Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
waar ik overigens geen racistische toon onder zou willen zetten... |
![]() |
|
Hmm... Cannibal Holocaust was wel vrij shockerend, verder kijk ik te weinig films, Under the Golden Sun (dacht dat ie zo heette..) schijnt erg shockerend te zijn.. Irreversible ben ik wel benieuwd naar geworden na 't lezen hier hehe.. evenals Salo.
Iemand trouwens ooit Gummo gezien? zwaar geflipte film, niet zozeer shockerend, maar ontzettend gestoord..
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Laatst gewijzigd op 24-05-2003 om 14:54. |
![]() |
||
Citaat:
en voor je vraag: klik op 'mijn profiel', dan ga je naar 'wijzig opties', en dan ga je naar 'avatar' |
![]() |
||
Citaat:
Het is trouwens geen Dogme film. Julien Donkey-Boy wel, die is ook van Harmony Korine.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Opvallend nieuws #1 Kitten | 500 | 22-04-2010 19:07 | |
Lifestyle |
jij en je telefoon Otis | 185 | 12-10-2006 12:08 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 8] Dinalfos | 500 | 12-12-2004 00:05 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien, en wat vond je ervan?[deel 7] lovetear | 500 | 20-10-2004 16:47 | |
Films, TV & Radio |
Das Experiment empyrian | 11 | 26-07-2003 11:28 | |
Films, TV & Radio |
Das Experiment: afgrijselijk, shockerend, beangstigend Simon | 50 | 03-07-2002 22:24 |