Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2003, 13:17
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
feessie schreef op 09-07-2003 @ 11:29:
dus omdat t spel voor jouw te moeilijk was, is het spel kut??? nog nooit van een uitdaging gehoort?
je verdwaalde steeds bij mij hangde die steeds vast of sloeg af en natuurlijk je wist niet waar je heen moest ............en ik hou niet zo van platform games ...
Oud 09-07-2003, 13:23
Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
Mikai schreef op 09-07-2003 @ 14:17:
je verdwaalde steeds bij mij hangde die steeds vast of sloeg af en natuurlijk je wist niet waar je heen moest ............en ik hou niet zo van platform games ...
jammer dat t een action-adventure (zoals zelda) is en geen platformspel. dat je verdwaalt is je eigen schuld. moet je maar beter opletten tijdens de filmpjes. van hangen of afslaan heb ik nix gemerkt. dat ligt aan je eigen systeem.
Oud 09-07-2003, 13:30
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
feessie schreef op 09-07-2003 @ 14:23:
jammer dat t een action-adventure (zoals zelda) is en geen platformspel. dat je verdwaalt is je eigen schuld. moet je maar beter opletten tijdens de filmpjes. van hangen of afslaan heb ik nix gemerkt. dat ligt aan je eigen systeem.
Nee het meerendeel vd kopieen slaan vaak over 'k heb dr zelf ook last van gehad.
Als het om een origineel gaat dan zou het idd aan hetr systeem kunnen liggen.
Oud 09-07-2003, 13:47
Korsakoff
Korsakoff is offline
moet je ook geen kopies gebruiken! ik vind dat de makers van de LOK serie hun geld verdienen. daarom heb ik de hele serie origineel gekocht
Oud 09-07-2003, 14:13
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
feessie schreef op 09-07-2003 @ 14:47:
moet je ook geen kopies gebruiken! ik vind dat de makers van de LOK serie hun geld verdienen. daarom heb ik de hele serie origineel gekocht
Mee eens.
Oud 10-07-2003, 11:39
SQUARE
SQUARE is offline
Citaat:
feessie schreef op 09-07-2003 @ 14:47:

Dat zijn de echten!!! ik heb ook al de hele serie ORGINEEL!! final fantasy, mgs, silent hill en legacy of kain zijn de beste serie games die er zijn en heb ik dan ook allemaal orgineel!!

Citaat:
feessie

tuurlijk komt da sarafanlord nog niet voor in SR2. als je met Raziel terug in de tijd gaat kom je uit op een tijdperk voor BO2 (sterker nog. op t moment dat jij er rondloopt wordt Kain net geboren). de hilden zijn pas later gekomen.
sterker nog, kain word pas een millenium later geboren en de hilden waren er altijd al, zij vochten tegen de gevleugelden in het begin van de geschiedenis van nosgoth. De hilden werden door de gevleugelden verbannen en de gevleugelden werden de hilden vervloekt tot het vampieren bestaan.

jullie moeten dus niet denken dat ik de serie niet ken, maar ik vind dat er nogal een hoop onduidelijkheden in zitten en die wou ik graag opgehelderd zien, snappie? Ik ben dus geen N00b in de LOK serie zoals sommige van jullie denken.

ach..... ik hoop dat defiance alle antwoorden op mn vraag heb, en ik hoop maar dat dat niet het laatste deel word, maar een deel die nieuwe vragen creeeert
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 14:00
Stevill
Stevill is offline
hmm 'k weet niet of het slim zou zijn de serie nog verder voort te zetten het word per deel moeilijker de voorgaanden te evenaren maar toch niet het zelfde te doen.
't zou echter wel leuk zijn als het ze nog een paar keer lukt.
Oud 14-07-2003, 11:07
Stevill
Stevill is offline
Gister BO2 weer uitgespeeld en daarin worden bijna alle vragen uit dit topic beantwoord.
Oud 15-07-2003, 13:02
Prime Evil
Prime Evil is offline
Raziel stak zichzelf toch neer omdat hij de Soul Reaver is? Een soort paradoxiaal bestaan, de Soul Reaver en Raziel.. begreep ik.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 15:45
Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 15-07-2003 @ 14:02:
Raziel stak zichzelf toch neer omdat hij de Soul Reaver is? Een soort paradoxiaal bestaan, de Soul Reaver en Raziel.. begreep ik.
Raziel is niet de Soul Reaver. hij heeft alleen de ziel van de Soul Reaver geabsorbeerd. doordat hij dat in meerdere tijdvlakken heeft gedaan is de paradox ontstaan.
Oud 15-07-2003, 19:49
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
feessie schreef op 15-07-2003 @ 16:45:
Raziel is niet de Soul Reaver. hij heeft alleen de ziel van de Soul Reaver geabsorbeerd. doordat hij dat in meerdere tijdvlakken heeft gedaan is de paradox ontstaan.
'De ziel absorberen' versta ik eigenlijk best wel onder 'zijn'

Maar dat zeg je wel, van wat ik me herinner is dat trillen alleen als hij de Soul Reaver bijvoorbeeld op die graftombe ziet liggen: Hij ziet zichzelf dus, wat een paradox oplevert.

Het einde is naar mijn mening zo gelopen omdat Raziel de Soul Reaver 'is' en het wapen hem dus op wil nemen.. oid. Het is wel een tijd geleden hoor..
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 00:43
Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 15-07-2003 @ 20:49:
'De ziel absorberen' versta ik eigenlijk best wel onder 'zijn'

Maar dat zeg je wel, van wat ik me herinner is dat trillen alleen als hij de Soul Reaver bijvoorbeeld op die graftombe ziet liggen: Hij ziet zichzelf dus, wat een paradox oplevert.

Het einde is naar mijn mening zo gelopen omdat Raziel de Soul Reaver 'is' en het wapen hem dus op wil nemen.. oid. Het is wel een tijd geleden hoor..
bij de graftombe ziet de Soul Reaver zijn oude vorm terug. dus voordat Kain het kapot sloeg op Raziel zijn kop. als je een beetje luistert tijdens t filmpje hoor je ook dat de Soul Reaver weer even verlangde naar zijn oude lichaam.

aan het einde is de Soul Reaver weer teruggekeert in zijn oude lichaam. en het enige wat hij dan nog wil doen is zijn oude drager vermoorde zodat het zwaard helemaal vrij zou zijn.
Oud 17-07-2003, 21:20
Stevill
Stevill is offline
pff 'k kan niet wachten
Oud 18-07-2003, 01:59
Korsakoff
Korsakoff is offline
ik ben al geld an t sparen. hell, al kost t spel n ton dan nog zou ik naar de bank gaan voor een lening.
Oud 20-07-2003, 18:53
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
feessie schreef op 16-07-2003 @ 01:43:
bij de graftombe ziet de Soul Reaver zijn oude vorm terug. dus voordat Kain het kapot sloeg op Raziel zijn kop. als je een beetje luistert tijdens t filmpje hoor je ook dat de Soul Reaver weer even verlangde naar zijn oude lichaam.

aan het einde is de Soul Reaver weer teruggekeert in zijn oude lichaam. en het enige wat hij dan nog wil doen is zijn oude drager vermoorde zodat het zwaard helemaal vrij zou zijn.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet helemaal meer weet, maar dit klinkt echt als dikke onzin zoals ik het me herinner
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 21:12
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 20-07-2003 @ 19:53:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet helemaal meer weet, maar dit klinkt echt als dikke onzin zoals ik het me herinner
'k heb zelf ook zitten denken, enne moet met je instemmen,

maar ff tussendoor, heb ik hier de eer een vrouwelijke gamer met verstand van de LOK serie te mogen treffen?
Oud 20-12-2003, 15:37
Vork
Vork is offline
hijs nu eindelijk uit in amerika voor consoles en PC (Europa is pas in februari aan de beurt)

kwil em grmbl!
Oud 20-12-2003, 16:09
Stevill
Stevill is offline
\M/

Kijken of ze'm in Schotland al hebben
Oud 20-12-2003, 19:11
Fledderpoep
Fledderpoep is offline
Zou het piracy zijn als je het spel alvast download en speelt, zodat je niet hoeft te wachten tot ie uitkomt in europa, maar als het gebeurt, dat je 'm direct koopt? muhahahaha
Oud 20-12-2003, 19:18
Verwijderd
Damn, hij ziet er echt zo vet uit vergeleken met Deel 2. Die vind ik namelijk niet eens zo heel veel mooier dan deel1 (wat scherper, that's it en wat meer effects)
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 02:09
SQUARE
SQUARE is offline
ik heb hem al

maar raad eens,

nu ik met kain aan het spelen bent gaat de lens van mn ps2 kaduk

ik heb iig 3 levels kunnen spelen. helaas dus maar 1x met raziel
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 10:23
Verwijderd
Zeker weten dat je lens kaduuk is?
Paar jaar terug bij Soul Reaver1 las ik in een review dat dat spel ook kon laten lijken alsof de lens niet helemaal goed meer was
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 11:06
Fledderpoep
Fledderpoep is offline
Citaat:
Morridin schreef op 21-12-2003 @ 11:23:
Zeker weten dat je lens kaduuk is?
Paar jaar terug bij Soul Reaver1 las ik in een review dat dat spel ook kon laten lijken alsof de lens niet helemaal goed meer was
Dat was bij de Beta van Soul Reaver 1 ... heb ik zelf ook gehad. Het uiteindelijke origineel deed het wel perfect.

Maarre, vierkantje ... waar heb je 'm gehaald? Want hij is noch op PS2 Xbox of PC uit hier in den europeesche landen.

Vieze downloader
Oud 22-12-2003, 11:26
Vork
Vork is offline
zo kheb em net ook even gespeeld hehe
heerlijk sfeertje wederom, kga der straks es goed voor zitten hehe
Oud 22-12-2003, 11:36
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Talon schreef op 26-05-2003 @ 20:42:
vast niet.. iets succesvols word altijd uitgemolken

en het waren toch de aliens uit blood omen 2 die het slechte waren?

(heb ze allebei al lang niet meer gespeeld, maar dat is wat ik me herinner )
The Hilden heetten ze ja

ik heb tot nu toe: legacy of kain: soul reaver, legacy of kain: soul reaver 2 en legacy of kain: blood omen 2 uitgespeeld, nu is het wachten tot februari . BTW , op het einde van soul reaver 2 lijkt het erop dat kain allies gaat worden met raziel ...

BTW het 2de deel van soul reaver was best pittig, en met blood omen had ik niet zoveel moeite eik ..

net ff die trailer gechecked en hijs echt wel vetjes gewoon!
en vooral machtig dat je zowel met kain als raziel kunt spelen

Laatst gewijzigd op 22-12-2003 om 11:49.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 13:55
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
feessie schreef op 15-07-2003 @ 16:45:
Raziël is in principe de Soul Reaver, zijn lot is namelijk om één te worden met het zwaard. Alleen door het toedoen van Kain is Raziël nooit één geworden met de Reaver. De lotsbestemming van Kain en Raziël is met elkaar verbonden, want hoe je het ook wendt of keer, zegt Moebius, Raziël gaat Kain vermoorden.

Defiance is overigens wel cool, maar qua gameplay nogal gelijk aan Soul Reaver 1 & 2. Beetje vervelende cameravoering en monotone tempels met vrijwel identieke puzzels. Maar ik ga door, want het verhaal houdt me net als in SR1&2 draaiende.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 22:17
Vork
Vork is offline
Monotoom? nee dat wil niet echt zeggen.. maar die camera is soms verdomd lastig ja, zo ook wat clipping problemen. Et verhaal en de sfeer zijn weer zeer aangenaam iig.
En aangezien ik Soul Reaver liever speel dan Blood Omen, vind ik et niet erg dat de gameplay wat meer weg heeft van SR.

Maar dat zijn ook de enigste 'nadelen', verdomd bruut spel is et weer
Oud 23-12-2003, 23:02
Fledderpoep
Fledderpoep is offline
Ach, zoals ik altijd maar zeg ... niet zeiken, SPELEN!!!

Met een paar weken zal eidos wel een patch uitbrengen waar ze heel wat dingen [ook die waar wij niets van weten] fixen.

Ik ben ergens wel blij dat we onze vrienden ook eens van de voorkant en zo kunnen bekijken, dus zo erg zijn die camera views niet eens
Oud 23-12-2003, 23:40
Vork
Vork is offline
hehe nee maar geloof me, er komen toch echt wel momenten dat je redelijk gefrustreerd raakt van et camerawerk, maar ach ook dat overleeft men wel weer
Oud 23-12-2003, 23:55
Prime Evil
Prime Evil is offline
Zo, ik gooide het er bijna vanaf bij verschillende springmomenten. OMFG. Met een analoge stick is dat cool, met je ordinaire keyboard niet :<
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 19:08
skeleton
skeleton is offline
Mensen vinden jullie trouwens dat Soul Reaver 2 ook aan de akelig korte kant was tegeonver Soul Reaver 1 ???

Ik iig wel .. .. Soul Reaver 1 was echt vet veel langer gewoon bij mijn weten...
Oud 24-12-2003, 23:05
Prime Evil
Prime Evil is offline
Soul Reaver 2 moest ook niet langer.. het bouwt op naar.. niets. Defiance schijnt echt een heel cool verhaal te bevatten. Helaas crasht het nogal vaak, en aan mn pc ligt het niet meer.. schone install :<
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 23:39
Fledderpoep
Fledderpoep is offline
Soul Reaver was niet echt kort, het was qua verhaal gewoon z'n tijd om op te houden, net zo abrupt als het begonnen was. Dat vind ik ook zo mooi aan deze spellen. Geen grote verhalen voorafgaand en achteraf ook niet, hoewel dit bij Defiance anders was
Oud 25-12-2003, 00:48
Vork
Vork is offline
Defiance geeft nogal een hoop antwoorden op opgerezen vragen van de voorgaande delen, maar dat maakt et idd mooi.. niet verplichten om et verhaal binnen 1 spel te perken.. breidt et dan uit en maak er een mooi geheel van.. zoals LoK dus

En toch vind ik SR 2 et beste uit de serie, misschien een overload aan verhaal, maar qua sfeer en drang om et volgende deel te spelen was ie echt geweldig.. en ja natuurlijk BO1, das pure cult
Oud 25-12-2003, 01:55
Prime Evil
Prime Evil is offline
Ik ben in Vorador's Mansion, maar het crasht nu om de haverklap. Zo zeikverziekend vervelend.. het ligt volgens mij gewoon aan het spel. M'n pc is gezuiverd van incompetente drivers (mogelijk dan) en het is nog erger dan eerst. Ik heb mijn hand genoeg in eigen boezem gestoken. Wel jammer, want de drang om een cutscene te krijgen is erg groot.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 09:58
Fledderpoep
Fledderpoep is offline
Er is instabiliteit ondervonden bij de PC versie, maar dat is denk ik eerder een Direct X9 probleem dan ook daadwerkelijk het spel zelf.

Meerdere spellen doen dat, zoals Beyond Good and Evil en Neef for Speed Underground.
Oud 25-12-2003, 10:49
Dikkie
Dikkie is offline
viel het jullie ook op dat soulreaver 2 mooier is dan bloodomen 2, terwijl de laatste nieuwer is...
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 10:54
Fledderpoep
Fledderpoep is offline
Citaat:
Dikkie schreef op 25-12-2003 @ 11:49:
viel het jullie ook op dat soulreaver 2 mooier is dan bloodomen 2, terwijl de laatste nieuwer is...
Elk spel waar kain speelbaar is, is ontworpen door andere mensen. De Soul Reaver serie is steeds door dezelfde mensen gemaakt en LoK-D is door dezelfde mensen gemaakt als Soul Reaver. Daarnaast moet je het zien dat Soul Reaver het pronkstuk is en Blood Omen 2 eigenlijk alleen ter verduidelijking is van het algehele verhaal.

ik zeg dan zelf ook niet dat Soul Reaver 2 mooier is dan Blood Omen 2, maar dat de stijl gewoon ook compleet anders is, maar ja ... check blood omen 1 eens ...
Oud 25-12-2003, 14:36
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Fledderpoep schreef op 25-12-2003 @ 10:58:
Er is instabiliteit ondervonden bij de PC versie, maar dat is denk ik eerder een Direct X9 probleem dan ook daadwerkelijk het spel zelf.

Meerdere spellen doen dat, zoals Beyond Good and Evil en Neef for Speed Underground.
Mja. Het jammere daar aan is dat ik nu dus geen opties heb. DirectX9b is de laatste sinds lange tijd. Maar je hebt gelijk over NFS:U en BG&E. Helaas heeft vogelen met drivers geen zin gehad, maar je er bij neerleggen is ook niets :< Ik wil verderspelen maar het heeft weinig nut. Crasht.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 23:41
Fledderpoep
Fledderpoep is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 25-12-2003 @ 15:36:
Mja. Het jammere daar aan is dat ik nu dus geen opties heb. DirectX9b is de laatste sinds lange tijd. Maar je hebt gelijk over NFS:U en BG&E. Helaas heeft vogelen met drivers geen zin gehad, maar je er bij neerleggen is ook niets :< Ik wil verderspelen maar het heeft weinig nut. Crasht.
Gelukkig is het bij mij nog niet voorgekomen dat zo'n spel crashed zodat ik niet verder kan, maar ik wordt er wel gek van dat ik soms de hele zooi weermoet herstarten omdat ie na een crash vaag BLIJFT doen.

Nou, ik blijf Microsoft in de gaten houden, misschien dat er binnenkort weer een update is of zo ... =\
Oud 25-12-2003, 23:52
Prime Evil
Prime Evil is offline
Mja het freezed en er komt een eentonige piep uit mn boxen. M'n audiodriver zijn het niet.. *zucht*
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 12:24
Fledderpoep
Fledderpoep is offline
Ik neem aan dat je alle benodigde drivers wel up to dat houdt? Vaak is het updaten van video drivers al een oplossing voor vele problemen
Oud 26-12-2003, 12:40
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Fledderpoep schreef op 26-12-2003 @ 13:24:
Ik neem aan dat je alle benodigde drivers wel up to dat houdt? Vaak is het updaten van video drivers al een oplossing voor vele problemen
...
...
...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 12:55
Fledderpoep
Fledderpoep is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 26-12-2003 @ 13:40:
...
...
...
Ik vraag het maar, aangezien met m'n m'n Geforce 2 destijds ook veel spellen bleven hangen, dat bleek WEL aan foute video drivers te liggen ...
Oud 26-12-2003, 14:32
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Fledderpoep schreef op 26-12-2003 @ 13:55:
Ik vraag het maar, aangezien met m'n m'n Geforce 2 destijds ook veel spellen bleven hangen, dat bleek WEL aan foute video drivers te liggen ...
Dat je die vraag nog stelt, kwetst me

Maar ja, ik heb de nieuwste van ATI, all the time. Ouderen helpen overigens óók niet.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 14:55
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 22-12-2003 @ 14:55:
Defiance is overigens wel cool, maar qua gameplay nogal gelijk aan Soul Reaver 1 & 2. Beetje vervelende cameravoering en monotone tempels met vrijwel identieke puzzels. Maar ik ga door, want het verhaal houdt me net als in SR1&2 draaiende.
Hmja idd, kheb Defiance nu zelf ook, en de cameravoering is vaker wel bagger ja , maargoed da's dan het enigste minpuntje ook, en ach, die monotome omgeving, dat is bij Soul Reaver altijd al geweest dus dat neem ik maar voor lief .
Oud 26-12-2003, 14:55
Fledderpoep
Fledderpoep is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 26-12-2003 @ 15:32:
Dat je die vraag nog stelt, kwetst me
Kunt nooit voorzichtig genoeg zijn
Citaat:
Maar ja, ik heb de nieuwste van ATI, all the time. Ouderen helpen overigens óók niet.
ik neem dan aan dat het telkens dezelfde plek is waar LoK crashed? mag ik vragen waar dat is?
Oud 26-12-2003, 15:53
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Prime Evil > klinkt alsof je pc overclocked is, dan krijg je zulke freezes.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 15:54
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Fledderpoep schreef op 26-12-2003 @ 15:55:
[B]Kunt nooit voorzichtig genoeg zijn ik neem dan aan dat het telkens dezelfde plek is waar LoK crashed? mag ik vragen waar dat is?
Nou, nee. Maar ik zit nu in Vorador's Mansion, bij al die Braziers in die tuin. Als ik dan terugshift uit de spectral realm moet je knokken op die courtyard. Daar gaat het altijd mis.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 19:53
Fledderpoep
Fledderpoep is offline
Citaat:
Screaming Slave schreef op 26-12-2003 @ 16:53:
Prime Evil > klinkt alsof je pc overclocked is, dan krijg je zulke freezes.
Bij het overclocken loopt ie vast wanneer de temperatuur te hoog oploopt, kan dus op verschillende plekken zijn, dus lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Citaat:
Prime Evil schreef op 26-12-2003 @ 16:54:
Nou, nee. Maar ik zit nu in Vorador's Mansion, bij al die Braziers in die tuin. Als ik dan terugshift uit de spectral realm moet je knokken op die courtyard. Daar gaat het altijd mis.
Ik heb daar zelf [zover ik weer] geen last van, mijn versie doet het gewoon. misschien dat het dan toch aan je spel ligt ... [copie/origineel/trainer oid]
Reageren

Regels voor berichten