Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk wel dat ik een voldoende heb, voor een 6 moet ik iets van een 3,4 hebben, ik ga zo wel eens haarfijn uitpluizen hoe ik het gedaan heb.
Heb trouwens ook de woorden ingevuld bij VWO NL ipv cijfers. Zou wel balen als dat wordt foutgerekend, tis toch 3 punten ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Oefenexamens waren veel makkelijker, zat geen enkele structuur in die tekst. Ik kon zelfs nauwelijks de stelling vinden, laat staan de argumenten Maar voor de vragen had ik 24 punten als ik het goed heb nagekeken, dus 8 punten voor de samenvatting en ik sta een 7 voor Nl. een 8 kan ik toch niet meer halen |
![]() |
||
Citaat:
maar a is ook wel logisch omdat hij duidelijk aangeeft dat de mening over de doodstraf voor een groot deel wordt bepaald door de tijd waarin je leeft. Toch blijft het vreemd omdat er 'maa' staat terwijl zij het er totaal niet over heeft. bij tekst 1 heb ik 21 van de 29 punten bij de samenvatting kom ik zeer streng gerekend maar tot 7.
||
Citaat:
![]() ik had B
||
Citaat:
Impliciet is dat het er niet duidelijk instaat, maar dat je het zelf moet verzinnen zeg maar. http://www.havovwo.nl/havo/hne/bestanden/hne03itab.pdf Dit is de omzettingstabel voor als eindexamen.nu het niet doet. Ik had ongeveer 27 punten: Cijfer : tussen de 5.8 en de 6.3 Conclusie : een voldoende gehaald
Laatst gewijzigd op 19-05-2003 om 17:33. |
![]() |
|
![]() |
He allemaal,
ik heb gemerkt dat er over het VWO-examen nogal wat klachten waren over de samenvattingsopdracht. Nogal velen vonden dat de tekst onduidelijk was en dat de punten die werden gevraagd moeilijk uit de tekst waren te halen. Ik had hetzelfde probleem en heb een klacht ingediend bij het LAKS. Een nee heb je, een ja kun je krijgen. Dus zelfs als je de samenvatting wel goed hebt gemaakt maar heb wel onduidelijk en warrig vond stuur dan altijd een klacht in. Het slechtse wat kan gebeuren is dat er niks gebeurd, het beste wat er kan gebeuren is dat de normering ten gunste van ons wordt aangepast. Je kunt online reageren op www.laks.nl Succes ermee!
||
http://www.eindexamen.nu/cesuur/exam...en=27&x=45&y=6 :
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Hallo mensen,
Ik heb zelf geen acrobat reader thuiis maar wil wel graag nakijken met het teksten en opdrachten boekje erbij die ben ik namelijk vergeten op school.oeps ![]() Alvast bedankt,
||
Citaat:
![]() Mijn cijfer tussen de 7,2 en 7,7 ![]() Maar ik gok op lager. Misschien heb ik niet streng genoeg nagekeken... De tekst voor de samenvatting was ronduit KLOTE. Mijn samenvatting hangt totáál niet samen. Blegh. Eerste deel had ik trouwens 26 van de 29 punten. Best netjes als je het mij vraagt!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maarja zit tussen een 7,2 en 7,7 ofzo ![]()
||
![]() |
Citaat:
aantal punten die je hebt gehaald gedeelt door de punten die je in totaal kon halen. De uitkomst daarvan vermeningvuldigen met 9 en dan 1 optellen. Zoals ik al zei, is ongeveer...
|
![]() |
OWHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH MENNNNNN
IK HEB HEM SUPER GEMAAKT!!! ik zag na examen echt te janken...toen was het half 5 wij antwoorden krijgen van die examinatoren bleek dat ik super heb gemaakt!!!! minimaal 7,6 owh mennnnnnnnnnnn ik ben nu echt zo gelukkig pffff dit had ik echt ff nodig!!!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Daarnet even op de site www.eindexamen.nu gekeken, en uit het correctievoorschrift blijkt dat ik 38 punten heb gehaald bij Nederlands. Gelukkig, dat is achter de rug
![]() En Gatara: MAVO en VBO zijn samengevoegd tot één geheel, VMBO. Daarbij kheb je twee stromingen, VMBO-P (praktijk, meer het VBO-gedeelte) en VMBO-T (theorie, dus meer het MAVO-gedeelte). Dat is ongeveer wat ik er van weet ![]()
|
Ik zit volgens mij ongeveer rond de 7. NL was voor mij het vak waar ik het hoogste cijfer voor moest hebben, namelijk een 4,9. Dat is geloof ik wel gelukt......
Maar ja, die samenvatting was ***. Ik ga ook klagen. Zo heb ik al een hele waslijst voor het LAKS....
||
![]() |
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
HAVO |
Nederlands Duplo - Dos | 485 | 21-06-2005 16:35 | |
Eindexamens 2003 |