Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
moet ik nog tellen.. maar heb het toch gedaan.. wees liever trots op mij ![]() CIAO
||
Citaat:
![]() ![]() en voor city2000... ben jij nou niet trots op mij dan ![]()
Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 10:53. |
![]() |
||
Citaat:
maar niet spontaan ofzo.. Kus
||
Citaat:
![]() *sorry... zat al te twijfelen maarja ![]()
|
Mijn lijstje zit tot de nok toe vol (150 dus) maar ik moet weer eens gaan schonen, doe ik vanavond wel ofzo. Denk dat ik er in ieder geval 50 van niet meer spreek ofzo . . . dus die kunnen er wel uit, buiten dat staan er een aantal belangrijke personen dubbel in.
Een soort backup MSN, ik ben ook vaak met 2 messengers tegelijk online, echter word de 1 alleen gebruikt bij calamiteiten ofzo, dus als de andere niet werkt. René
||
Citaat:
als mijn msn het een keer niet doet komt het echt niet door mijn msn hoor.. maar door de service.. heb je toch geen reet aan om je dan eindeloos te proberen (om met een andere msn) in te loggen? ![]() CIAO
|
Als je een servicve bied moet je zoveel mogelijk bereikbaar zijn, dit kan op verschillende manieren . . . dus ook via msn. Ik heb zelf altijd een backup account wat via een andere server bekend is . . . valt de een uit doet de ander het nog. Zo simpel ligt dat. Zelfde geld voor mijn icq accounts. Verder heb ik van sommige mensen gewoon 3 accounts, dit is voor hun handig en voor mij op zich ook wel. Als ze op het werk zijn gebruiken ze een ander account, net als ik eigenlijk.
René
||
Citaat:
![]() maarruh zie niet in waarom op je werk een ander account hebt.. bedoel zitten toch dezelfde mensuh in? of heb je daar dan weer 150 andere verschillende mensuh? ![]() CIAO
|
HA! ik heb nu nog een stuk of 20 in m'n lijst! in Januari byna m'n hele lijst leeg gegooid stuk of 50 ofzo.. die voegen je toe en zeggen niks.. nou waarom voeg je dan iemand toe.. met 5 ervan praat ik byna dagelijks.. de rest ook weleens maar niet geregeld.
|
150+........ er zitten in m'n lijst 150 mensen, maar ik heb ook mensen verwijderd zonder ze te blokken. Dus die kunnen nu gewoon een gesprek met mij beginnen, ik alleen niet met hun, maar ik spreek ze dus nog wel.
Handig ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
MSN terreur juno | 69 | 24-10-2005 22:58 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
De Kantine |
MSN-vragenlijst Mr.Oizo | 124 | 21-03-2003 07:58 | |
Psychologie |
Weer het vriendelijke verzoek... (over 'snijdtopics') Verwijderd | 109 | 17-01-2003 15:45 |