Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(dan moet je er wel eventjes "te" bij denken als je om ipv zum gebruikt.. maar goed)
||
Citaat:
2: waarom lees jij in godsnaam de fancy?
|
![]() |
over de vloerbedekking gesproke... zie die bank en gordijnen
![]() |
![]() |
|
ik ben per se niet openminded nooit beweerd of geimpliceerd overigens....
en dit soort mensen zijn gewoon een storende vlek in de genenpoel...
|
![]() |
Ze heeft best veel berichtjes in haar 'vriendenlijst' staan waaruit blijkt dat veel mensen haar een lelijk wijf vinden..
maar zij reageert weer gewoon met: Ja En Weet Je Wat Jij Moet Doen..Je Moet Je Grote Kankah Bek Houwe...KankahWous Dat Je Der Bent... kikke hoor ![]()
|
Verwijderd
|
Op die foto met hun 3, die rechtse is veeeeeel te mager, bah.... Zal ze misschien wel nix aan kunnen doen, maar het is nix voor mij (nu ben ik dan wel weer te dik en moet ik niet veel zeggen, maar ik vind mollig dan toch knapper als mager
![]() En hoe kun je nog een cu2-profiel typen met zulke nagels ![]() Daarbij duurde het 3 berichtjes voordat ik eindelijk doorhad wat Laf Joe betekende ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik weet niet hoor. vind ze ook niet echt sappig. maar om dan ook nog een mail te sturen... je ziet toch ook dat ze gewoon zo zijn opgevoed? prft
|
zou me eigenlyk wel kut voelen als ik op een site ging kijken en er word zo over me gepraat...
wat een onlieve eikels en eikelinnen zijn we eigenlijk.... nou, prissilla, mail me maar een keer dan gaan we samen shoppen. maar dan koop je dus wel wat ik zeg dat je moet kopen!!! en dan gooien we de tipp-ex in de prullenbak. LAF YOU!!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
bikkelvrouw 19-05-03 ga voor de gein is hierheen: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=480451 leuke lippenstift trouwens. LAF YOU!
19-05-03 Wat Lul Jij Nah Weer Met Juh Laf Joe...Ken Je Niej Eens....Dus Hawd Je Bek... omg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Had iig verwacht dat het een lieve meid was... Hoe je je toch kan vergissen in mensen he... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() dat zoiets verkocht mag worden ![]()
|
|