Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() WIe weet alsnog wel een beetje besloten houden door forummers zelf gewoon mensen mee te laten nemen.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moet de hele maand Juli werken...de hele maand augustus heb ik vrij, en daar ga ik ook ergens op vakantie maar dat is toch nog niet geplanned dus voor mij is augustus helemaal vrij
![]() Als er vooral Punk word gespeeld kan je het naturlich ook Pankapop noemen (Panka is Pools voor Punk) Oh ja en ik heb ook nog een ander bandje Ask For Bob wat ik op dit moment aan het posten ben (ter promotie) , tis alleen geen forum-band maar ze zijn wel gratis ![]() Het festifal zelf, kunnen we dat niet op 1 of ander grasland erens houden? Heeft iemand een terreintje van enkele hectare over? ![]() (ik vind FistFest Toch leuker) |
![]() |
|
Naam:Runkapop
![]() Organisatie: Ulfke Roxy SounD Sooz Bands: Pleurez Nurk Pharmacon Playroll E-M-P-T-Y Disappointed earth? Ik kan Darwin vragen ![]() Datum: Eind zomer..dan hebben we nog de tijd. Desnoods volgend jaar pas ![]() Locatie: Zou dus idd in Blokzijl kunnen (Overijssel, vlakbij Steenwijk/Meppel/Zwolle). Zou ik wel zwaar moeten overleggen met die vriendin + ouders. Roxy? (Angela heet je geloof ik) Jij had het al een keer geprobeerd? Heb jij geen locatie? Of Rutger? Vergunning: Moet dat? Is een bloemetje voor de buren niet genoeg? ![]() Geheim: Voor forummers door forummers + intro's, dus vriendjes/vriendinnetjes Camping: tentjes Entreeprijs: Eerst bekijken hoe veel alles bij elkaar gaat kosten..? Spulletjes Wilbert? Jij kende mensen in de Gigant waarvan we evt. versterkers etc. konden huren voor een vriendenprijsje? ![]() ![]() |
![]() |
|
Die datum moet natuurlijk wel duidelijk worden gesteld, zodat iedereen er rekening mee houd en zorgt dat hij kan.
En Oja: ik wil best meehelpen met organisatie, als er nog wat te doen is, of hulp benodigt is, ik schrijf me dan wel in (in navolging van de dryathon ![]()
|
![]() |
ik lees dit nu dus voor et eerst en ik vind het echt een dope idee!
![]() Ik denk dat buiten in een weiland echt heel erg koel is. En dan met zn allen bbq-en. En dan muziek en dan bbq en dan weer muziek en dan tot vet laat. Echt dope zou dat zijn. Het enige onzekere is dan het weer. Een podium is denk ik echt niet nodig, gewoon op de grond met een paar houten platen zou goed genoeg zijn. Ik vind dat alle bands gratis moeten spelen, ja ook wij ![]() het zou leuk zijn als iedereen wat eten en drinken meenam en een paar euro om de kosten van de bands en de aperatuur te betalen. Nou ja, succes met organiseren enzo!
||
Citaat:
gratis.. voor forum (+ aanhang) door forum. We gaan het over reiskosten vergoeding hebben. Ufke is meer voor zaaltje.. ik vind nog steeds veld en een overnachting erin zodat het echt gevoel van een minifestival krijgt iets waar we naar kunnen streven. Terugstappen naar meer bescheiden feest in zaaltje kan altijd nog.
||
Citaat:
Kun je slapen in de blokhut (groot) en buiten festival houden
||
Citaat:
Of moeten we onze eigen Ranka blokhut bouwen? Denk dat het vinden van het veld eerder een probleem is.. als er veel mensen komen is een blokhut te krap lijkt me.. podium(pje) is dan belangrijker en verder slaap je gewoon een nacht in een tentje.. overleef je best wel zelfs als niet elk afzonderlijk tentje electriciteit heeft.
|
|