Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2003, 09:55
Verwijderd
Overigens, de AEL heeft toch niet veel stemmen binnengehaald? Is dat geen teken dat allochtonen een dergelijke partij niet echt zien zitten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2003, 11:15
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 21-05-2003 @ 10:55:
Overigens, de AEL heeft toch niet veel stemmen binnengehaald? Is dat geen teken dat allochtonen een dergelijke partij niet echt zien zitten?
0.3% ofzo

iig weinig ja, maar dat allochtonen zulke partijen niet zien zitten is allang duidelijk, maar BARON die denkt daar toch heel anders over.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 11:16
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 21-05-2003 @ 10:45:
Met een enkeltje Istanbul? Ik denk niet dat er veel winkels zijn die dat als betaalmiddel zullen accepteren.
Nee, winkelen in Istanbul en dan weer enkeltje terug
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef op 21-05-2003 @ 10:49:
Wat een verbluffende dosis utopisch idealisme, zeg. Daar kan Jan Marijnissen nog een behoorlijke punt aan zuigen!
Iedereen wil wel eens zweven.

En verder is het niet zo gek dat BARON blijft hameren op de AEL en de Gevaarlijke Moslims. Het is net zoiets als de AIVD die moslims beschuldigt van terrorisme omdat ze anders de poten onder haar eigen stoel wegzaagt, anders haar eigen bestaansrecht ontkent. Als BARON toe zou geven dat de AEL-aanhang gewoon klein in getale is, dat het met het moslimradicalisme in Nederland bést wel meevalt, dan zou zijn hele leven in duigen vallen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 16:21
BARON
BARON is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-05-2003 @ 12:19:
Iedereen wil wel eens zweven.

En verder is het niet zo gek dat BARON blijft hameren op de AEL en de Gevaarlijke Moslims. Het is net zoiets als de AIVD die moslims beschuldigt van terrorisme omdat ze anders de poten onder haar eigen stoel wegzaagt, anders haar eigen bestaansrecht ontkent. Als BARON toe zou geven dat de AEL-aanhang gewoon klein in getale is, dat het met het moslimradicalisme in Nederland bést wel meevalt, dan zou zijn hele leven in duigen vallen.
Relativeren; het toverwoord van links. Ik zal gewoon niet toelaten dat moslims met de Nederlandse cultuur gaan marchanderen, wat nu wel het geval is. Ik hoef alleen maar de straat op te gaan om de waarheid onder ogen te zien.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 18:11
Lyra
Lyra is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 20-05-2003 @ 23:57:
Ja fijn, maar wat vind je van t Vlaams Blok dan?
Het Vlaams Blok is mijn partij niet, niet omdat het zo 'extreem' is. Maar omdat de ideeën en plannen zo slecht uitgevoerd en voorgesteld worden.
Ik ben overwegend rechts ingesteld op sommige punten. Maar het Vlaams Blok verpest het om op ze te stemmen. Als ze nu andere slogans zouden aanstellen dan 'samen hand in hand terug naar je eigen land' ofzo. Dan zou het misschien al iets serieuzer genomen worden.
Nu vind ik het VB een belachelijke partij zonder fantsoen en respect.
Oud 21-05-2003, 18:15
Lyra
Lyra is offline
Citaat:
BARON schreef op 21-05-2003 @ 17:21:
Relativeren; het toverwoord van links. Ik zal gewoon niet toelaten dat moslims met de Nederlandse cultuur gaan marchanderen, wat nu wel het geval is. Ik hoef alleen maar de straat op te gaan om de waarheid onder ogen te zien.
De Nederlandse cultuur? Wat houdt dat in? Klompen en tulpen?? Waar vind je die dingen nu nog bij de jeugd? De Nederlands cultuur stelt niet zoveel voor, ze is toch al niet zo veel verschillend van andere westerse culturen. Trouwens, wanneer je zo gebrandt bent op de Nederlands cultuur moet je helemaal geen buitenlands binnenlaten. Ook niet die van je buurlanden.
Oud 21-05-2003, 18:19
Verwijderd
Citaat:
BARON schreef op 21-05-2003 @ 17:21:
Het is maar goed dat links relativeert, want met kortzichtigheid (het toverwoord van rechts, lees: LPF) bereik je niet veel.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 18:37
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 21-05-2003 @ 19:19:
Het is maar goed dat links relativeert, want met kortzichtigheid (het toverwoord van rechts, lees: LPF) bereik je niet veel.
Bereik je inderdaad maar weinig mee, maar als je problemen ontkent (links) dan ben je nog veel verder van huis.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Assasin schreef op 21-05-2003 @ 19:37:
Bereik je inderdaad maar weinig mee, maar als je problemen ontkent (links) dan ben je nog veel verder van huis.
Relativeren is iets anders dan ontkennen. Links ontkent niet dat er moslimextremisten en vervelende Marokkaantjes zijn, maar relativeert de gedachte dat alle moslims per definitie extremistisch en alle Marokkaantjes per definitie vervelend zijn. Zie je het verschil?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 18:44
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 21-05-2003 @ 19:41:
Relativeren is iets anders dan ontkennen. Links ontkent niet dat er moslimextremisten en vervelende Marokkaantjes zijn, maar relativeert de gedachte dat alle moslims per definitie extremistisch en alle Marokkaantjes per definitie vervelend zijn. Zie je het verschil?
Ja, maar links overrelativeert (is dit een woord?) weer die (willen) niet inzien dat een extremistische moslim niet alleen staat en dat er opvallend veel vervelende Marrokaantjes zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Assasin schreef op 21-05-2003 @ 19:44:
Ja, maar links overrelativeert (is dit een woord?) weer die (willen) niet inzien dat een extremistische moslim niet alleen staat en dat er opvallend veel vervelende Marrokaantjes zijn.
Maar (extreem-)rechts overgeneraliseert (is dat een woord?) weer door te stellen dat ze allemaal zo zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 18:51
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 21-05-2003 @ 19:46:
Maar (extreem-)rechts overgeneraliseert (is dat een woord?) weer door te stellen dat ze allemaal zo zijn.
Ja, dat is zeker een punt waar een hoop rechts georienteerde mensen wat aan moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 19:27
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Assasin schreef op 21-05-2003 @ 19:51:
Ja, dat is zeker een punt waar een hoop rechts georienteerde mensen wat aan moeten doen.

Begin maar bij Baron
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten