Advertentie | |
|
![]() |
|
vorige x moest ik bij mn lerares komen na de les..wou ze mn werkboek zien..daar stond helemaal nix in alleen tekeningentjes enzo,..zegt ze ga dat nu maar maken...en ik zei ben je gek geworden ofzo?!tfloepte dr gewoon uit..toen begon ze te zeiken ofk thuis ook zo brutaal was..toen zei ik dat ze niet met mij moest bemoeien..ze ontplofte zowat...tis uitgelopen op een vechtpartij...en kben helemaal niet geschorst ofzo want ze heeft nix tegen mn coordinator gezegt...das dan wel weer aardig...
||
![]() |
Citaat:
![]() Je zou nog raar opkijken als de rollen andersom waren, want waarschijnlijk heb je geen benul van hoe kut je je kan voelen door zo'n minderwaardigheidsgevoel, maar goed je bent vast te jong om dat te kunnen bevatten... ![]()
|
![]() |
"DIT SLAAT GODVERDOMME HELEMAAL NERGENS OP!!!", zei ik dus tegen de conrector toen ik geheel onterecht werd beschuldigd van het mollen van een pc, die al kapot was toen ik erachter ging zitten. Hij wilde mij niet geloven en na lang zeiken zou ik worden geschorst en toen flapte ik het gewoon uit. Heb er toen echter de mentor, de decaan de rector en mn ouders bijgesleept en bewijs geëist. Heb nooit meer iets van gehoord.
Verder ben ik altijd erg braaf. Heb zelfs nog nooit straf gehad. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
alsdus mijn scheikunde leraar vanmiddag. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb mijn lerares economie een keer een dom wicht genoemd omdat ze iets met een verschrikkelijk vage berekening op het bord zette, terwijl het met een simpel kruistabelletje ook kon...
![]()
|
haha oh ja ik weet het alweer het was bij een muziekvoorstelling op school ik stond daar tussen het publiek ik zocht een zitplaats en toen zei een leraar ..je staat precies in mijn beeld... (maar het is echt zo een leraar die altijd dubbelzinnige en rare dingen zegt) en toen zei ik ja alsof je DAT erg vind. haha heeeeel arrogant.toen zei ie ook nog jah ok...daar heb je gelijk in..
![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb ook wel is zoiets gezegt tegen een LIO (leraar in opleiding): Hij, de laatste druppel was zojuist gevallen: "EN NU IEDEREEN ZN KOP DICHT EN DE REST ZN MOND HOUDEN!!!" Ik:" Meneer, dat is hetzelfde *grijnz*" Die grijns was snel vertrokken, want dat was 1 van de 2 keer dat ik in mijn school carriere me moest melden bij afdelingsleider ![]()
|
Hmmm tsja.
Onze leraar ANW vorig jaar deed een half jaar over het nakijken van een lullig proefwerkje. Omdat het eind van het jaar was, en we herkansingen op moesten geven, wilde ik het cijfer. Ik was al de hele les aan het zeiken over de cijfers (en andere mensen weer over andere dingen) toen hij een klasgenoot eruit stuurde. Ik liep toen ook gewoon de klas uit, moest nog even wachten op die klasgenoot. Toen zei de leraar: "Ja, en ga jij ook maar de klas uit!" (ik stond al op de gang). Ik ging um uitlachen ![]()
|
Niet ik heb het gezegd, maar een jongen uit een andere klas. Wij hadde voor Frans een lerares en die had 1 halve vinger.
Zij: Matthijs, je hebt een 10! *steekt 2 handen op* Jongen: Nee mevrouw, een 9 en een half! ![]() ![]() Die jongen is er dus uitgestuurd jah. Hij was op zich ok wel lullig die opmerking, mja da was die lerares ook.
||
Citaat:
![]() ![]() het grofste dat ik gezegd viel wel mee. ik zij klootzak tegen onze leraar wiskunde, die nogal opvliegend is. eerst gooide die mn tas naar buiten, en toen gooirde hij mij er zowat achteraan. maar die vent had echt de pik op mij. ik was er in een maand van het schooljaar al 3 keer bij hem uitgezet, en normaal ben ik altijd heeeeel braaf ![]()
|
Hehehehe wat een gaaf topic, debje ligt helemaal dubbel!!
![]() Ok, nu ik.... uhm het was niet zo zeer dat het erg was wat ik zei maar meer grappig. tegen leraar geschiedenis die wel tegen een grapje kan... we waren hem al de hele tijd aan het opfokken over z'n haar (dat zat namelijk niet) echt de meest lullige opmerkingen werde gemaakt... toen kwam ik: Meneer, u wordt helemaal rood! leraar: Je zou m'n kont eens moeten zien... ok.. niet zo grappig en bijdehand als de rest.. maar het was een reactie die ik niet had verwacht..
|
Mijn klas is sowieso toch aardig brutaal dus ik val nog wel mee. (i heb ook echt leraren die niks doen als je wat zegt, zwak) Ik heb nooit ene leraar recht in zijn gezicht uitgescholden amar eht gaat wel altijd zo van:'stephanie ga er maar uit!' 'NEE' '' eruit!' 'nee!' 'eruit!' 'ja ok ik ga al..*extra langzaam lopen om te leraar nog even te irriteren*
Of eerst bij een nederlands leraar, kijkt vaak naar buiten en het plafond (kwet nog steeds neit of hij nou een fout in zijn ogen hefet of het gewoon express doet) ik moest nakomen omdat ik mijn boeken niet bij had en ik zei :'ja bijna niemand heeft oooit zijn NL boeken bij (is egt zo) en dan stuurt u mij er weer ui't' hij:'ja bij jou zag ik eht teovallig!' ik:'ja als u nou ook eens niet naar buiten of naar het plafond kijkt kunt u merken dat de gehele klas niet emedoet aan uw lessen!'.. okfijn.. toen de deur uitgelopen en nog even 'klootzak' gemompeld.. ook bij die leraar, was begin van de 2de, iedereen zat beetje met gum te gooien (jaja zeer volwassen), en ik gooide ook een beetje.. beland mijn gum net op die meneer zijn keel.. Hij ging staan en riep wanhopig:'oh nee ik voel me zoo bedreigd en aangevallen! Dit kan egt niet!, ik voel me Egt bedreigd!, Wie heeft dit gedaan?' iedereen stil.. hij loopt richting deur: 'Ik ga nu naar de directeur hoor!'.. toen heb ik maar even gemeld dat ik eht was en als straf *jawel* moest ik aleen even de gummen opruimen die op de grond lagen!.. hm daar zei ik dus nix brutaals.. eht was meer ene beetje een brutale/grofffe actie.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn wiskunde leraar heb ik in de brugklas verteld dat hij maar eens een andere school moest gaan zoeken en dat ik bang van em was als hij zo schreeuwde.
Mijn studieles docente pakte mijn discman af, terwijl hij aan stond, haalde de oordopjes er af, gaf die aan mij en stopte em spelend in dr laatje. Toen zei ik dat ze een proleet was en dat ze em verdomme eerst uit moest zetten. Mocht ik em zelf uitzetten en een week later ophalen. Zij vond het geen probleem, maar mijn moeder heeft me een knal verkocht toen ik het vertelde ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan me eigenlijk weinig herinneren... meestal doe ik niet zozeer brutaal, het wordt alleen zo opgevat. Een Frans leraar heeft eens tegen me gezegd, heel verontwaardigd en teleurgesteld: "Leraren zijn ook mensen, hoor!"
![]() En laatst met mijn Grieks leraar... Het was de bedoeling dat we een tekst zouden vertalen, maar ik was moe en algemeen lam en had absoluut geen zin, dus ik zat maar wat voor me uit te tekenen. Prima toch, tis de tweede fase, ik kan dat thuis ook wel maken. Dat vond hij alleen niet. Leraar: *loopt naar Morgans tafel, grijpt schrift waarin (na 20 minuten) 1 zin staat en verder allemaal tekeningen* "Je begrijpt natuurlijk wel dat ik dit aan de afdelingsleider ga melden." Morgan: "U gaat uw gang maar. Wat wilt u zeggen; Morgan doet niets in de les? Dat komt nou nooit voor." Leraar: *knarsetand* "Ik WIL dat je nou aan het werk gaat." *loopt terug naar zijn tafel* (wij hebben een nogal aparte leraar voor Grieks - als hij kwaad is (en dat wordt hij om helemaal niet bijzonder brutaal gedrag, hij is gewoon echt niets gewend) houdt hij juist zijn mond, negeert je bijna, gaat soms zelfs naar buiten om even af te koelen. Bijzonder lachwekkend, meestal) Morgan: *twijfelt een beetje, is eigenlijk bijzonder kwaad dat de leraar denkt haar te kunnen commanderen, en doet vervolgens niks* Leraar na een tijdje: *loopt naar Morgan's tafel* "Pak je tas in." Morgan: *pakt tas in* *zet woordenboek weg* *loopt al weg als de Leraar: "Ga maar weg." zegt* *slaat deur goed hard achter zich dicht* ...mja. Gestoorde leraar, dus. De 3 lessen die ik daarna nog had, ben ik dus mooi niet naartoe geweest. |
![]() |
|
ik zei tegen mijn leraar natuurkunde dat hij een slechte leraar was dat hij geen les kon geven. dat hij te dom was om voor de basisschool les te geven. en dat hij beter nog maar een paar jaar school kon om de basis dingen bij te leren.
toen moest ik eruit. maar wij hebben een ongeschreven regel op school. als de leraar zegt "ga er maar uit" ga je alleen op de gang zitten als de leraar zegt "ga er maar uit en ga je melden" dan pas moet je melden maar dat vergeten ze er altijd bij te zeggen dus ik heb er nog niet eens straf voor gekregen das echt supervette mazzel ik ben gelijk krasloten gaan kopen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Het was niet eens lullig bedoeld...
We zaten in de klas bij natuurkunde in de derde en de leraar (oud, nog steeds geen vriendin, heel zielig) staat een bijzonder niet-boeiende berekening op het bord uit te voeren. Ik ben de enige die doet of ze oplet, de rest van de klas zit met propjes te gooien en te ouwehoeren. Hij kletst rustig verder, dan steek ik langzaam mijn hand op. Hij kijkt naar me: "Ilona, wat is er?" Ik zeg dus: "Meneer, ik heb een suggestie." De klas wordt stil, iedereen kijkt vol verwondering naar me en de leraar kijkt me niet begrijpend aan. Ik zeg: "Als u uw gulp nou eens dicht doet..." Het is de rest van het uur niet meer stil geworden en de leraar praatte nog maar heel zachtjes. Ik heb opgegeven te doen of ik oplette... ![]()
|
Ik schaam me best wel voor wat ik allemaal heb gezegd. Het is nog niet eens zo lang geleden maar ik heb er wel spijt van(van een aantal dingen dan)
Vorig jaar had ik een aardrijkskunde lerares(is eigenlijk een heel lief vrouwtje, maar niemand mocht haar en ik wilde er zooo graag bij horen dat ik haar ging pesten) Zo vertelde ze een keer een verhaaltje van een lerares die mee was in een raket en dat die raket ontplofte. Voor de gein vroeg ze "wat zouden jullie wel niet gedaan hebben als ik daar in zat?" Ik was toen mijn stem kwijt en kon amper praten, maar probeerde te zeggen dat ik zou gaan dansen op haar graf. En toen was net 2 tellen mijn stem weer terug.. ![]() Tegen mijn economie leraar heb ik gezegd dat hij het volgens mij wel lekker vond als hij in zijn aars genomen werd door een homo. Hij wilde mij eruit sturen omdat ik zei dattie een homo-kapsel had. Ik heb een geschiedenis-leraar geslagen omdattie mij een lelijke hippie met een apenkop noemde. Naja dat was dan nog wel grappig. Zo zijn er nog wel veel meer dingen, maar ik ben hier ook al niet echt trots op.... ohja, ik zeg altijd tegen mijn mentor dattie eng is, maar dat is niet echt brutaal. Het is meer traditie omdat hij me vaak heeel eng aankijkt... Maar nu heb ik nooit meer een echt grote bek of iets... ik ben ook bijna nooit in de les....
Laatst gewijzigd op 01-06-2003 om 13:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Na het herhaaldelijk bloed onder mijn nagels uithalen en samenspannen van leerkrachten tegen mij:
Stelt u es ni aan voos wijf, t is nog genen tijd, we mogen hier zitte tot half 9 en als t u ni aanstaat gaat naar den dirk, da doede toch zo gere. Gij altij me uw gezeik, kutwijf. En toen blijven zitten en om half 9 pas de klas binnengegaan... heb ik me beklaagd... En nog iets veel ergers maar dat is niet voor herhaling vatbaar... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
houd je muil! Had ik tegen de directeur van de school gezegt. We hadden een dag op school met gehandicapten. Ik liep met krukken en toen zei die dat ik gehandicapt was. Toen zei ik hou je muil en hij draaide zig om en liep weg.... Ik had zelf neit eens door wat ik zei tot de hele school de volgende dag zei van heb jij dat tegen huiberts gezegt
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had eens een zakje staalwol (jeukpoeder) meegenomen naar school en dat in het haar van mijn Duitse leraar gedaan
![]() ![]() Dezelfde Duitse leraar heb ik ook eens met mijn werkboek op zijn hoofd geslagen toen hij de andere kant uit keek ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ik heb 1x ruzie gehad met een lerares, ik zat een hele mooie tekening te maken en zij pakte uhm af en gooide uhm in de prullenbak en toen ging ik flippen dat ze met dr vuile tengels van mn spullen af moest blijven, toen keihard de deur dichgegooid.
Ik gloof dat heel de gang het heeft gehoord ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb ooit weleens ruzie gehad met een gymleraar...hij gedroeg zich als een homo (niks op tegen) maar hij gaf les alsof we groep 5 basisschool waren ofzo. (3vwo mocht schipper mag ik overvaren doen).
afijn het was 5-6 graden buiten en meneer vond het nodig om ons buiten te laten gymen. Staan we buiten volgt de volgende dialoog: > Jongens, we gaan pyramideloop doen < (steekt middelvinger op) > Hee, dat soort gebaren doe je maar naar je vrienden maar niet naar mij < Ja, dat doet u vast ook weleens naar uw vriend > Ga je maar omkleden < YESSSS, t was toch al veels te koud buiten nooit geen straf meer voor gehad... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
nieuw: het-brutaalste-wat-je-ooit- tegen-een-leraar-hebt-gezegd-topic hanneke~13 | 155 | 15-08-2004 14:48 |