Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2003, 22:10
Kamilla
Kamilla is offline
Ik heb nog nooit gehoord van iemand dat ik praat in mijn slaap. Maar mijn zusje heeft een keer gezegd: "Ik wil een ei, een hardgekookt ei!".

Geweldig topic
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2003, 11:34
Qimm
Qimm is offline
Actie van een vriendin: "Nee Matthijs, jij maakt altijd alles stuk"
Actie van een broer van een vriendin van mij: Mark je moet eruit: "Dat kost 25 gulden!"
Actie van Mij: "Nee haal um eruit!" vraag me niet wat ik droomde, want dat wil ik zelf ook weten
Oud 16-05-2003, 18:07
Uice
Uice is offline
Citaat:
Juice schreef op 15-05-2003 @ 18:08:
hum... ik, slapend: "WERKEN VARKENS!"
ik vraag me nog steeds af waarom ik dat ooit zei..
Oud 16-05-2003, 18:38
zozze
zozze is offline
ik ga altijd heel hard lachen in mijn slaap

hm en soms ook luid en hysterisch gillen maar dat lag dan weer aan een probleem dat ik had
Oud 16-05-2003, 19:29
G.T.C.
G.T.C. is offline
Ik heb mijn zusje trouwens wel een keer gehoord in haar slaap. Dat was een keer tijdens vakantie. Toen sliepen ik, een vriendin en mijn kleine zusje met zijn allen in zo'n groot 2 persoons bed.
En die vriendin en ik lagen nog wat te praten toen mijn zusje opeens een paard begon na te doen!
Echt de hele tijd hinneken enzo, en proesten als een paard. Nouw, ik hield het echt niet meer
Oud 16-05-2003, 19:42
Piccola
Piccola is offline
Ik weet nog wel dat ik een keer gedroomd had dat ik een hele mooie nieuwe broek had gekocht en daar was ik heel trots op! Toen ik 's morgens wakker werd was ik er nog helemaal blij van dus ik sprong meteen onder de douche zodat ik snel die broek aan kon trekken. Toen ik hem niet in m'n kast zag liggen vroeg ik aan m'n moeder waar ze hem had gelaten. De manier waarop ze naar me keek zei mij genoeg...

En mijn moeder lag een keer op de bank te slapen en toen kwam ik erbij zitten. Toen legde ze opeens haar benen op mij en begon met haar voeten een beetje tegen mijn benen aan te duwen. Dus ik legde haar benen aan de kant en mompelde een beetje "Doe es niet!" Toen sprong mijn moeder ineens kwaad op, schreeuwde ze "Hou je bek of ik trap je helemaal in elkaar!" Toen liep ze naar de keuken, ging ze zitten en is ze daar verder gaan slapen. Dat was echt zo raar! In het begin was ik een beetje bang ofzo omdat ze zo agressief reageerde, maar later moest ik echt ontzettend lachen. Toen ze weer wakker werd en ik het haar vertelde herinnerde zij zich niets en ze schaamde zich rot!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 19:56
Verwijderd
whahaha dit is echt een geweldig topic! ikzelf praat niet in mn slaap, maar mn zus wel. ze zei:

neehee! niet doen! kom terug!

*bleek nou: ze droomde dat ze op schoolreisje was en dat haar vriendinnen de laarzen van mn vader aanhad, en ze wilde ze terug*

*best wel droog*
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 20:01
Black Reina
Black Reina is offline
af en toe praat ik eens in mn slaap maar kan me er niet veel van herinneren. wel ben ik agressief in mn slaap, ik heb menigeen een schop verkocht die in hetzelfde bed sliepen

anderhalf jaar geleden was ik op vakantie met een vriendin (+ouders) en we sliepen in een 2-persoonsbed. sochtends kwart voor 6, ik hoor wat gebrabbel. "nanneke wat doe je?" "niiiiiiiiiiiiks !!" "sjjjt strax maak je je ouders wakker" "NOU EN!!" en toen sliep ze weer verder.
een kwartier later, ik was half ingedommeld, hoor ik wat naast me, ik doe mn ogen open, zit nanneke naast me *mompel* "yveeeeet geef terug!!" "huhh?" "toe nou geef terug!" probeert ze mn hand te pakken "yvet geef nou terug doe normaal" "hahahahaha nee" kdenk ik speel dit spelletje lekker mee "jawel! geef terug !" valt ze weer terug in bed "anders geef ik je een dreun hoor"*mompel* krijg ik bijna een knal voor mn kop omdat ze doelloos met dr arm in het rondzwaaide. en toen sliep ze weer verder
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 20:04
freakinaround
freakinaround is offline
Toen ik 8 ofzo was, was ik naar mn broers kamer gelopen..toen had ik em wakker geschudt..

Ik: "Sebas, Sebas!!"
Hij: " huh?"
Ik: "Bestaat smurfenland?"
Hij: "wat?"
Ik: "[kwaad] ja zeg nou gewoon, bestaat smurfenland nou of niet?! [kwaad]

Oud 16-05-2003, 20:10
Gwinnie
Gwinnie is offline
egt praten doe ik ook. weet alleen nie wat ik zeg. hele debiele dingen iig...

'sandra! volgens mij ben je zwanger!' heb ik iig een keer gezegd.

verder slaapwandelde ik wel veel vroeger.

bleef een keer bij mn tante slapen en moest plassen. dus ik liep de weg die ik thuis naar de w.c. liep.
'deur open. linksaf. deur open. linksachterin op de w.c. gaan zitten.'
daar stond bij hun een naaimachine.....
dus die was de volgende dag kapot. haha

verder ben ik hier thuis nog een keer wezen wandelen. gelukkig heb ik de gewoonte om de douchekop opzij te doen voordat ik eronder ga staan.
ik had namelijk de hete kraan helemaal opengezet en kleedde me uit. toen wou ik er zo onder gaan staan!
maar mn ma werd wakker van de douche en kon me er net op tijd onder vandaan trekken. dat was in groep 8 ofzo

ja ja,, ben raar figuur.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 20:46
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
"lalalala-lala"

Ik schijn liedjes te zingen in mn slaap
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 21:34
naam onbekend
naam onbekend is offline
Meesterlijk topic is dit.

Meestal praat ik niet in m'n slaap, en als ik het wel doe (en iemand merkt het ook nog) ben ik niet te verstaan. Een keer heb ik gezegd (ik was 10 ofzo): 'ik wil alleen maar weten wie dat zwembad nou eigenlijk bestuurt!'. Geen idee waar die droom over ging achteraf.

Een jaar of wat geleden kwam mijn vader op een ochtend mijn kamer binnen en zei: 'ik heb goed nieuws en slecht nieuws'. Ik word wakker van die tekst, en mompel met m'n slaapdronken hoofd terug: 'ja, ik weet het al. Het slechte nieuws is dat er iemand verdwaald is.' Het heeft een paar seconden geduurd voordat ik erachter kwam dat dat iets uit mijn droom moets zijn geweest (en weer wist ik niet meer waar die droom over ging).
Oud 16-05-2003, 21:37
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
annemarietjuhhh schreef op 15-05-2003 @ 19:38:
"nee, ik heb geen tijd, ik moet vlees vullen en schoonmaken..."

Als ik dat zou roepen ben ik zwaar overwerkt. Ik werk namelijk bij de AH (bijbaantje), en vul daar vlees. En dan moet ik ook nog wel eens schoonmaken.

Mocht ik dat gaan roepen in m'n slaap, dan neem ik per direct ontslag.
Oud 17-05-2003, 07:16
miro
miro is offline
Citaat:
miro schreef op 15-05-2003 @ 17:21:
Mijn vriend (van mezelf weet ik niet):

" effe mn wijf bellen"
" De beker is kapot gevallen!!!! We moeten naar de begafenis!!"
" Mijn websites zijn weer online!"

Gesprek:
Hij " bluhbleheidndsflk"
Ik" Wat?"
Hij" sdfwejof"
Ik "Wat is er nou"
Hij " Laat maar zitten!!!! Je verstaat me toch niet!!"

Nog een:

Hij tikt op mn schouder net zolang tot ik wakker ben.
ik" Wat iser?"
hij " ja ik moet hier wel erg lang wachten op mn bier he? "
Na vanacht heb ik dr nog een. Na de film the matrix reloaded te hebben gezien.

Midden in de nacht:

" Grappig he!!!"
Ikke: " Waat?"
Hij " Ja! Dat vechten!!"
Ik: " Van wie"
Hij " Van mij!"
Ik" Net zoals neo?" (ik wilde m even uithoren )
Hij" Jahaa! Maar dan een beetje anders!!"
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 10:03
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Leuk topic al zeg ik het zelf.
Oud 17-05-2003, 11:55
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
ik heb het me zus net gevraagt:

ik draaide me een keer om toen maakte ik zown geluid van ssgnrffgnfng lolly !

en fiepje (forummer die kenne jullie wel,tevens mijn zus) dacht een keer dat ze aan de telefoon zat, zegt ze : Met Sandra?
ik dacht echt van....omg...ze weer bezig...

dihs een geweldig topic
Oud 17-05-2003, 13:02
Fortisi
Fortisi is offline
Ikzelf heb nooit echt gesprekken gehouden, wel slaapwandelen, en ik heb mijn zus eens een keer gevraagd om een fotolijstje, midden in de nacht

mijn zus had dat wel een keer, ik sliep bij haar in de kamer,. op een matras, zei ze opeens "is je matras wel dik genoeg?"o.i.d.,en ik van zo van huh? zei "nee laat maar"

Mijn broer had vroeger eens keer in de laars van mijn vader geplast tijdens het slaapwandelen
Oud 17-05-2003, 13:09
Yohst
Yohst is offline
*handjes omhoog*

'en hier sliep.. '

zzzzz.. *handjes vallen naar beneden*
Oud 17-05-2003, 15:28
sublime
sublime is offline
ik praat zelf niet al te duidelijk in mijn slaap, al heb ik soms wel het idee dat ik gewoon hardop aan het huilen of lachen ben als ik droom, maar dat weet ik dus niet...

maar vroeger ging ik vaak bij een vriendinnetje slapen die heel veel in haar slaap praat en eerst wist ik dat niet, dus dat ging zo:

zij: GA WEG!!!
ik: huh?
zij: GA WEG!!!!!
ik: maar waarom dan?
>ik helemaal in de war, had echt zoiets van ik kan toch niet midden in de nacht naar huis gaan? dus ben ik toch maar blijven liggen... bleek dat ze over een spinnenaanval oid gedroomd had <
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 16:03
zozze
zozze is offline
hm op reis lag ik ooit op de bank te slapen (zo'n uitklapbaar bed), en voor die bank stond een grote lamp. Midden in de nacht werd ik wakker in gevecht met de lamp

En soms slaap ik gewoon met mijn arm in de lucht
Oud 17-05-2003, 16:06
Dminor
Dminor is offline
Ik praat nooit in m'n slaap.
Oud 17-05-2003, 16:14
Miss Helena
Miss Helena is offline
een vriendin bleef n xtje slapen en werd wakker van mijn geroep:
'mevrouw, heeft u een bonuskaart??'
Oud 17-05-2003, 16:49
Upke
Upke is offline
Mijn broertje zei eerst: "Ik ben Dracula... en ik ga motorcrossen..."
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 17:06
Verwijderd
ik praat ook heel veel in me slaap. mijn vriend gaat dan altijd doorvragen zo ook deze keer:

ik: "ik heb hele mooie sokken aan"
hij: "wat zeg je?"
ik: "nou kijk maar, ik heb hele mooie sokken aan"
hij: "en wat voor kleur hebben ze?"
ik: "de ene is geel en de ander is paars"

lol echt mooi

ik: "ik word echt moe van dat kratten stapelen"
hij: "wat ben je aant doen?"
ik: "kratten stapelen, zwaar hoor"

Verder ga ik wel eens rechtop in me bed zitten en doe ik me ogen open en beweeg op deze manier terwijl ik me vriend aankijk en ga daarna weer liggen en verder slapen...

en me zus roept standaard om me moeder...
maar dan echt heel hard: "mamaaaaaa"
Soms ga ik dan kijken en ligt ze gewoon te slapen...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 17:58
bassgirl
bassgirl is offline
paar jaar geleden op vakantie sliep ik bij mijn broertje in zo'n 2=persoonsbed ... ik was nog wakker roept ie zo heel hard 'waar is de vierdaagse' ik zo huh wat zeg je...'waar is de vierdaagse... ikke aan mijn moeder vragen en toen sliep ie weer ... naja nog steeds

of diezelfde nacht roept ie opeens heel hard 86
Oud 17-05-2003, 20:16
Uice
Uice is offline
Oeh gister nog toen sliep ik bij een vriendin en schijn ik gezegd te hebben: "Ik wou dat ik een paling was"
Oud 17-05-2003, 20:26
Verwijderd
volgens mijn moeder heb ik een keer lopen praten dat mijn computer niet aardig deed tegen me. Maar ik beweeg meer in mijn slaap als dat ik praat. Ik moest een keer een tweepersoonsbed met mijn neef delen, Ik pakte telkens zijn deken af, sloeg hem in zijn gezicht. Draaide me helemaal om en schopte hem in zijn gezicht, liep over zijn gezicht heen en ik weet er niets van oh en ik heb een keer lopen schreeuwen dat mijn broer de kerstman had vermoord door mijn buurjochie er tegenaan te gooien, ik had toen nog geeneens een buurjochie

Laatst gewijzigd op 17-05-2003 om 20:29.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 21:35
barbara.inc
barbara.inc is offline
Ik ben echt heel erg goed in het doen van te stomme dingen in mijn slaap...

Een keer op schoolreis was ik midden in de nacht naar de jongenskamer gelopen, heb ik daar een kruk gepakt van een geblesseerde jongen en ben ik naar buiten gelopen, richting gracht. De leraren vroegen me wat ik in godsnaam van plan was en ik riep heel enthousiast: ''Ik ga ff met mn hengeltje in het kanaal vissen!'' en toen ze me tegen wilden houden riep ik heel boos: ''jullie gunnen een mens ook zijn hobby niet! Jullie kunnen alles van me afpakken, behalve mijn hengel. En nou wil ik een koud biertje, want anders bijten ze niet''....
En ik heb nog wel een hekel aan vissen...

Ow ja, en ik heb mijn broer geslagen..Ik riep: Geef mij ook een lolly, jij hebt er 2, doe niet zo aso...
Hij (wel wakker)ee, waar heb je het over?
Ik: Wat ben jij stom zeg...flauwerik! *Knal*

En mijn ex, die bij me sliep (toen nog mijn vriend): Ow, Sandra, wat houd ik van je...je bent zo sexy...(ik heet barbara )
Oud 17-05-2003, 21:50
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
barbelle schreef op 17-05-2003 @ 22:35:
En mijn ex, die bij me sliep (toen nog mijn vriend): Ow, Sandra, wat houd ik van je...je bent zo sexy...(ik heet barbara )
En toen is het zeker je ex geworden?
Oud 17-05-2003, 22:01
AngelInDisguise
AngelInDisguise is offline
hmmz ik had es gedroomd dat ik op school was en er uit werd gestuurd ofzo heel vage droom...en s'ochtends had ik me verslapen en kwam dus me ma me wakker maken...
Zij: ELISAH!! wakker worden!!!
ik: he huh
Zij: Word nou wakker je moet naar school
ik: neej dat kan niet want mijn boeken staan nog bij brenkman
Zij: Wat zeg je nou?
ik: Ik ben er uitgestuurt en ik heb mijn tas bij Brenkman in het lokaal laten staan
Zij:he wat zeg je nou
ik*een beetje wakker*: O nee laat maar...ik heb het gedroomd

en ooit toen ik jaar of 6 was en bij me moeder in bed had geslapen had ik s'nachts hardop de hele tijd "BERTHA IS EEN TRUT, BERTHA IS EEN KUTWIJF, BERTHA IS VIES enz enz" gezegd
Oud 17-05-2003, 22:04
Verwijderd
ik weet 's ochtends nooit meer waarover ik gedroomd heb , en volgens mij praat ik niet in mn slaap
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 22:26
Muze
Muze is offline
Dit is heel lang geleden gebeurd, ik kon niet slapen en ging naar de kamer van mn ouders.

Ik: Mama, ik kan niet slapen.
Zij: Dan ga je even fietsen.
Ik: Maar het is midden in de nacht.
Zij: Nou dan doe je net alsof.

een andere keer:

Mn broertje: BINGO!!!!!!!!! hahaha
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 10:26
droomkoningin
droomkoningin is offline
Een vriendin van mij praat in dr slaap ( ) best komisch af en toe.

'Wat gebeurd is, is gebeurd, en kan niet meer gebeuren, want het is al gebeurd.'

En een andere keer stond ze midden in de nacht opeens op uit dr bed, rende ze naar de deur van mijn slaapkamer en riep: 'Ik krijg geen adem, ik krijg geen lucht.' Toen deed ze mijn deur op een kier en ging ze weer in bed liggen...

Best lachen...
Oud 18-05-2003, 10:44
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
tegen mijn toenmalige vriendin: Flikker toch op man, Zei: wie ik, ik: Ja, wie anders TJONGEJONGE!

(smorgens vertelde ze het......)
Oud 18-05-2003, 14:44
regardless
regardless is offline
ik heb wel eens gehuild in mijn slaap.
Ook droom ik heel vaak dat ik geld krijg ofzo en dat stop ik dan in me broekzak en als ik dan s'ochtens wakker word dan denk ik dat het nog in mijn zak zit en dan ga ik kijken maar dan zit er niks in. hahaha
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 15:07
Verwijderd
Ha.. ik praat altijd in mijn slaap... nou ja.. vooral als ik niet in mijn eigen bed slaap..

ZO heb ik van de week nog een paar keer in mijn slaap gevraagd hoe laat het was... zodat de hele slaapzaal wakker was en ik lekker door pitte..
Ik heb ook nog zoiets gezegd als: 'Ja rot toch op met je hoofd je kunt het toch ook gewoon aan mij geven.. '
zoiets

Thuis gil ik meestal zoiets van: 'Kevin! ROT OP! klootzak!' of 'Niet doen niet doen!!'
Dat is dus mijn broer en een keer riep ik keihard zijn naam, maar omdat het 4 uur was en hij net naar zijn werk ging, schrok hij zich dood...
Ook geliefd: 'Ja ik kom er toch al aan jezus.. '

Maar het schijnt dat mijn praten meer schreeuwen en schelden is dan praten.. en ik heb ook geen gesprekken ofzo.. soms schijnen mensen zelfs bang van mem te wordne... SORRY..

Ik word meestal wakker als ik iets heb gezegd (of als ik weer eens me vuist tegen de muur sla.. opgekropte frustraties???), das wel jammer..

Me broer is ook een keer om elf uur gestresst naar beneden komen rennen en net voordat ie naar buiten wilde gaan (aangekleed en wel) konden we hem tegen houden.. hij dacht dat ie al weg moest..

Laatst gewijzigd op 18-05-2003 om 15:17.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 15:48
metalgirl
metalgirl is offline
Ik: "hsdmssmskaweed" (smakkende geluiden)
Mama: "Kom je even plassen?" (in de tijd dat dat nog moest ivm bedplassen)
Ik: "Nee, wacht even, even mijn boerenkool opeten."

Mijn vriend: "Zeg, ik ben niet van het koninklijk gezin!"

Mijn vriend: "Wacht even op de sprong."

Ik: "De graaf!! De graaf zit in de kast!!"

Meer weet ik er even niet... Maar het zijn er vast nog meer!
Oud 18-05-2003, 19:46
owlbeer
owlbeer is offline
Hmz mij moeder kwam ooit eens mij kamer in en dat vertouwde ik kennelijk niet:

Ik: Ben jij adfihoiushkjn

M'n ma: Neehee ik ben je moeder.

Ik: Ow, dan is het goed *slaapt verder*

En dan was ik kort geleden in Tenerife lig ik een bed met een vriendinnetje op een gegeven moment wordt ze wakker

Zij: We didn't do that!

Ik: What?

Zij: *bloost* Never mind.

Wat bleek nou, ze had gedroomd dat we geneukt hadden terwijl ze me die avond ervoor had gezegd dat dat juist niet zo gebeuren.
Oud 19-05-2003, 13:03
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Qimm schreef op 16-05-2003 @ 12:34:
Actie van een broer van een vriendin van mij: Mark je moet eruit: "Dat kost 25 gulden!"

Ik weet van niks én ontken alles
Oud 19-05-2003, 14:54
cha0s
cha0s is offline
m'n vriendin praatte laatst in haar slaap, dat was wel grappig.
ik ging ook naar bed, en zij had het hele bed toegeëigend... dus ik zachtjes vragen of ik 'r bij mocht, krijg ik als antwoord:

"huawrh, postzegels."
- wat zeg je moppie?
"niks, laat maar.. hurmrmm"
Oud 19-05-2003, 14:58
RammsteinRulez
RammsteinRulez is offline
dit is echt kei lollig

ik heb er ook nog een (waargebeurd dus geen gelul)

we waren op werkweek in Rome met school, en ik lag samen met 4 anderen op een kamer in het pension, 4 bedden naast mekaar

ik schijn dus te piepen in me slaap....

marjolein "je piept. kap daarmee"
ik "dat ben ik niet, ik slaap nog geeneens"
yiy "koppen dicht ik wil slapen"
marjolein *geeft stomp*
ik "(zooi gevloek) ik ga nu mn moeder halen!
yiy"kan niet je zit in Rome"
ik "sh*t" das waar ook
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 15:35
DutchGirl
DutchGirl is offline
me broer op vakantie:

" de trein komt eraan!!" TJOEK TJOEK TJOEK!!!
tuf tuf tuf de trein komt eraan KIJK EEN TREINTJE "

ik ben een keer in kast gaan zitten om daar te plassen, gelukkig ontdekte mijn moeder dat net op tijd en zei: dat is de wc niet lieve schat

wuh?

dit weekend iemand die zat was

hij: sdigrkrgkjrww
wij: WTF?
hij: dgnkgrenkwenkew
wij: eh...
hij: fnirtnirewniw BINNEN gnjigrekngre
wij: binnen?
hij: LAAT ME SLAAPPPEENN!!!!
wij:

bij mijn vriend:

(gaat ineens stijf rechtop in bed zitten)
hij: Wat is er?
ik: IK MOET PLASSEN!
ik: (rent heel snel komt heel snel weer trug)
hij: weltrusten?
ik: (ZzZZzzz)

dat heeft hij me verteld toen moes ik wel lachen

(geweldig topic btw )
Oud 19-05-2003, 15:38
Shock
Shock is offline
krggggg krggggg krggggg ofzo
Oud 19-05-2003, 16:16
Verwijderd
mjah, ik zelf praat niet in me slaap.. maar me zusje wel.. geen idee wat ze dan zegt.. maar ligt hele verhalen te murmelen.. geen idee waar het over gaat.. heel onduidelijk ook.. mijn vader zegt wel eens dat hij 's nachts met mij hele gesprekken heeft gehad, *weet ik dan niets meer van* heel vaag..
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 16:35
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Semyaz schreef op 19-05-2003 @ 13:03:

Ik weet van niks én ontken alles
Is Azaziel een vriendin van mij dan?!
Oud 19-05-2003, 17:48
Somebody Special
Somebody Special is offline
Een vriendin van mij op kamp.

Iedereen ligt te slapen behalve een andere vriendin en ik. Ineens horen we een tent opengaan. Toen ik ging kijken stond die vriendin met haar slaapzak tot haar hoofd dichtgeritst buiten de tenst te klappertanden.
Ik vroeg wat ze aan het doen was maar kreeg geen antwoord, toen kwam er een boze lerares op ons afstormen dat we eens moesten gaan slapen.

Een paar dagen later, ook nog op kamp, sliep ze bij ons in de tent en ging ineens rechtop zitten en ons hel kil aan zitten staren, doodeng!
Ik zei dat ze weer aan het slaap'wandelen' was en dat ze maar weer moest gaan slapen.
Toen werd ze boos en zei ze dat het niet zo was.

Toen we het de volgende dag vertelde kon ze zich niets herinneren.
Oud 19-05-2003, 18:09
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
barbelle schreef op 17-05-2003 @ 22:35:
Pijnlijk...

Maar dit doet me wel weer aan iets denken Is al anderhalf jaar geleden ofzo.. Ik lag met mijn vriend (nu ex) in bed en ik was al wakker, maar hij sliep nog! Toen begon ik hem een beetje te zoenen.. Toen begon hij te kreunen! Dus ik dacht: oeh dat vindt ie wel lekker.. Zegt ie ineens met zo'n kreunende stem "Thijs!"
Ik wist niet wat me overkwam Ik wil ook niet weten wat hij toen droomde ofzo Thijs is btw een goeie vriend van hem...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 19:48
DutchGirl
DutchGirl is offline
en ook een keer toen ik heel klein was ben ik naar de kast gelopen andere kleren aangetrokken, naar de WC gegaan, geplast en toen weer me pyjama aangedaan en weer gaan slapen.

me ouders volgden me gewoon helemaal
Oud 20-05-2003, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 19-05-2003 @ 17:35:
Is Azaziel een vriendin van mij dan?!
nouja zeg!

Maar onze lieve Semyaz doet wel degelijk rare dingen in zijn slaap....
ik noem een simpel wasbak incident
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 14:45
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
azaziël schreef op 20-05-2003 @ 14:02:
nouja zeg!

Maar onze lieve Semyaz doet wel degelijk rare dingen in zijn slaap....
ik noem een simpel wasbak incident
*Is nu ontzettend nieuwsgierig....*
Reageren

Regels voor berichten