Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ff aanpassen in de regels: onbewuste nachtelijke emissies tellen niet |
![]() |
||
Citaat:
![]() en tja als je wel in een nat bed wakker word.. opzich mag het klaarkomen niet maar tis nie eigen schuld maar dan heb je wel minder behoefte dan anderen die geen ongelukjes hebben.. dus ist nie eerlijk..
||
Citaat:
Sjezus christus dat is wel een definitie vn lui zijn
|
Je loost 's nachts niets... natte droom wordt je wakker van of je ziet het wel in je broek/bed.. duurt wel voor dat dat opdroogt..
waarschijnlijk krijgt 30-50% van de mannen nooit een natte droom. persoonlijke behoefte is anders sommigen rukken zich in een toestand van halve slaap sommige deelnemers hebben een vriendin Je kan cheaten want wie controleerd het, maar we gaan ff uit van eerlijkheid. Deze wedstrijd is al oneerlijk vanaf het begin.. maar daarom niet minder leuk naar mijn mening. Waarom zou je mee doen? Voor de lol, kijken of je jezelf kunt beheersen en een gewoonte doorbreken. Hoe win je? Door de momenten die je normaal gebruikt om te rukken simpel weg over te slaan en dat te blijven doen totdat ieder ander is afgevallen.
||
Citaat:
He douche, waarom is de wedstrijd oneerlijk?
||
Citaat:
Als je je 1 keer in de maand rukt en een ander 3 keer per dag... dan heeft de 1 amper last van het niet rukken en de ander vliegt zowat de gordijnen in.. Als de een regelmatig een antte droom heeft dan ligt ie er in een week geheid uit terwijl iemand die dat nooit heeft en niet trekt het langer vol kan houden. etc...
|
je zal je lul maar verliezen door uit de hand gelopen dryathon.
Vriendin: wat is dit Jaap-berend? JB: Niks Helga FUCKING NIKS! Helga(vroeger ook wel vriendin): hoe komt het JB: door die voodoo KLOOTzakken op dat forum Halge(dit maal verkeerd gespeltdtdt maar nog wel vriendin): Wat ga je doen Jaap-berend? JB: Wat kan ik doen......? Wat wil je dat ik doe? Helga(ja die): Het uitmaken natuurlijk, weetje hoe saai? JB: Je kwetst me doe me dit niet aan.. Helga(hou je bek):Ik kan er niets aan doen JB:.......wat? bedoel je..? is het...? Buurman(gastrol stem):aaaaaaaaaaaahhhhhh Voodoo mastah Steve in een lamme bui JB: ren Helga !! ren voor je leven ! Helga: hey lul loze klotskop ga je nu ook schreeuwen als een meid?? JB: wat doe ik verkeerd.....................................? Helga: nou als je je afzet van de duikplank staat je rechtervoet krom en je "wappert" met die nichterige arm/aarsplug van je. JB: wat drijft je tot deze onzin. Helga(dit keer zijnde de naakte dikke negerin die je je niet had voorgesteld): Sorry 't is die lamme forum aap met ijn slechte humor.
Laatst gewijzigd op 12-05-2003 om 23:49. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
wat is dit nou laat die jongen lekker trots zijn dat het internet ook een seksleven kan belemmeren. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
laat staan barbies in huis en ik denk niet dat ik naar jou ga luisteren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ook voor mensen die doof zijn toegankelijk volgens mij ook voor ietwat simpelere mensen maar dat durf ik niet in zekerheid te zeggen.
||
Citaat:
-je bent niet grappig -je hebt ruim 78000 posts en nog steed szulke domme antwoorden -geen borrelnotoloog
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zie mezelf niet meer dan 78000 posts hebben maar dat KAN aan mij liggen nee idd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ja jongens
ik begin echt fucking veel moeite te krijgen. als glow en type er morgen ochtend uitliggen eindig ik asl 8e, genoeg eer? nee, zegt chaos, ik moet bij beste 3 zitten fuck fuck fuck moreel dilemma waar sartre nachtenlang overzou denken, en waar een gemiddelde psycholoog obsessief-compulsief van zou worden ofzo
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Dryathon deel 7 botulismf | 500 | 07-03-2005 12:42 | |
Muziek |
Dryathon 2005 deel 6 + Poll! Verwijderd | 500 | 02-03-2005 12:53 | |
Muziek |