Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2003, 14:37
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Nasty_Nas schreef op 21-05-2003 @ 15:30:
gehehe..

misschien wil je het niet horen.. maar als je jong bent.. dan kan je er maar beter ff van genieten.. en dat is wat me paps bedoeld..
daar heeft ie gelijk in hoor, maar als hij dan zou zeggen "geniet van je jong zijn" zou hij al een pak vriendelijker behandeld worden dan als hij iets zegt à la "veel visjes in de zee,geen hand maar een land vol,..." blabla, dat zijn van die k*t cliché zinnetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2003, 14:42
Nasty_Nas
Nasty_Nas is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 21-05-2003 @ 15:37:
daar heeft ie gelijk in hoor, maar als hij dan zou zeggen "geniet van je jong zijn" zou hij al een pak vriendelijker behandeld worden dan als hij iets zegt à la "veel visjes in de zee,geen hand maar een land vol,..." blabla, dat zijn van die k*t cliché zinnetjes
Gehehe.. mijn paps knows me 2 good.. hij weet wel dat ik het niet erg vind als die dat zegt.. ik heb het nooit zo moeilijk met einde van relaties.. kheb een keer ff mee in me hoofd gezeten.. dat was ook de eerste keer dat het meisje het uitmaakte.. ik heb altijd wel genoeg aand8.. ook al heb ik een vriendin.. maar maak daar geen misbruik van.. dus ik heb nooit zo lang om te treuren..
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 14:45
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Nasty_Nas schreef op 21-05-2003 @ 15:42:
Gehehe.. mijn paps knows me 2 good.. hij weet wel dat ik het niet erg vind als die dat zegt.. ik heb het nooit zo moeilijk met einde van relaties.. kheb een keer ff mee in me hoofd gezeten.. dat was ook de eerste keer dat het meisje het uitmaakte.. ik heb altijd wel genoeg aand8.. ook al heb ik een vriendin.. maar maak daar geen misbruik van.. dus ik heb nooit zo lang om te treuren..
dan ben je een sjanseur
ik kan er wel lang mee zitten... maarja
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 08:05
Pandemonium
Pandemonium is offline
Haaai peepzjezzzzzz

I'm all over it hehe
maarreeeh allemaal bedankt voor je berichies
owjah over de cliche zinnetjes: er zijn meer jongens dan kerken, krijg ik altijd te horen
mahjah

laterzz
xXx
Reageren

Regels voor berichten