Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2003, 22:04
jos-fan
jos-fan is offline
Citaat:
K-master-K zei:
ja vet wel kben da ab-man, kheb het geilste lichaam van al muh homiez en daarom digge de chickiez ook dat ik ze dig hahahaha
Kan niet iemand van de forumbeheerders deze kleuter bannen???
Oud 12-05-2003, 22:09
redbull17
redbull17 is offline
ik vind dat ik GEEN mooi lichaam heb, wel mooie ogen, vind mezelf nogal fatsig
Oud 12-05-2003, 22:26
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 12-05-2003 @ 18:42:
nee,
ben wel meer tevreden ermee maar wil er toch nog 10 kilo af.. dan is het goed.

ben wel heel trots op mijn borsten..
ik heb een borstverkleining gehad en ik ben nog nooit zo blij geweest....

al staan er wel littekens op...
waarom op je 17e (of eerder) borstverkleining doen is volgens mij hardstikke slecht.. was je er zo ontevreden over??
Oud 12-05-2003, 22:58
biep
biep is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 12-05-2003 @ 23:26:
waarom op je 17e (of eerder) borstverkleining doen is volgens mij hardstikke slecht.. was je er zo ontevreden over??
ik kan me best voorstellen dat als je op je 17e al cup DD oid heb je ze laat verkleinen.
lijkt me erg lastig, vermoeiend en zwaar!
Oud 12-05-2003, 23:03
kastdeur
kastdeur is offline
nee ik vind mijn lichaam niet mooi, maar ik begin gelukkig mijn lichaam wel steeds meer te accepteren en dat voelt goed.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 23:13
gijsgans
gijsgans is offline
Ze moeten me gewoon maar nemen zoals ik ben. Niet dat ik een ugly ben ofzo, maar ook geen hunk. Ik ben 1,96 m en weeg 92 kilo, dus valt op zich wel mee, maar kheb gewoon'n stevige bouw. Kheb'n paar jaar gelede wel veel puistuh gehad, maar daar zie je nix meer van (heel af en toe nog wel is zo'n pusding natuurlijk ) Kheb wel'n kleine heineken-spoiler, maar ik schaam me dr nie voor, lekker boeiend. Ik laat't bier dr egt nie voor staan. Ik zal nooit superslank worden dus hoef ik daar ook geen moeite voor te doen, help tog nie.

Maar wat wel goed is om af te vallen is hardlopen! Nou rook ik dus de eerste paar keren was wel afzien, maar gewoon doorgaan, gaat vanzelf betur! en mn broeken zakken nu wel van mn reet!!! (wel kut dat ik nu weer mot shoppuh )

kben b.t.w. sinds vandaag lid van dat forumgedoe, dus hallo allemaal!!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 23:14
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
gijsgans schreef op 13-05-2003 @ 00:13:
Welkom
Oud 12-05-2003, 23:19
gijsgans
gijsgans is offline
dankje
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 23:21
Mark
Mark is offline
Citaat:
gijsgans schreef op 13-05-2003 @ 00:13:
Yoooo, welcome!
Oud 12-05-2003, 23:24
gijsgans
gijsgans is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 13-05-2003 @ 00:21:
Yoooo, welcome!
jij ook bedankt!
Oud 13-05-2003, 07:40
Tryptamine
Tryptamine is offline
Idd, ik heb er ook vrede mee.

Ik vind m'n lengte perfect (1.87)....maar dr zijn wel een paar eigenaardigheden. Ik heb ultrakleine handen (zijn na een ongeluk op mn 12e niet meer gegroeid) en clownspoten (maat 50/51 en waarschijnlijk nog groeiende). M'n buikje mag ook wel wat kleiner (daar werken we aan ) en t geheel mag wel wat minder...harig zijn

voor de rest...ach, ja, met het geheel ben ik wel tevreden
Oud 13-05-2003, 07:54
metalgirl
metalgirl is offline
Met mijn gezicht ben ik wel tevreden. Kleine neus, grote ogen, volle lippen en rechte tanden.

Alleen mijn huid is minder en ik word snel rood en dat is zwaar vervelend!

Ik heb een beetje spekkige bovenarmen.

Met mijn borsten ben ik wel tevreden! Klein C-cupje, ze hangen niet en ik heb kleine tepels.

Mijn buikje... Beetje bol. Maar wel lekker zacht!

Mijn kont is te dik. Gelukkig is dat wel te verbergen in broeken en mijn vriend vind mijn bilpartij prima, dus wat zeur ik?

Benen/heupen vind ik ook te dik. Mijn benen zijn trouwens wel lang genoeg, maar dat is niet zo moeilijk als je maar 1:61.

Ik heb mooie voetjes.

3 tegen 5 ... Hmmm...
Oud 13-05-2003, 08:52
Verwijderd
Ik vind mezelf wat aan de dunne kant, maar ach, ik ben niet meer broodmager, en ik zal vanzelf wel aankomen als ik ouder wordt.
Mijn borsten zijn niet groot, maar ze zijn er wel, en de vorm is goed.
Mijn buik vind ik te gespierd, als ik 'm aanspan zie je de spieren en als ik gezwommen of gedanst heb zie je de dag erna de spieren ook als ik ze níet aanspan. Maargoed, onder een strak t-shirt staat 't wel mooi plat
Mijn benen zijn ook wel goed, misschien ook wat te gespierd.
Mijn billen zijn oke, ik vind ze te 'slap' maar daar ben ik de enige in, dus het zal meevallen
Mijn armen zijn lief
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 09:41
alanis
alanis is offline
Nou, kan ik kort over zijn
Ik kan wel gaan zeggen dat ik te dik ben, dat ik te grote borsten heb (cup DD/E) en dat mijn huid lelijk is....(bultjes op armen en benen die niet weggaan, waardoor iedereen vraagt: heb je het koud? want het lijkt net kippevel...)

Maar mijn hoofd mag er wezen, en het hoofd is toch waar de meeste mensen het eerst naar kijken..., bovendien is alles wel met elkaar in verhouding

Dus eigenlijk ben ik best tevreden hoor!
Oud 13-05-2003, 09:57
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 13-05-2003 @ 09:52:
Ik vind mezelf wat aan de dunne kant, maar ach, ik ben niet meer broodmager, en ik zal vanzelf wel aankomen als ik ouder wordt.
Mijn borsten zijn niet groot, maar ze zijn er wel, en de vorm is goed.
Mijn buik vind ik te gespierd, als ik 'm aanspan zie je de spieren en als ik gezwommen of gedanst heb zie je de dag erna de spieren ook als ik ze níet aanspan. Maargoed, onder een strak t-shirt staat 't wel mooi plat
Mijn benen zijn ook wel goed, misschien ook wat te gespierd.
Mijn billen zijn oke, ik vind ze te 'slap' maar daar ben ik de enige in, dus het zal meevallen
Mijn armen zijn lief
hoe zijn armen precies lief dan?
Oud 13-05-2003, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 13-05-2003 @ 10:57:
hoe zijn armen precies lief dan?
Geen idee, maar ik vind dat mijn armen er lief uit zien
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 10:15
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 13-05-2003 @ 10:59:
Geen idee, maar ik vind dat mijn armen er lief uit zien
Haha gek >> Foto?
Oud 13-05-2003, 10:24
Verwijderd
sarahbressers heeft gelijk, ze heeft lieve armen zo klein en... lief Mijn armen zijn ook lief
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 14:36
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
Soof18 schreef op 12-05-2003 @ 19:57:
Je hoektanden niet teruggekregen? Hoe bedoel je dat? Helemaal geen tanden daar of kleine?
x
Ik heb toen ik mijn melktanden 'inwisselde' alles teruggekregen behalve hoektanden. Dat is alleen in mijn bovenkaak zo, trouwens, mijn onderkaak is helemaal gaaf en recht en dicht . Dus ik mis 2 tanden. Het rare is dat er ook geen ruimte zou zijn geweest voor die 2 tanden. Dan zou alles uit elkaar gedrukt zijn... Maar er zit wel ruimte dus...Ik kan er wel wat aan laten doen, maar das een dure behandeling (moet ik zelf betalen aangezien ik de 18 jaar voorbij ben) en bovendien schijt ik m voor de tandarts... Ik weet ook niet waarom. Al ga ik nog wel elk half jaar trouw erheen...
Snappie? Of moet je een foto van me zien? Kun je zien dat ik helemaal lelijk ben!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 14:40
Mark
Mark is offline
haha, lieve armpjes ja.

Laat ik het lijstje ook eens afgaan. Van boven naar beneden.

Me gezicht is een beetje droevig in de "ruststand". Uhh ja, wat kun je eraan doen. Ik lag gelukkig heel veel in me leven.

Me Borst en Schouders zijn ok. Gewoon normaal, beetje gespierd, maar niet overdreven.

Armen idem, gewoon een beetje gespierd, als ik ze aanspan, dan is zie je wel duidelijk die spieren, maar normaal is het gewoon normaal.

Buik is gewoon plat als ik niets aanspan. 6-pack als ik ze wel aanspan, maarja, je loopt ook niet constand aangespannen. Dus gewoon plat.

Nouja, me geslachtsdeel is gewoon normaal, normale grote.

Me kont is wel normaal, alleen loopt ie over in me achterkant van me bovenbenen. Niet echt rond zegmaar. Dat komt omdat daar iets te veel spier zit. Beetje voetbalbenen. Kuiten zijn vrij normaal.

Kortom beetje afgetrained lichaam, maar niet perfect hoor, maar dat hoeft ook niet.

Mark (die soms wel eens een ander gezicht zou willen hebben)
Oud 13-05-2003, 14:41
Gwinnie
Gwinnie is offline
jah ben wel tevreden.
valt me alleen op dat mn rechterborst stukje kleiner is dan links
beetje jammer maar helaas
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 14:43
3Doentje
3Doentje is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 12-05-2003 @ 12:50:
Nog niet eens zo'n slechte score. Een dikke buik kun je door sporten en gezonder eten zelf wegwerken, wat je met een rotkop bijvoorbeeld niet makkelijk kunt.

En een te kleine piemel: wat jij te klein vindt, vinden meisjes vaak prima. Jongens onder elkaar lopen er altijd zo over op te scheppen. en je bent pas zestien, dan is-ie ook nog in de groei.
dank je poesiefox, maar wat trouwens nog vergeten ben, is dat ik flaporen en puisteb heb, die puiten gaat vanzelf wel weg, maar die flaporen is nog een probleem.

Maar wel een vorrdeel is, dat mijn vriendin me zo wel mooi vind en dat is altijd leuk meegenomen
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 15:19
AtHell
AtHell is offline
I'm just jummie

Er zijn natuurlijk wel wat dingen waar ik me aan stoor maar over het algemeen ben ik best tevreden.
Oud 13-05-2003, 16:18
beija_flor
beija_flor is offline
Nee
Oud 13-05-2003, 16:34
DeSSie
DeSSie is offline
Me buikje mag wel wat minder dik zijn
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 16:42
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Zuig schreef op 13-05-2003 @ 17:18:
Nee
i'm still a sucker for your body tho...
Oud 13-05-2003, 17:10
Verwijderd
ik vind mij lichaam lelijk, ik walg ervan.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 17:40
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
DOGGONE schreef op 13-05-2003 @ 18:10:
Dat meen je niet!

Hoezo?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 18:05
Idoless
Idoless is offline
hmm...lelijk, ik heb mn hele leven al een buikje, dat niet weg kan/wil gaan en steeds groter groeit, en ik zou graag kleiner willen zijn, k ben 1.74 en zou graag 1.68 ofzo willen zijn,
maar dat kan helaas niet
Oud 13-05-2003, 18:20
Verwijderd
nope, ik haaat mijn lichaam, t enige wat ik wel okee vind zijn mn tittin' maar daar houdt t ook bij op..
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 19:50
HetMeisje
HetMeisje is offline
Over mijn lichaam denk ik vooral heel erg wisselend. Ik heb perioden dat ik denk dat het wel redelijk gaat. Maar zoals nu voel ik me erg onprettig. Ik ben ongeveer 1.79 en ben nu 62 kilo. Ik ben de afgelopen jaren veel lichter geweest. Dus zal ik er nu ook weer voor gaan zorgen dat ik 58 kilo ga wegen. Misschien dat ik me dan weer iets zekerder voel.
Op dit moment laat mijn gevoel over mijn lichaam het dus erg afweten. Al ben ik altijd wel erg onzeker, en vind ik mijzelf nooit mooi genoeg.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 19:54
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
soms wel soms niet...m'n borsten vind ik wel mooi, maar ik had wel wat groter willen zijn (iets langere benen dus)
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 20:14
Roos
Roos is offline
Ja hoor ik ben wel tevreden, als één van de weinigen hier zie ik. Tja natuurlijk heeft iedereen kleine dingetjes die anders zouden kunnen, maar over het algemeen vind ik het prima.
Oud 14-05-2003, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Gerard SnEl schreef op 13-05-2003 @ 18:40:
Dat meen je niet!

Hoezo?
ja meen ik wel, ik ben 174 cm ofzo ben veels te dik heb brede schouders(bodybuilderschouders) Brede heupen een dikke buik dikke armen dikken benen. Ongelijke borsten (verschil van een cup) en heb een ontieglijk lelijk hoofd. dus ik vind mezelf lelijk ja
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 17:56
Moodindigo
Moodindigo is offline
To be original: Soms ben ik tevreden .

dingen:
Eindelijk trekken die teringjeugdpuistjes écht weg (zolang ik maar met mijn poten van chocolade afblijf ). Nu die verrekte meeëters nog allemaal wegpesten...

Mjah...ik vind dat ik nogal een grote kop heb, zeker ten opzichte van mijn lengte. Ik vind dat ik wel ietsje groter mag zijn (1m76 ben ik nu).

Naja...die laffe uitstraling, die mag ook wel eens weg. Ik zou wel wat "leuker" willen ogen...vind mezelf nogal gewoontjes...

dingen:
Ik heb mooie blauwe ogen. Tenminste, dat vind ik .

Ik heb kuiltjes in mijn wangen als ik lach en een klein kuiltje in mijn kin (just dig it).

Ik ben breed zat. Dat kan niet beter. Met name omdat mijn schouders mooi recht zijn, zie je dat goed .
En daarbij: ik heb exact een confectiemaat! Dat rocks!

En ik ben definitely tevreden over het feit dat ik er "lief" uitzie.

En ik mag ook niet klagen over mijn penis .

punten:
Gewicht vind ik niet zo erg (68 a 69 kg). Ikzelf heb liever een zacht buikje dan zo'n sickpack...euh...sixpack .

Ohw jah...ik krijg inmiddels borsthaar en heb haar op mijn benen. Nu hoeft het ook niet helemaal kaal te zijn, maar het zou fijn zijn als het niet verder groeide... zo laten dus

Ik heb -soms- mooi haar (op mijn hoofd). Vooral als het net geknipt is, of juist nog net niet geknipt is (schijnt het redelijk mooi te krullen) en als ik geen bad-hair-day heb...

ERGO:
Een 6+ geef ik aan mezelf
Eigenlijk ben ik best wel gelukkig met mezelf
Yeah
Oud 14-05-2003, 20:07
Verwijderd
Op verzoek: foto van mijn arm
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 22:18
Cthulhu
Cthulhu is offline
Ik vind mezelf mooi.
Ik weet dat een heleboel mensen dat niet vinden, omdat ik regelmatig te horen krijg dat ik dik ben. Hoor ik ofwel per ongeluk achter mijn rug, of mensen roepen op straat dat ik moet gaan afvallen. Ik ben 1m68 en weeg 66 kilo. Dat is naar mijn mening NIET dik. Maar ik begin wel echt te twijfelen.
Ik zie ook wel dat ik niet de ideale maten heb, maar zo erg is het echt niet.
Ik zit dus wel regelmatig in de put over mijn uiterlijk, maar als ik in de spiegel kijk kan ik niet zeggen dat ik mezelf lelijk vind.
Ook mijn vriend blijft maar herhalen dat hij me mooi vindt en hij meent het ook echt.

Als ze mij op een onbewoond eiland plaatsen met enkel vrienden om me heen, zou ik ontzettend tevreden zijn met mijn uiterlijk.
Jammer genoeg zijn er blijkbaar veel mensen die een probleem met mij hebben..

en @ sarahbressers: je armpjes zijn ook schattig!
Oud 14-05-2003, 22:19
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 14-05-2003 @ 21:07:
Op verzoek: foto van mijn arm
[afbeelding]
Liev!!
Oud 14-05-2003, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Cthulhu schreef op 14-05-2003 @ 23:18:
Ik vind mezelf mooi.
Ik weet dat een heleboel mensen dat niet vinden, omdat ik regelmatig te horen krijg dat ik dik ben. Hoor ik ofwel per ongeluk achter mijn rug, of mensen roepen op straat dat ik moet gaan afvallen. Ik ben 1m68 en weeg 66 kilo. Dat is naar mijn mening NIET dik. Maar ik begin wel echt te twijfelen.
Ik zie ook wel dat ik niet de ideale maten heb, maar zo erg is het echt niet.
Ik zit dus wel regelmatig in de put over mijn uiterlijk, maar als ik in de spiegel kijk kan ik niet zeggen dat ik mezelf lelijk vind.
Ook mijn vriend blijft maar herhalen dat hij me mooi vindt en hij meent het ook echt.

Als ze mij op een onbewoond eiland plaatsen met enkel vrienden om me heen, zou ik ontzettend tevreden zijn met mijn uiterlijk.
Jammer genoeg zijn er blijkbaar veel mensen die een probleem met mij hebben..

en @ sarahbressers: je armpjes zijn ook schattig!
Ach pf, dat kan best. Het is niet dun, nee, maar moet dat dan per se? *rolt met ogen naar mensen die dat vinden* Zo mooi is dat niet, liever meer vet dan minder.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 22:44
Verwijderd
Het kan ermee door.
De ene keer vind ik m'n lichaam vreselijk en de andere keer ben ik er trots op.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 12-05-2003 @ 20:46:
Ik vind een goed zichtbare neus veel leuker dan die mopshonddingetjes, hoor Niet dat je er veel aan hebt dat ik dat leuk vind, maar er zijn vast wel meer mensen als mij
Ach ja. Ik geloof dat mn vriend het ook wel mooi vindt, maar aan hem heb ik eigenlijk ook niks, want hij vind alles goed.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 13:13
3Doentje
3Doentje is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-05-2003 @ 18:28:
Ach pf, dat kan best. Het is niet dun, nee, maar moet dat dan per se? *rolt met ogen naar mensen die dat vinden* Zo mooi is dat niet, liever meer vet dan minder.
Precies, Weet je wat ik echt lelijk vind. Van die mensen die helemaal geen grammetje vet heben, en waar je ale botten kunt zien en voelen. Nee doe mij maar een beetje een dikker iemand, dat je niet als je tegen haar aan ligt op een paar keiharde botten ligt.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 20:04
Piccola
Piccola is offline
Mwah.. Ik ben er eigenlijk heel onzeker over, terwijl ik er nooit echt hele negatieve dingen over te horen heb gekregen ofzo!
Ik vind mijn armen en benen te dun, ik zou een plattere buik willen, ik wil grotere borsten, mijn haar krijg ik nooit zo zoals ik wil dat het zit... Ik vind sowieso dat ik veel te harig ben Af en toe heb ik het idee dat ik nog meer haar op m'n lichaam heb dan m'n vrienden Nee, maar ik vind mijn armen en buik te harig en dat is gewoon oerlelijk Het enige dat ik echt mooi dan vind zijn mijn ogen en m'n tepels Ik heb tenminste niet van die pannekoeken ofzo, ze zijn mooi klein!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 22:27
Warsocket
Warsocket is offline
ligt eraan hoe je het bekijkt of je mooi (gevonden wordt) of niet hangt toch vooral af van je uitstraling k bedoel ik ben niet lelijk maar ik ga ook niet zeggen dat ik zo in de playgirl kan

en je kan allles op 2 manieren bekijeken ik heb een bierbuikje maar er staat wat sexy haar op (vindt ik) en dat zou weer niet staan op een platte buik het kan dus 2 kanten op
Oud 16-05-2003, 22:28
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
mja ik ben wel tevreden over me lichaam. ik bedoel, ik kan er wel onzeker over gaan zitten zijn enzo, maar daar schiet ik niets mee op. Als ik mezelf te dik zou vinden zou ik wel minder eten ofzo.. maar ik ben best wel dun dus.
uh het mooiste? Ik weet niet echt... ik denk mijn taille. en net als jij mijn kont en platte buik. hm eigelijk heb ik het zelfde als jij
Oud 17-05-2003, 10:27
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
DOGGONE schreef op 13-05-2003 @ 18:10:
Niet zo negatief doen over jezelf hoor!! Er zijn vast en zeker ook pluspunten aan je lijf.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 13:19
Fog
Fog is offline
ik vind mijn lichaam heel lelijk...

ik zit echt vaak in de knoop met eten....ik eet en snoep een tijd lang maar door, heel erg veel, en t boeit me allemaal helemaal niks meer en dan zie ik mn zusje ofzo in dr bikini en dan voel ik me weer zo ontzettend ongelukkig en dan ik eet een hele tijd biiijjjjna NIKS meer en val vaak flauw....

ik weet dat ik niet echt dik ben...ik heb nog nooit te horen gekregen dat ik dik ben...wel dat ik wat voller gebouwd ben...

mijn lichaam is gewoon heel erg vrouwelijk...heb grote borsten, brede heupen, hele duidelijke taille, btje een buikje, iets vollere kont...en dat vind ik opzich best wel mooi...maar ik zou t gewoon zo graag dunner willen hebben...

maar tis niet zoveel vet....ik ben gewoon zo gebouwd....toen ik heel klein was had ik al brede heupen...maar toch MOET t dunner van mij....
Oud 17-05-2003, 13:59
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 17-05-2003 @ 14:19:
ik vind mijn lichaam heel lelijk...

ik zit echt vaak in de knoop met eten....ik eet en snoep een tijd lang maar door, heel erg veel, en t boeit me allemaal helemaal niks meer en dan zie ik mn zusje ofzo in dr bikini en dan voel ik me weer zo ontzettend ongelukkig en dan ik eet een hele tijd biiijjjjna NIKS meer en val vaak flauw....

ik weet dat ik niet echt dik ben...ik heb nog nooit te horen gekregen dat ik dik ben...wel dat ik wat voller gebouwd ben...

mijn lichaam is gewoon heel erg vrouwelijk...heb grote borsten, brede heupen, hele duidelijke taille, btje een buikje, iets vollere kont...en dat vind ik opzich best wel mooi...maar ik zou t gewoon zo graag dunner willen hebben...

maar tis niet zoveel vet....ik ben gewoon zo gebouwd....toen ik heel klein was had ik al brede heupen...maar toch MOET t dunner van mij....
*Herkenning* Vooral dat laatste dan. Ik moet ook afvallen van mezelf, maar ik heb er gewoon geen puf voor. Als ik me voorneem elke dag oefeningen te doen vergeet ik t gewoon of heb zoiets van 'komt morgen wel weer' (niet dus)... Zucht. Ik wou dat ik zo iemand was die kilo's kon eten zonder een grammetje aan te komen, maar helaas is dat niet voor iedereen weggelegd...
Oud 17-05-2003, 14:01
Ilsje
Ilsje is offline
kort gezegt: ik walg van mezelf
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 14:04
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Ilsje schreef op 17-05-2003 @ 15:01:
kort gezegt: ik walg van mezelf
Mjah maar je hebt er je redenen voor...
Je lichaam is wel heel mooi hoor, echt!! Maar ik snap wel dat jij er van walgt na wat je hebt meegemaakt... Ik hoop voor je dat je ooit (misschien met hulp) gaat inzien dat jij een superlichaam hebt en dat veel meiden jaloers zijn... (ik in ieder geval wel!)

Regels voor berichten