Advertentie | |
|
![]() |
|
[
Hoe oud ben je? 22 Hoe lang ben je? 172 cm Hoeveel weeg je? 53 kg Hoe vaak per week ontbijt je? iedere dag Als je ontbijt, wat eet je dan? jus + rijstwafels of joghurt Hoe vaak per dag eet je? 3x meestal Vind je zelf dat je gezond eet? probeer het wel. Veel biologisch voedsel en zowieso vegetarisch Lijn je wel eens? zo ja, hoe vaak heb je dat al eens gedaan? nee Eet je genoeg fruit en groente? (2 stuks fruit en 200 gr. groente=aanbevolen) jah eet veel fruit Hoeveel tussendoortjes eet je, en wat eet je dan? van alles, van fruit tot koekjes ![]() Gebruik je voedingssuplementen? zo ja, welke? ja soja met alle mogleijke vitaminen ter werel, hoofdzakelijk om vit B12 binnen te krijgen En als laatste, vind je jezelf te dik? soms |
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE]Hellup schreef op 19-05-2003 @ 12:10:
Vragen: Hoe oud ben je? 18 Hoe lang ben je? 1.87 Hoeveel weeg je? 62 kg Hoe vaak per week ontbijt je? Elke dag, zeven keer dus ![]() Als je ontbijt, wat eet je dan? Zes tot acht boterhammen met hagelslag. Hoe vaak per dag eet je? Zonder tussendoortjes drie keer, met stuk of zeven keer. Vind je zelf dat je gezond eet? Ja. Lijn je wel eens? zo ja, hoe vaak heb je dat al eens gedaan? Nee, maar ik let er wel op dat ik niet te veel vet eet. Eet je genoeg fruit en groente? (2 stuks fruit en 200 gr. groente=aanbevolen) Ja, één keer fruit + glas vruchtensap en elke dag minstens 200 gram groente. Hoeveel tussendoortjes eet je, en wat eet je dan? Drie tot vier, meestal een koek of een appel of banaan. Gebruik je voedingssuplementen? zo ja, welke? Nee. En als laatste, vind je jezelf te dik? Nee. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Hoe oud ben je?
17 Hoe lang ben je? 179 cm Hoeveel weeg je? Wisselend tussen de 64 en 69 kg. Hoe vaak per week ontbijt je? ± 4 keer. De overige 3 dagen slaap ik 's ochtends. Als je ontbijt, wat eet je dan? Meestal 3 boterhammen met beleg. Hoe vaak per dag eet je? Als het om maaltijden gaat 2 of 3 keer. Als het ook om tussendoortjes gaat, verschilt 't van 3 tot 10 keer. Vind je zelf dat je gezond eet? Ja, redelijk. Lijn je wel eens? zo ja, hoe vaak heb je dat al eens gedaan? Nee. Eet je genoeg fruit en groente? (2 stuks fruit en 200 gr. groente=aanbevolen) Zo'n 50% van de dagen wel. Hoeveel tussendoortjes eet je, en wat eet je dan? Dat verschilt dus van 1 tot 10 keer. De tussendoortjes zijn voornamelijk drop, rijstwafels met kaas, chocola. Maar ook wel eens chips, pinda's, toastjes en dergelijke. Gebruik je voedingssuplementen? zo ja, welke? Nee. En als laatste, vind je jezelf te dik? Nee. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Vragen:
Hoe oud ben je? 16 Hoe lang ben je? 1.67 m Hoeveel weeg je? 53 kilo Hoe vaak per week ontbijt je? euhm... 4 keer Als je ontbijt, wat eet je dan? brood, fruit, thee Hoe vaak per dag eet je? ligt eraan, meestal 2x Vind je zelf dat je gezond eet? mwoah Lijn je wel eens? zo ja, hoe vaak heb je dat al eens gedaan? ja, best vaak.. Eet je genoeg fruit en groente? (2 stuks fruit en 200 gr. groente=aanbevolen) ja Hoeveel tussendoortjes eet je, en wat eet je dan? niet vaak... 1 tussendoortje, liga / fruit ofzo.. Gebruik je voedingssuplementen? zo ja, welke? euhm.. nee En als laatste, vind je jezelf te dik? ja |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mwhaaa tis ene beetje laat mgoed vragen lijsjtes zijn altijd leuk om in te vullen
![]() Vragen: Hoe oud ben je? 14 Hoe lang ben je? 170 Hoeveel weeg je? 60 Hoe vaak per week ontbijt je? 7 dagen per week Als je ontbijt, wat eet je dan? Meestal 2 boterhammen met Hagelslag of Vlokken mmmmm Hoe vaak per dag eet je? Onbijt,Tienuurtje,Lunch,4 uurtje,Avond,Nacht Vind je zelf dat je gezond eet? Ja hoor Lijn je wel eens? zo ja, hoe vaak heb je dat al eens gedaan? Nee, daar wordt je alleen maar dikker van Eet je genoeg fruit en groente? (2 stuks fruit en 200 gr. groente=aanbevolen) Umh groente wel en fruit compenseer ik dan wel weer ![]() Hoeveel tussendoortjes eet je, en wat eet je dan? Umh 4 ofzo , meestal snoeppies ![]() Gebruik je voedingssuplementen? zo ja, welke? Nee En als laatste, vind je jezelf te dik? Mwha valt wel mee, nee dus haha ik hoop dat je er nog wat aan hebt ![]() Ik heb hem Eerlijk in gevuld ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Hoe oud ben je? 13
Hoe lang ben je? 1.76 Hoeveel weeg je? rond de 60 kilo Hoe vaak per week ontbijt je? bijna elke dag Als je ontbijt, wat eet je dan? yoghurt Hoe vaak per dag eet je? 3x Vind je zelf dat je gezond eet? ja Lijn je wel eens? zo ja, hoe vaak heb je dat al eens gedaan? ja, vaak Eet je genoeg fruit en groente? (2 stuks fruit en 200 gr. groente=aanbevolen) nee Hoeveel tussendoortjes eet je, en wat eet je dan? niet veel Gebruik je voedingssuplementen? zo ja, welke? nee En als laatste, vind je jezelf te dik? ja
|
Hoe oud ben je?17
Hoe lang ben je?1.68 Hoeveel weeg je?61 Hoe vaak per week ontbijt je? elke dag Als je ontbijt, wat eet je dan?2 bruine boterhammen met melk Hoe vaak per dag eet je? 3 keer Vind je zelf dat je gezond eet?bepaalde periodes wel, bepaalde periodes niet Lijn je wel eens? zo ja, hoe vaak heb je dat al eens gedaan?ja, ik lijn wel eens (nu ook btw) en zou niet weten hoe vaak ik dat al gedaan heb (vaak iig) Eet je genoeg fruit en groente? (2 stuks fruit en 200 gr. groente=aanbevolen)groente mss wel, fruit iig niet Hoeveel tussendoortjes eet je, en wat eet je dan?op dit moment geen (aan de lijn) maar normaal 1 of 2 per dag. Voornamelijk chocola of chips ![]() Gebruik je voedingssuplementen? zo ja, welke? vitaminezooi En als laatste, vind je jezelf te dik?ja
||
Citaat:
-xxx-
|
Vragen:
Hoe oud ben je? 16 Hoe lang ben je?1.76 Hoeveel weeg je?58,5 Hoe vaak per week ontbijt je?0 Als je ontbijt, wat eet je dan?n.v.t. Hoe vaak per dag eet je?1x Vind je zelf dat je gezond eet?Nee. Lijn je wel eens? zo ja, hoe vaak heb je dat al eens gedaan?Dat probeer ik al 3 jaar. Eet je genoeg fruit en groente? (2 stuks fruit en 200 gr. groente=aanbevolen)Mwa. Hoeveel tussendoortjes eet je, en wat eet je dan?Zoveel als ik maar kan vinden. Chips, koekjes, ijs, chocola, cake, taart, sauzijcenbroodjes, tosties, pizzabroodjes. En dat allemaal over het algemeen op grote schaal. Gebruik je voedingssuplementen? zo ja, welke?Ik heb ooit eens vitamine B pillen gekocht, maar ik vergeet ze in te nemen. En als laatste, vind je jezelf te dik?Ja.
|
Hoe oud ben je?
- 15 Hoe lang ben je? - 1.72 m Hoeveel weeg je? - 55 kg ofzo Hoe vaak per week ontbijt je? - 7x Als je ontbijt, wat eet je dan? - Brood! Hoe vaak per dag eet je? - 2 of 3 keer Vind je zelf dat je gezond eet? - Jawel... Lijn je wel eens? zo ja, hoe vaak heb je dat al eens gedaan? - Nee. Eet je genoeg fruit en groente? (2 stuks fruit en 200 gr. groente=aanbevolen) - Denk iets te weinig... Hoeveel tussendoortjes eet je, en wat eet je dan? - Verschilt, meestal koekje, soms chips of drop... Gebruik je voedingssuplementen? zo ja, welke? - Kalktabletten voor mijn botten... En als laatste, vind je jezelf te dik? - Soms Thanks! No thanks!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[BIO] Enquete invullen! Esmee1999 | 1 | 08-02-2017 19:26 | |
Algemene schoolzaken |
enquete alternatieve energie bassiebe | 2 | 20-02-2013 20:39 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |