Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als het om een origineel gaat dan zou het idd aan hetr systeem kunnen liggen.
|||
Citaat:
Dat zijn de echten!!! ![]() ![]() Citaat:
![]() jullie moeten dus niet denken dat ik de serie niet ken, maar ik vind dat er nogal een hoop onduidelijkheden in zitten en die wou ik graag opgehelderd zien, snappie? Ik ben dus geen N00b in de LOK serie zoals sommige van jullie denken. ach..... ik hoop dat defiance alle antwoorden op mn vraag heb, en ik hoop maar dat dat niet het laatste deel word, maar een deel die nieuwe vragen creeeert |
![]() |
|
hmm 'k weet niet of het slim zou zijn de serie nog verder voort te zetten het word per deel moeilijker de voorgaanden te evenaren maar toch niet het zelfde te doen.
't zou echter wel leuk zijn als het ze nog een paar keer lukt. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar dat zeg je wel, van wat ik me herinner is dat trillen alleen als hij de Soul Reaver bijvoorbeeld op die graftombe ziet liggen: Hij ziet zichzelf dus, wat een paradox oplevert. Het einde is naar mijn mening zo gelopen omdat Raziel de Soul Reaver 'is' en het wapen hem dus op wil nemen.. oid. Het is wel een tijd geleden hoor.. |
![]() |
||
Citaat:
aan het einde is de Soul Reaver weer teruggekeert in zijn oude lichaam. en het enige wat hij dan nog wil doen is zijn oude drager vermoorde zodat het zwaard helemaal vrij zou zijn.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar ff tussendoor, heb ik hier de eer een vrouwelijke gamer met verstand van de LOK serie te mogen treffen? ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Maarre, vierkantje ... waar heb je 'm gehaald? Want hij is noch op PS2 Xbox of PC uit hier in den europeesche landen. Vieze downloader ![]()
||
Citaat:
![]() ik heb tot nu toe: legacy of kain: soul reaver, legacy of kain: soul reaver 2 en legacy of kain: blood omen 2 uitgespeeld, nu is het wachten tot februari ![]() ![]() BTW het 2de deel van soul reaver was best pittig, en met blood omen had ik niet zoveel moeite eik .. ![]() net ff die trailer gechecked en hijs echt wel vetjes gewoon! ![]() en vooral machtig dat je zowel met kain als raziel kunt spelen ![]()
Laatst gewijzigd op 22-12-2003 om 11:49. |
![]() |
||
Citaat:
Defiance is overigens wel cool, maar qua gameplay nogal gelijk aan Soul Reaver 1 & 2. Beetje vervelende cameravoering en monotone tempels met vrijwel identieke puzzels. Maar ik ga door, want het verhaal houdt me net als in SR1&2 draaiende. |
![]() |
|
Monotoom? nee dat wil niet echt zeggen.. maar die camera is soms verdomd lastig ja, zo ook wat clipping problemen. Et verhaal en de sfeer zijn weer zeer aangenaam iig.
En aangezien ik Soul Reaver liever speel dan Blood Omen, vind ik et niet erg dat de gameplay wat meer weg heeft van SR. Maar dat zijn ook de enigste 'nadelen', verdomd bruut spel is et weer
|
Ach, zoals ik altijd maar zeg ... niet zeiken, SPELEN!!!
Met een paar weken zal eidos wel een patch uitbrengen waar ze heel wat dingen [ook die waar wij niets van weten] fixen. Ik ben ergens wel blij dat we onze vrienden ook eens van de voorkant en zo kunnen bekijken, dus zo erg zijn die camera views niet eens ![]()
|
Soul Reaver was niet echt kort, het was qua verhaal gewoon z'n tijd om op te houden, net zo abrupt als het begonnen was. Dat vind ik ook zo mooi aan deze spellen. Geen grote verhalen voorafgaand en achteraf ook niet, hoewel dit bij Defiance anders was
![]()
|
Defiance geeft nogal een hoop antwoorden op opgerezen vragen van de voorgaande delen, maar dat maakt et idd mooi.. niet verplichten om et verhaal binnen 1 spel te perken.. breidt et dan uit en maak er een mooi geheel van.. zoals LoK dus
En toch vind ik SR 2 et beste uit de serie, misschien een overload aan verhaal, maar qua sfeer en drang om et volgende deel te spelen was ie echt geweldig.. en ja natuurlijk BO1, das pure cult
|
Ik ben in Vorador's Mansion, maar het crasht nu om de haverklap. Zo zeikverziekend vervelend.. het ligt volgens mij gewoon aan het spel. M'n pc is gezuiverd van incompetente drivers (mogelijk dan) en het is nog erger dan eerst. Ik heb mijn hand genoeg in eigen boezem gestoken. Wel jammer, want de drang om een cutscene te krijgen is erg groot.
|
![]() |
||
Citaat:
ik zeg dan zelf ook niet dat Soul Reaver 2 mooier is dan Blood Omen 2, maar dat de stijl gewoon ook compleet anders is, maar ja ... check blood omen 1 eens ...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nou, ik blijf Microsoft in de gaten houden, misschien dat er binnenkort weer een update is of zo ... =\
||
Citaat:
![]() Maar ja, ik heb de nieuwste van ATI, all the time. Ouderen helpen overigens óók niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||