Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2003, 16:32
@Moon
@Moon is offline
[VWO]

Ik dacht dat het redelijk goed ging, maar toen ik daarnet naar de antwoorden ging checken....viel het behoorlijk tegen Ach ja....mag een 2.9, maar had toch liever gemiddeld een 7 of hoger gestaan.
Advertentie
Oud 26-05-2003, 16:46
Blisss
Blisss is offline
Citaat:
@Moon schreef op 26-05-2003 @ 17:32:
[VWO]

Ik dacht dat het redelijk goed ging, maar toen ik daarnet naar de antwoorden ging checken....viel het behoorlijk tegen Ach ja....mag een 2.9, maar had toch liever gemiddeld een 7 of hoger gestaan.
Je bent al de tweede of derde in dit topic die zoiets zegt, en vervolgens wou ik nog een keer hetzelfde zeggen inderdaad . Ik vond het echt supermakkelijk, bleek ik een 6,1 à 6,6 te hebben.
Oud 26-05-2003, 18:09
Wilmy
Wilmy is offline
Ik heb even een vraagje:

Er staat bij informatiebron 2 dat sociale lasten voor de werkgever 16% van het brutoloon bedragen, inclusief het vakantiegeld. Waarom wordt er bij het berekenen van de kosten van de leraren zegmaar, dan boven die keer 1.16 nog keer 1.08 gedaan voor het vakantiegeld??????? Of ben ik nu gek!!

Ik heb zegmaar zo gedacht, dat die 8% al in die 16% verwerkt zit, want er staat boven dat het vakantiegeld 8% bedraagt van het brutoloon!

Hoe zit dit????
Oud 26-05-2003, 18:11
Ichonama
Ichonama is offline
Citaat:
Wilmy schreef op 26-05-2003 @ 19:09:
Ik heb even een vraagje:

Er staat bij informatiebron 2 dat sociale lasten voor de werkgever 16% van het brutoloon bedragen, inclusief het vakantiegeld. Waarom wordt er bij het berekenen van de kosten van de leraren zegmaar, dan boven die keer 1.16 nog keer 1.08 gedaan voor het vakantiegeld??????? Of ben ik nu gek!!

Ik heb zegmaar zo gedacht, dat die 8% al in die 16% verwerkt zit, want er staat boven dat het vakantiegeld 8% bedraagt van het brutoloon!

Hoe zit dit????
Daar was ik ook vanuit gegaan en ik baalde ook flink toen ik de antwoorden zag. Ik heb precies op dezelfde manier geredeneerd als jij.
Oud 26-05-2003, 18:24
Wilmy
Wilmy is offline
Citaat:
Ichonama schreef op 26-05-2003 @ 19:11:
Daar was ik ook vanuit gegaan en ik baalde ook flink toen ik de antwoorden zag. Ik heb precies op dezelfde manier geredeneerd als jij.
Ik houd eigenlijk niet zo van klachten indienen, maar ik heb nu dus voor het eerst in de examenweek een klacht ingediend, ben blij dat meer mensen dat hadden, een vriendin van mij die ik net gesproken heb, had dat ook!
Oud 26-05-2003, 19:52
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
whoah, ik heb op de een of andere manier ongeveer een 5,5

Regels voor berichten