Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2003, 17:46
hajo
hajo is offline
Zoals het een vader betaamd (oke, weer hypothetisch) ben ik tot conclusie gekomen dat ik wel erg snel heb geoordeeld. Ik zou de huisarrest weer afschaffen en ik zou erg graag eens met die meneer willlen praten. Daarna zien we wel weer veder.
Advertentie
Oud 15-05-2003, 18:10
sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
hajo schreef op 15-05-2003 @ 18:46:
Zoals het een vader betaamd (oke, weer hypothetisch) ben ik tot conclusie gekomen dat ik wel erg snel heb geoordeeld. Ik zou de huisarrest weer afschaffen en ik zou erg graag eens met die meneer willlen praten. Daarna zien we wel weer veder.
Das beter
Oud 15-05-2003, 18:19
Gothic
Gothic is offline
Ik vind een brief zwak... Dan komen ze erop terug op een moment dat het jou misschien neit uitkomt ed. Bereid ze voor op een gesprek en zeg dat je hem meeneemt. Dan kunnen zij eerlijk reageren en jij kan je meteen verdedigen, net als hijzelf, als je hem meeneemt en hij is echt zo geweldig als jij vindt, dan zullen ze hem eerder een kans geven dan dat ze horen dat hun dochter een vriend heeft van ruim 40. Ze zullen het waarschijnlijk meteen verbieden... Als je hem meeneemt kunnen ze hem leren kennen en heb je tenminste nog een kans...
Oud 15-05-2003, 18:22
sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
Gothic schreef op 15-05-2003 @ 19:19:
Ik vind een brief zwak... Dan komen ze erop terug op een moment dat het jou misschien neit uitkomt ed. Bereid ze voor op een gesprek en zeg dat je hem meeneemt. Dan kunnen zij eerlijk reageren en jij kan je meteen verdedigen, net als hijzelf, als je hem meeneemt en hij is echt zo geweldig als jij vindt, dan zullen ze hem eerder een kans geven dan dat ze horen dat hun dochter een vriend heeft van ruim 40. Ze zullen het waarschijnlijk meteen verbieden... Als je hem meeneemt kunnen ze hem leren kennen en heb je tenminste nog een kans...
Ja daar heb je gelijk in
Dank je wel!!
Oud 15-05-2003, 18:36
hajo
hajo is offline
ik weet het niet hoor. Als ouder zou ik namelijk in eerste instantie uit mijn slof schieten, en misschien na een nachtje slapen iets milder gestemt zijn. IK weet niet hoe jouw ouders zijn, maar als ik zoiets zou horen zou ik hem meteen de deur uit flikkeren. Ik denk dus dat het juist slimmer is om het eerst te vertellen, en daarna als de sfeer een beetje geluwt is hem meenemen en voorstellen.
Oud 15-05-2003, 18:45
Mindfields
Mindfields is offline
Een vriendin van me van bijna 18 heeft nu ook een vriend van 36 met een kind van 4. Ik vind het echt...Bah. Ze moet het zelf weten, maar ik keur het niet goed.
Ik heb nu al besloten dat ik mijn kind heel vrij ga opvoeden, maar als MIJN dochter ooit met een vent van 37 thuis komt, geef ik die vent gewoon aan en leg ik aan mijn dochter uit dat ze maar een jongen van haar eigen leefdtijd of een paar jaar ouder moet zoeken.
Oud 15-05-2003, 19:20
rampenstamper
rampenstamper is offline
Lieve, lieve angela,
persoonlijk wil ik je even zeggen hoe ik over jou situatie denk. Je bent zelf 15, je vriend 37. Denk hier eens goed over na. Je zult denk ik in alle waarschijnlijkheid problemen met je ouders hierover krijgen, dat zij het niet bepaald leuk vinden. En zoals anderen het al zeiden: als hij 40 is, ben jij 18. Zou je later, als je bijv. 25 bent, en hij dus 48, dan is hij degene die grijs haar krijgt, over 2 jaartjes abraham ziet. JIJ zit dan nog heel vrolijk nog jeugdig te zijn... achnouja, misschien overdrijf ik nu wel een beetje (je relatie zal denk ik niet tot trouwen doorgaan). Maar zou het nu niet veel makkelijker voor je zijn om gewoon een geweldig vriendje van eigen leeftijd te hebben, waar je net zo veel van kunt houden als deze van 37? Zou dat niet gewoon kunnen? Maak het voor jezelf en ook voor je ouders gewoon niet te moeilijk en ga de moeilijkheden uit de weg! Gewoon een leuke jongen van bijv. 16 vinden en je bent net zo gelukkig! Please, denk hier alsjeblieft heel goed over, please!
veel sterkte...
Oud 15-05-2003, 19:38
Ninn
Ninn is offline
Als jij van die man houdt en hij van jou, dan vind ik dat je de stap moet nemen om het je ouders te vertellen. Ze zullen er niet blij mee zijn. Zeker niet. Maar ik denk dat als je ouders het hebben laten bezinken en ze zien in dat jij gelukkig bent. Dat ze het op den duur ook wel zullen accepteren.

Heel veel suc6 ermee!!!!!!

Dikkke kus
Reageren

Regels voor berichten