Advertentie | |
|
![]() |
|
In juli ken ik mijn vriendin inmiddels 2 jaar.
We kregen contact via ICQ. Na een half jaar hebben we elkaar voor het eerst ontmoet. Nu wonen we alweer ruim een jaar samen. We zijn heel erg happy met elkaar. Voor ons dus een positieve ervaring maar weet en hoor regelmatig dat het met gewoon oppassen geblazen blijft. Zorg dat je elkaar eerst redelijk kent voordat je besluit elkaar te ontmoeten.
|
![]() |
Ik heb een beste vriend via het internet leren kennen...Ik ken hem nu al 3,5 jaar en dan vind ik dat ik heb onderhand wel een beste vriend kan noemen omdat k hem iedere dag minstens 1x spreek op msn en we egt alles van elkaar weten...En elkaar natuurlijk al een paar keer hebben ontmoet
![]() ![]() Maaruh 21 en 13 phoe uhm daar zal ik toch nog maar eens over na denken als ik jou was... Da kan toch nieeeeeeeee!!! ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben daar ook heel makkelijk in, ik denk dat ik 90% van mijn vrienden via internet ken en die ken ik ondertussen ook allemaal IRL. Ik ben daar best makkelijk in eigenlijk. Maar de mensen die ik via i-net leer kennen weet ik ook zeker van dat die te vertrouwen zijn. De eerste keer dat ik iemand van i-net IRL ontmoette was het met een hele groep (meeting) maar ik spreek nu ook weleens persoonlijk af. Dat scheelt misschien wel als je eerst met een groep gemeet hebt. Je leert de interresante personen beter kennen terwijl je toch niet alleen bent
![]() Ennem eigenlijk zie ik mijn i-net vrienden (als dat nog zo te noemen is) vaker als mijn IRL vrienden ![]() |
![]() |
|
ik heb nog maar 1 x met iemand die ik via het Inet ken afgesproken. zie hem nu best veel omdat me zus ook heel goed met hem kan opschieten. we zijn donderdag en vrijdag naar hem toe gegaan (we mogen niet alleen) en vandaag is die hier weer me zus was met een andere vriendin naar hem toe gegaan. en afgelopen week.... was die der maandag ook das dus 4 x in 1 week en ja da's best veel heb me beste vriendind deze week alleen donderdag gezien/sproken duzzz
|
![]() |
|
![]() |
Ik ontmoet echt vaak mensen via internet. Bijvoorbeeld meetings van een site of gewoon lui met dezelfde interesses en zo.
Ik heb er een paar sparringspartners aan over gehouden wat heel goed gaat. Ik ben zelf bijna 24 en hoef dus niet zo bang te zijn dat iemand me aanrand of zo. Ik red me wel ![]() Maar voor de wat jongere mensen hier of dames ligt het mischien iets anders. Ik denk dat als je 13bent en de jongen is 21 dat je ff op moet letten wat zijn bedoelingen zijn. Aangezien hij vast geen slechte bedoelingen heeft vind hij het vast niet zo'n probleem om bij je thuis te komen waar je ouders bij zijn. Niks aan de hand toch? Aantal voorzorgsmaatregelen die ik soms heb genomen: -zorgen dat mensen weten waar je bent en met wie je hebt afgesproken. - zorgen dat je het huisadres en telefoonnummer weet voor je afspreekt (en evt je ouders ook) - openbare en overzichtelijke plek, plek waar je evt. makkelijk weg komt zoals Amsterdam CS - iets van te voren komen en de plek observeren. Kijken of degene echt alleen is en geen groep achter de hand heeft., is wel lastig te zien trouwens maar let gewoon op met wie hij oogcontact heeft en zo. Ook kun je de persoon inschatten op dat moment. Zoals eerder aangegeven vind ik meetings wel een veilige manier om mensen te ontmoeten. Ik doe het zelf nie vaak maar das omdat de meetings op de fora waar ik zit niet echt van de grond komen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het ontmoeten van iemand die je van internet kent Tazer | 42 | 04-01-2011 22:01 | |
Algemene schoolzaken |
Wie is de leukste leraar/lerares? Het grote zwijmel-topic! Sander Gessel | 42 | 19-10-2005 21:47 | |
Liefde & Relatie |
Internet relaties Chronocide | 49 | 08-08-2005 22:26 | |
Software & Hardware |
[Internet] Planet probs dafelix | 1 | 13-11-2003 08:16 | |
Liefde & Relatie |
verliefd via internet..(denk ik) *Sneeuwmuts* | 16 | 20-09-2002 18:13 |