![]() |
|
Nog nooit betrapt, maar gister kwam het dicht in de buurt...
Mijn buurman (ik woon in een studentenhuis) klopte op de deur, nét toen ik mijn broek (pyamabroek) op mijn enkels had...dus ik stond verscholen achter de deur toen ik toch maar open deed... Lijkt me niet echt een succes, betrapt worden, maar tja, iedereen doet eraan, dus zo gek is het niet ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb hier niks mee te maken!
|
Betrapt toen ik met mezelf bezig was? Nee, nog nooit om een hele simpele reden: doet ik nooit. Waarom niet? Nog simpeler: niet nodig, heb een vent...
Betrapt onder de sex/voorspel? Ja... 1e keer dat het gebeurde was met een ex van me, toen hoorden we ineens een heleboel gerommel voor de deur, wij snel die dekens eroverheen trekken, (uit reflex, vaak als wij bezig waren, hoorden we nog geen 10 minuten later uit de kamer naast ons zijn ouders ook druk bezig zijn, dus wat boeit het ons eigenlijk...ze weten het toch wel) ging de deur open......bleken het de honden te zijn die uit de kamer ontsnapt waren en ons op kwamen zoeken... Ja, weg stemming, maar wel lachwekkend.... Later met oud en nieuw: was net lekker bezig met mijn huidige vriend, hadden nog niet zo lang, dus nog veel te ontdekken, hadden de kleren nog niet eens helemaal uit. Hij zat in zijn onderbroekje, ik had een jurk aan, zaten tegenover elkaar op bed een beetje te voelen enzow... Komt mijn vader ineens binnenlopen: "De oliebollen zijn klaar en Freek de Jonge begint!" Toen keek ie eens vaag, kreeg een heel erg rood hoofd en is maar weer vertrokken.... En wij lagen dubbel...
Laatst gewijzigd op 29-05-2003 om 21:56. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik ben een keer betrapt toen ik mezelf aan het rukken was....Ik stond in de badkamer voor de spiegel maar was vergeten de deur op slot te doen. Toen kwam ineens m'n beste vriend binnen. Hij dacht dat ik mn haar aan het kammen was zei hij
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik neem aan dat je geobsedeerd bedoelt?
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() en ontopic, nee, nooit betrapt, wel paar keer bijna ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Betrappen.... boeiend bij ons doet iedereen het tegelijk in de woonkamer, dan nemen we gewoon een momentje voor onszelf waarop niemand gestoord mag worden dus van betrappen is geen sprake!
Heeft er trouwens ooit 1 van jullie 'broodje ruk' gedaan ?? das dus met een groep mannen beginnen te rukken en klaarkomen op een broodje.... wie het laaste is ----> eet smakelijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik ben nog nooit betrapt, tenminste nog nooit door iemand waardoor ik niet betrapt wou worden
![]() Toen ik 16 was ben ik betrapt door mijn buurmeisje van ik dacht 14 die op mijn kamer kwam omdat ik haar riep. Ik zat toen met een stijve op mn bed naar een sexfilm te kijken ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Exit langstudeerboete, enter sociaal leenstelsel Verwijderd | 193 | 11-02-2013 20:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik heb meer dan duizend mijl gelopen. Touché | 10 | 04-02-2006 14:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[ verhaal ] -Melody- | 290 | 15-08-2004 14:54 |