Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2003, 19:07
Gwinnie
Gwinnie is offline
niet zo probleem van maken. bij mij in de pauze staat altyd een gozer die mij niet uit kan staan. en ik hem niet.
daarom praten we gewoon niet met elkaar, ookal doen mn vrienden dat wel. heel simpel tog......
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2003, 19:44
sweetchrissiej
sweetchrissiej is offline
achjaah maar toch het is irritant.
Hij is echt zo knap dat ik hem nie in een keer kan vergeten ookal is dat het beste.
Oud 16-05-2003, 20:48
king112
king112 is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-05-2003 @ 23:28:
Mijn advies is: hou je bezig met school.
Inderdaad neem dit advies gewoon aan.
Als je 12 bent hoor je met poppen te spelen, niet me andere kinderen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 21:15
Verwijderd
hey

Hmm luister hier maar eens goed naar..
Toen ik in de brugklas zat werd ik verliefd op een ongelooflijke eikel, eerst was hij wel aardig, maar later begon hij me alleen nog maar af te kraken.
Dan ging hij recht tegenover me zitten en vertelde steeds weer hoe lelijk ik wel niet was. Hij had een grote bek en was zeg maar een beetje de gangmaker in de klas.. ik leed er ontzettend onder en dat heeft ontzettend veel sporen achtergelaten. Wat ik daar meegemaakt heb, ook hoe de meisjes uit m'n klas op een gegeven moment deden enzo.. iedereen vond dat ik me aanstelde. Zij mochten wel over jongens zwijmelen, maar als ik iets zei was ik aan het zeuren of weetikveelwat.
En andere jongens uit de klas, vrienden van die eikel, liepen me ook de hele tijd af te kraken.

Probeer alsjeblieft al die mensen te negeren. Je moet z'n msn niet eens willen hebben, als hij je zo afkraakt is het gewoon een sukkel.
Laat je nooit door dat soort arrogante, puberige rotventjes een minderwaardigheidscomplex aanpraten.
Je hoeft hem ook niet eens te vertellen dat je hem niet meer wil, je moet hem gewoon negeren. En ga ook niet met je vriendinnen meelopen, achter hem aan.

Sterkte ermee Probeer het leuk te hebben op school
xx
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 22:28
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Je ziet het helemaal in de verkeerde verhouding meisje. Jij ben de vrouw en dus qua geest en lichaam 2 jaar ouder dan hij. Dat betekent dat je zo ontzettend boven die gast moet staan. Geloof me, als je hem het gevoel kunt geven dat jij hem ziet als een lief schattig jongetje, echt zeg maar het leukste kleine broertje wat je een meisje zich wensen kan dan heb je de hele slag gewonnen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 10:54
sweetchrissiej
sweetchrissiej is offline
Ik heb mijn vriendinnne al duidelijk gemaakt dat ik niet meer achter hem aanloop.
Zei doen dat ook niet.
Eerst durfde ik nie in zijn buurd te komen maar nu wel.
Nu loop ik gewoon langs hem heen en hij heeft gister niet eens wat gezegt alleeen dom aangekeke.
Ik zeg wel steeds dat ik hem een lul vind maar mijn vriendin vind hem aardig jaah dan word het steeds ruzie want zo gaat dat niet samen.
Ik wil niks meer met hem te make hebbe maar zei praat heel de tijd over als ze hem ziet.
Reageren

Regels voor berichten