![]() |
||
![]() |
Citaat:
nee,echt niet lijkt me nogal ranzig. ![]() ![]()
|
Ja hoor, alleen ik heb t liever niet, nou ja poepsex is geen optie voor mij plassex wil ik nog over denken. En de komende tijd zal menigeen toch zich tevreden moeten stellen met plassex want ik moet plassen als ik opgewonden raak. Maar haaa, ben naar de dokter geweest en die gaat mijn urine onderzoeken want ik moet er echt van af.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Binnenkort gaan m'n vriend en ik eens samen onder de douche en dan gaat ie plassen
![]() Gewoon een keer proberen, 't zit al heel lang in m'n hoofd en hij wil het best doen voor me... 'k Denk dat het alleen leuk is omdat het spannend is ofzo.. soort verboden iets. Mja, misschien is het toch wel heel opwindend.. We zien wel ![]() Plasseks lijkt me dus zeker spannend en ga ik dus uitproberen. Poepseks is ongezond, zijn mensen aan gestorven, dus nee, dat doe ik niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(kijken naar iemand die plast met als doel sexuele opwinding is namelijk ook plassex) |
![]() |
||
Citaat:
|
Ja dat kan.
Eigenlijk is vaginale seks ook plassex (ja ik weet heus wel dat je niet uit je vagina plast, maar de urineleider komt er wel op uit). En anale seks is eigenlijk ook poepsex. Ok ik weet dat de algemene defenitie iets anders ligt, maar toch
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien wil ik dat ook nog wel eens zien... maar alleen zien dus.. Met plassen wil ik dus iets meer dan alleen zien ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind noch poepseks nog plasseks menswaardig. Heb er geen bezwaar tegen dat anderen dat doen ,maar dat is dan hun ding. Ik vraag me af of het dan nog wel gaat over het seksueel genot. Is het dan niet het ' bij gebrek aan wc mag jij mijn potje zijn"-genot?
![]()
|
Blijkbaar kan het wel, anders gebeurde het niet.
![]() Maar serieus: wat is er op tegen? Als sommige mensen dat nou leuk vinden, laat ze dan hun gang gaan. Zolang ik het niet hoef te zien...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() (eigenlijk wilde ik die met zo'n gezichtje die zo'n bordje vasthoud met I'm With Stupid erop, maar die kon ik niet vinden)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
jah...lijkt mij wel gein...iemand onderpissen..
![]() nuehh...mar ff serieus...mij lijkt plassex tog beter dan poepsex...en plassex zou ik bestwel doen...en als iemand met egt goeie argumenten komt en mij weet overtehalen..zou ik poepsex nog best eens overwegen...mist dat meisje heel knap en geil is.. ![]()
||
Citaat:
Ontopic: Plassex & poepsex kan, maar lijkt me erg onsmakelijk en totaal niet lust-opwekkend.
||
Citaat:
![]() Nee, gadverdamme! Het is ZO onhygienisch. Maargoed, mensen moeten dat verder zelf weten. Iedereen mag van mij doen en laten wat hij wil, zolang een ander daar geen last van heeft, dus... Mij niet gezien dus, van m'n leven niet! ps: wat een onzin-onderwerp...ga je met het echte leven bezighouden man...en voordat mensen weer negatief hierop reageren: ik vroeg niet om een slotje; ik gaf mijn mening
||
Citaat:
![]() Je zou het eens moeten proberen.. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Dierensex naamvergeten! | 24 | 26-02-2010 20:35 | |
Liefde & Relatie |
Enquête Blues | 15 | 27-01-2004 17:41 | |
Seksualiteit |
poep en plassex avantasia | 90 | 16-08-2003 13:46 | |
Seksualiteit |