Advertentie | |
|
![]() |
|
(Ik hoop dat ik het zo goed doe
![]() [IMG]C:\Mijn documenten\Michiel\ROME 2.jpg[/IMG] (Ik lig hier ergens ofzow) [IMG]C:\Mijn documenten\Michiel\ROME.jpg[/IMG] (ik ben de linker) C:\Mijn documenten\Michiel\KARATE 4 MEI.jpg (ik ben weer de linker ![]() Voor als ze het allemaal niet doen heb ik nog een link naar de laatste die ut zeker doet http://www.karatedosmaal.nl/NKstijle...C00014_JPG.htm
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Ik denk het wel. Ik ben het met m eens. Op die gestylde foto's lijk je op zo'n tijdschrift vrouw, zo onecht zeg maar. Je bent wel knap hoor, maar iets te geposeert. Ik vind je avatar het mooist. Natuurlijk en zonder make-up... en dat is een compliment hoor
![]()
||
Citaat:
![]() Ok..maar smaken verschillen, de meesten vinden die andere net mooi. Maar toch bedankt voor jullie "complimenten"!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wie mag hier het bloed en de hersenen weer van de muur afschrapen? HAAL JE VINGER VAN DIE TREKKER, FOOL!!!
||
![]() |
Citaat:
![]() @WiCKeDeLSje: Ik vind je bijna nog mooier dan Shakira. En die is MOOI. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb 2 x gehoord dat ik iets van haar weg hebt.. DAMNNN I WISH... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En ik Judith ![]() Hoi Els ![]()
||
Citaat:
wil je met me trouwen ? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() (niet ik, maar zo heetten zij toen als groepje bij een optreden..) Dit ben ik dan.. ![]() En voor de rest (nou ja, andere 2) moet je naar even naar mn fotoboek gaan..
Laatst gewijzigd op 03-06-2003 om 15:02. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en kom gerust maar eens langs hoor ![]() ![]() Echt wel mooie mensen hier op het forum hoor! Nare man ziet er inderdaad niet echt uit als een superbal ofzo, ff weer een scheerbeurtje en het ziet er prima uit ![]() En dat afstotelijke in Desecrator zie ik toch niet ![]() trouwens ook mooie meisjes!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() *ligt dubbel* 1. Voor je het weet gaat die af. Hou je vinger ernaast, maar niet op de trigger for god's sake. 2. Naar boven houden is op zich niet verkeerd, maar hou hem aub verder van je hoofd vandaan. Never point at something you don't wanna shoot ![]() Tsja, mijn pa heeft iets met wapens.. |
![]() |
||
Geef mij die motivatie...ik vind dat het mooie Leiden niet echt inspireert tot studeren...
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
WE HEBBEN JAMAI OP HET FORUM!!!!!!! |
![]() |
|
|