Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Midden in de nacht: " Grappig he!!!" Ikke: " Waat?" Hij " Ja! Dat vechten!!" Ik: " Van wie" Hij " Van mij!" Ik" Net zoals neo?" (ik wilde m even uithoren ![]() Hij" Jahaa! Maar dan een beetje anders!!" |
![]() |
|
ik heb het me zus net gevraagt:
ik draaide me een keer om toen maakte ik zown geluid van ssgnrffgnfng lolly ! ![]() ![]() en fiepje (forummer die kenne jullie wel,tevens mijn zus) dacht een keer dat ze aan de telefoon zat, zegt ze : Met Sandra? ik dacht echt van....omg...ze weer bezig... dihs een geweldig topic ![]()
|
Ikzelf heb nooit echt gesprekken gehouden, wel slaapwandelen, en ik heb mijn zus eens een keer gevraagd om een fotolijstje, midden in de nacht
![]() mijn zus had dat wel een keer, ik sliep bij haar in de kamer,. op een matras, zei ze opeens "is je matras wel dik genoeg?"o.i.d.,en ik van zo van huh? zei "nee laat maar" Mijn broer had vroeger eens keer in de laars van mijn vader geplast tijdens het slaapwandelen ![]()
|
ik praat zelf niet al te duidelijk in mijn slaap, al heb ik soms wel het idee dat ik gewoon hardop aan het huilen of lachen ben als ik droom, maar dat weet ik dus niet...
maar vroeger ging ik vaak bij een vriendinnetje slapen die heel veel in haar slaap praat en eerst wist ik dat niet, dus dat ging zo: zij: GA WEG!!! ik: huh? ![]() zij: GA WEG!!!!! ![]() ik: maar waarom dan? >ik helemaal in de war, had echt zoiets van ik kan toch niet midden in de nacht naar huis gaan? dus ben ik toch maar blijven liggen... bleek dat ze over een spinnenaanval oid gedroomd had ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik praat ook heel veel in me slaap. mijn vriend gaat dan altijd doorvragen zo ook deze keer:
ik: "ik heb hele mooie sokken aan" hij: "wat zeg je?" ik: "nou kijk maar, ik heb hele mooie sokken aan" hij: "en wat voor kleur hebben ze?" ik: "de ene is geel en de ander is paars" lol echt mooi ![]() ik: "ik word echt moe van dat kratten stapelen" hij: "wat ben je aant doen?" ik: "kratten stapelen, zwaar hoor" ![]() Verder ga ik wel eens rechtop in me bed zitten en doe ik me ogen open en beweeg op deze manier ![]() en me zus roept standaard om me moeder... maar dan echt heel hard: "mamaaaaaa" Soms ga ik dan kijken en ligt ze gewoon te slapen... |
![]() |
|
paar jaar geleden op vakantie sliep ik bij mijn broertje in zo'n 2=persoonsbed
![]() of diezelfde nacht roept ie opeens heel hard 86
|
Verwijderd
|
volgens mijn moeder heb ik een keer lopen praten dat mijn computer niet aardig deed tegen me. Maar ik beweeg meer in mijn slaap als dat ik praat. Ik moest een keer een tweepersoonsbed met mijn neef delen, Ik pakte telkens zijn deken af, sloeg hem in zijn gezicht. Draaide me helemaal om en schopte hem in zijn gezicht, liep over zijn gezicht heen en ik weet er niets van
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 17-05-2003 om 20:29. |
![]() |
|
Ik ben echt heel erg goed in het doen van te stomme dingen in mijn slaap...
Een keer op schoolreis was ik midden in de nacht naar de jongenskamer gelopen, heb ik daar een kruk gepakt van een geblesseerde jongen en ben ik naar buiten gelopen, richting gracht. De leraren vroegen me wat ik in godsnaam van plan was en ik riep heel enthousiast: ''Ik ga ff met mn hengeltje in het kanaal vissen!'' en toen ze me tegen wilden houden riep ik heel boos: ''jullie gunnen een mens ook zijn hobby niet! Jullie kunnen alles van me afpakken, behalve mijn hengel. En nou wil ik een koud biertje, want anders bijten ze niet''.... ![]() En ik heb nog wel een hekel aan vissen... Ow ja, en ik heb mijn broer geslagen..Ik riep: Geef mij ook een lolly, jij hebt er 2, doe niet zo aso... Hij (wel wakker) ![]() Ik: Wat ben jij stom zeg...flauwerik! *Knal* En mijn ex, die bij me sliep (toen nog mijn vriend): Ow, Sandra, wat houd ik van je...je bent zo sexy...(ik heet barbara ![]()
||
Citaat:
![]()
|
hmmz ik had es gedroomd dat ik op school was en er uit werd gestuurd ofzo heel vage droom...en s'ochtends had ik me verslapen en kwam dus me ma me wakker maken...
Zij: ELISAH!! wakker worden!!! ik: he huh Zij: Word nou wakker je moet naar school ik: neej dat kan niet want mijn boeken staan nog bij brenkman Zij: Wat zeg je nou? ik: Ik ben er uitgestuurt en ik heb mijn tas bij Brenkman in het lokaal laten staan Zij:he wat zeg je nou ik*een beetje wakker*: O nee laat maar...ik heb het gedroomd ![]() ![]() ![]() en ooit toen ik jaar of 6 was en bij me moeder in bed had geslapen had ik s'nachts hardop de hele tijd "BERTHA IS EEN TRUT, BERTHA IS EEN KUTWIJF, BERTHA IS VIES enz enz" gezegd ![]()
|
Een vriendin van mij praat in dr slaap (
![]() 'Wat gebeurd is, is gebeurd, en kan niet meer gebeuren, want het is al gebeurd.' ![]() En een andere keer stond ze midden in de nacht opeens op uit dr bed, rende ze naar de deur van mijn slaapkamer en riep: 'Ik krijg geen adem, ik krijg geen lucht.' Toen deed ze mijn deur op een kier en ging ze weer in bed liggen... ![]() Best lachen...
|
Verwijderd
|
Ha.. ik praat altijd in mijn slaap... nou ja.. vooral als ik niet in mijn eigen bed slaap..
ZO heb ik van de week nog een paar keer in mijn slaap gevraagd hoe laat het was... zodat de hele slaapzaal wakker was en ik lekker door pitte.. Ik heb ook nog zoiets gezegd als: 'Ja rot toch op met je hoofd je kunt het toch ook gewoon aan mij geven.. ' zoiets Thuis gil ik meestal zoiets van: 'Kevin! ROT OP! klootzak!' of 'Niet doen niet doen!!' Dat is dus mijn broer en een keer riep ik keihard zijn naam, maar omdat het 4 uur was en hij net naar zijn werk ging, schrok hij zich dood... Ook geliefd: 'Ja ik kom er toch al aan jezus.. ' ![]() Maar het schijnt dat mijn praten meer schreeuwen en schelden is dan praten.. en ik heb ook geen gesprekken ofzo.. soms schijnen mensen zelfs bang van mem te wordne... SORRY.. Ik word meestal wakker als ik iets heb gezegd (of als ik weer eens me vuist tegen de muur sla.. opgekropte frustraties???), das wel jammer.. Me broer is ook een keer om elf uur gestresst naar beneden komen rennen en net voordat ie naar buiten wilde gaan (aangekleed en wel) konden we hem tegen houden.. hij dacht dat ie al weg moest.. Laatst gewijzigd op 18-05-2003 om 15:17. |
![]() |
|
Ik: "hsdmssmskaweed" (smakkende geluiden)
Mama: "Kom je even plassen?" (in de tijd dat dat nog moest ivm bedplassen) Ik: "Nee, wacht even, even mijn boerenkool opeten." Mijn vriend: "Zeg, ik ben niet van het koninklijk gezin!" Mijn vriend: "Wacht even op de sprong." Ik: "De graaf!! De graaf zit in de kast!!" Meer weet ik er even niet... Maar het zijn er vast nog meer!
|
Hmz mij moeder kwam ooit eens mij kamer in en dat vertouwde ik kennelijk niet:
Ik: Ben jij adfihoiushkjn M'n ma: Neehee ik ben je moeder. Ik: Ow, dan is het goed *slaapt verder* En dan was ik kort geleden in Tenerife lig ik een bed met een vriendinnetje op een gegeven moment wordt ze wakker Zij: We didn't do that! Ik: What? Zij: *bloost* Never mind. Wat bleek nou, ze had gedroomd dat we geneukt hadden terwijl ze me die avond ervoor had gezegd dat dat juist niet zo gebeuren.
|
m'n vriendin praatte laatst in haar slaap, dat was wel grappig.
![]() ik ging ook naar bed, en zij had het hele bed toegeëigend... dus ik zachtjes vragen of ik 'r bij mocht, krijg ik als antwoord: "huawrh, postzegels." - wat zeg je moppie? "niks, laat maar.. hurmrmm"
|
dit is echt kei lollig
ik heb er ook nog een (waargebeurd dus geen gelul) we waren op werkweek in Rome met school, en ik lag samen met 4 anderen op een kamer in het pension, 4 bedden naast mekaar ik schijn dus te piepen in me slaap.... marjolein "je piept. kap daarmee" ik "dat ben ik niet, ik slaap nog geeneens" yiy "koppen dicht ik wil slapen" marjolein *geeft stomp* ik "(zooi gevloek) ik ga nu mn moeder halen! yiy"kan niet je zit in Rome" ik "sh*t" das waar ook |
![]() |
|
me broer op vakantie:
" de trein komt eraan!!" TJOEK TJOEK TJOEK!!! tuf tuf tuf de trein komt eraan KIJK EEN TREINTJE ![]() ik ben een keer in kast gaan zitten om daar te plassen, gelukkig ontdekte mijn moeder dat net op tijd en zei: dat is de wc niet lieve schat ![]() wuh? ![]() dit weekend iemand die zat was ![]() hij: sdigrkrgkjrww wij: WTF? hij: dgnkgrenkwenkew wij: eh... hij: fnirtnirewniw BINNEN gnjigrekngre wij: binnen? hij: LAAT ME SLAAPPPEENN!!!! wij: ![]() ![]() ![]() bij mijn vriend: (gaat ineens stijf rechtop in bed zitten) hij: Wat is er? ik: IK MOET PLASSEN! ![]() ik: (rent heel snel komt heel snel weer trug) hij: weltrusten? ik: (ZzZZzzz) dat heeft hij me verteld toen moes ik wel lachen ![]() (geweldig topic btw ![]()
|
Verwijderd
|
mjah, ik zelf praat niet in me slaap.. maar me zusje wel.. geen idee wat ze dan zegt.. maar ligt hele verhalen te murmelen.. geen idee waar het over gaat.. heel onduidelijk ook.. mijn vader zegt wel eens dat hij 's nachts met mij hele gesprekken heeft gehad, *weet ik dan niets meer van* heel vaag..
![]() |
![]() |
|
Een vriendin van mij op kamp.
Iedereen ligt te slapen behalve een andere vriendin en ik. Ineens horen we een tent opengaan. Toen ik ging kijken stond die vriendin met haar slaapzak tot haar hoofd dichtgeritst buiten de tenst te klappertanden. Ik vroeg wat ze aan het doen was maar kreeg geen antwoord, toen kwam er een boze lerares op ons afstormen dat we eens moesten gaan slapen. Een paar dagen later, ook nog op kamp, sliep ze bij ons in de tent en ging ineens rechtop zitten en ons hel kil aan zitten staren, doodeng! Ik zei dat ze weer aan het slaap'wandelen' was en dat ze maar weer moest gaan slapen. Toen werd ze boos en zei ze dat het niet zo was. Toen we het de volgende dag vertelde kon ze zich niets herinneren.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maar dit doet me wel weer aan iets denken ![]() ![]() Ik wist niet wat me overkwam ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |