Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En als het zo door blijft gaan gaat het nog wel ff een paar jaartjes door en ook in Nederland. Maar jij hoeftde nummers toch niet leuk te vinden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het ging mij eigenlijk meer om het feit dat Slipknot ook een pleuris band is en dat het dus bewijst dat die gasten dus helemaal geen smaak hebben |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ennuh, over Good Charlotte: Ik vind ut coole muziek, en of het nou punk is of whatever, dat boeit me niet. Ik luister idd ook naar Blink ed. wat zou het? ik noem het iig geen punk, voordat iedereen me aanvalt. Tis gewoon blij, en that's it. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik hoopte dat ze ook leuke liedjes hadden gemaakt, nadat ik lifestyle had gehoord. Dus ik downloaden... was het alleen maar erger! Maar goed. Ze.. hebben tattoo's en dat is wel heel punk natuurlijk.
Ik vroeg trouwens gister zo'n 'PuNkChIcKK' bij mij op school wat anarchisme is, nadat ze een paar mooie anarchisten tekens op de schoenen van mijn confessionele vriend had getekend, en zij antwoordde: 'nou... ehm... dat is... jeweetwel... gewoon... chillen enzo..' En toen werd de überpunkdude erbij geroepen 'wat is anarchisme ook al weer?' 'nou... dat is... als ik twee broden heb... geef ik jou er een.' Achteraf kan ik er wel smakelijk om lachen. |
![]() |
||
Citaat:
GC is geen bandje dat denkt te zijn etc... Nee ze zijn het gewoon. Ze zeggen wat ze vinden, en als je goed naar de nummers luisterd leer je ze beter kennen!!!! En het concert 29 juni van GC wordt gewoon goed!! ![]() |
![]() |
|
'No one in this industry,
Understands the life i lead. When i sing about my past It's not a gimmick, not an act. These critics and these trust fund kids Try to tell me what punk is But when i see them on the street they got nothing to say' (GC - The Young And The Hopeless) zegt genoeg denk ik... ![]()
||
Citaat:
![]() Gezellig, dat je ook gaat ![]() Je Simple Plan is ook leuk ja. Alleen hoor je niks van ze wel jammer. Heb je trouwens van GC de clip Young And The Hopeless gezien?? Die is grappig!! |
![]() |
||
Citaat:
Ze lijken me zo aardig!! Vooral Joel ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik krijg uhm steeds zonder te zien maar ik heb uhm op de pc. Maar je kan TYATH downloaden op kazaa!! Beter komt er gewoon nog een derde album de eerste 2 heb ik al... ik luister alleen maar GC *Verslaafd* (Moet ook wel alle nummers uit me kop kenne voor 29 juni ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat: