Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-05-2003 om 11:00. |
![]() |
||
Citaat:
En de gene die opmerking maken dat ik eens moet ophouden oFZO MET ZEGGEN wat ik ff voel! Hoeven niet perse te reageren! Ik vind het belangrijker dat ik teminste niet mijn naaste omgeving ermee betrek |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat ik mooi ben zeggen ook niet veel mensen! Het wordt allebei wel eens gezegd Maar het eerste wordt gezegd om mijn minder te gaan voelen en het andere wordt gezegd om mij beter te gaan voelen! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zal dat niet zeggen gewoon omdat dat gemeen is ! Of ik mag die persoon niet echt! En mensen die mij zogenaamd mooi noemen zijn meestal familie enzo die weten dat ik mezelf haat enzo en daarom zeggen ze dat! |
![]() |
|
Ja, ik heb precies hetzelfde. Als ik in de spiegel kijk zie ik meestal heel iemand anders dan wanneer ik naar een foto van mezelf kijk...
... maar eigenlijk interesseert me dat geen reet. Ik ben wie ik ben en daar kan ik toch niks aan veranderen, dus ik geloof niet dat het veel nut heeft om daar op een forum over te gaan lopen jammeren (terwijl je ondertussen weigert om een foto te posten). Ben je soms bang dat iemand hem naar uglypeople.com stuurt?
||
Citaat:
Meestal kan ik dat ook maar soms dus niet altijd! Dan moet ik weer ff klagen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
De rest is allemaal bedrog...
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hebben schokkende beelden zin om mensen bewuster te maken? Verwijderd | 13 | 20-01-2013 22:07 | |
Software & Hardware |
[Digicam] Wachttijd bij maken foto BendeBen | 5 | 28-12-2003 13:19 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Lifestyle |
Analyseer je medeforummers. kaleidoscope | 454 | 23-05-2002 18:14 | |
Software & Hardware |
Digitale Camera: is dit een goeie? MaakUt | 15 | 08-10-2001 23:35 |