veel meiden jaloers zijn... (ik in ieder geval wel!)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ben jij wel zo tevreden met je lichaam? DreamQueen | 54 | 16-01-2005 22:37 | |
Seksualiteit |
Jij en jouw seksualiteit Verwijderd | 27 | 28-10-2004 13:43 | |
Seksualiteit |
lichamen...? mooi/lelijk...belangrijk of niet! sherine | 45 | 30-03-2003 22:43 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn bleke lichaam [verhaal] The one who I am | 6 | 29-08-2002 23:16 | |
Psychologie |
Aandacht besteden aan je lichaam? DarkCat | 46 | 28-07-2002 10:29 | |
ARTistiek |
Ik schrijf deze brief wetend dat je hem nooit zult lezen. elsbizkit | 17 | 09-11-2001 13:12 |